
Αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο ορισμός ενός πετυχημένου εγχώριου brand, τότε μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστορία του The C Edition, το brand της Χριστίνας Κατσαούνη που ασχολείται αποκλειστικά με τη δημιουργία bodysuits και θέλει μέσα από την πρόσβαση που έχει στις γυναίκες να περάσει ένα πιο ουσιαστικό μήνυμα, αυτό της δύναμης που εκείνες έχουν όταν είναι μαζί.

Από το 2017 όταν και η Χριστίνα κυκλοφόρησε την πρώτη συλλογή του The C Edition, Circle, το πρόσωπό της - με το χαρακτηριστικό cat eye - ταυτίστηκε με τα κορμάκια. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που οι φίλοι της αναφέρονται σε εκείνη ως "το κορμάκι” ή που ένας στενός κύκλος γυναικών που στηρίζουν το brand από την πρώτη του μέρα αναφέρονται χαϊδευτικά σε αυτό ως "δεσεντίσιο”, σε ένα παιχνίδι αντίστροφων greeklish και τρυφερής εκλαΐκευσης του brand που έκανε το bodysuit luxury item. Κι αν αυτό πιστεύετε ότι δεν συνιστά απαραίτητα επιτυχία για ένα local brand, τότε τι θα λέγατε για το γεγονός ότι με το που κυκλοφορεί κάθε νέα κολεξιόν (η οποία βαφτίζεται πάντα με μία λέξη που ξεκινά με το γράμμα "C" όπως το όνομα της Χριστίνας στα αγγλικά, άλλωστε) τα κορμάκια The C Edition βγαίνουν αστραπιαία sold out;
Όταν η αγάπη για τα κορμάκια γίνεται ένας κύκλος που χωρά όλες τις γυναίκες
Η Χριστίνα Κατσαούνη, creative director και founder του The C Edition, γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη από όπου έφυγε σε ηλικία 19 ετών για να σπουδάσει Ψυχολογία στο Λονδίνο. Τελικά, σπούδασε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνία, έκανε master στο TV Production και Journalism γιατί όπως της είχε πει τότε ο μπαμπάς της "Εκεί έχει δουλειά” και παράλληλα πήρε επαγγελματικό δίπλωμα στο Central Saint Martins επάνω στο Fashion Magazine Business and Fashion Journalism.
Αυτό το πτυχίο ήταν που της έδωσε την ευκαιρία να εργαστεί στο Παρίσι, στον εκδοτικό όμιλο Assouline Media ως editoral assistant στην αρχή και έπειτα ως editor. Θυμάται εκείνα τα δύο χρόνια ως μία "υπέροχη εμπειρία” για ένα 24χρονο που κορίτσι που ονειρεύεται να εργαστεί στο χώρο της μόδας και των περιοδικών, όμως το 2011, στα πρόθυρα του burn out αποφασίζει να παραιτηθεί και να επιστρέψει στην Ελλάδα. Μετακομίζει στην Αθήνα και από τότε έως και το 2017 εργάζεται ως fashion editor σε γνωστούς τίτλους. Μέχρι που η προσωπική της εμμονή με κορμάκια, της έδειξε το δρόμο που τελικά θα ακολουθούσε στο σημείο αυτό της ζωής της. Τη δημιουργία του δικού της brand.
Γνωρίστε το The C Edition και τη δημιουργό τους
Πότε και πώς ιδρύθηκε το brand The C Edition;
Ούσα δημοσιογράφος μόδας ήθελα από πάντα (φανταζόμουν τότε πως θα το έκανα παράλληλα με τη δημοσιογραφία) να κάνω και κάτι δικό μου. Είχα σκεφτεί πολλά, αλλά τίποτα δεν κλείδωνε μέσα μου μέχρι που μία φίλη μου τότε, που γνώριζε την αδυναμία μου στα κορμάκια, μου πρότεινε να βγάλω τη δική μου σειρά. Όταν άκουσα την ιδέα ήταν σαν να είδα φως! Έκανα την απαραίτητη έρευνα σχετικά με το ύφασμα, τα ραφτικά κτλ και μέσα σε λίγους μήνες η πρώτη συλλογή ονόματι Circle ήταν γεγονός.

Αν θα έπρεπε να περιγράψεις το DNA του brand με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;
Διαχρονικό, δυναμικό, θηλυκό.
Μπορείς να μας περιγράψεις το πώς οραματίζεσαι την εκάστοτε συλλογή και εν τέλει τη δημιουργείς;
Από πολύ μικρή χωρίς να το συνειδητοποιώ οραματιζόμουν (το γνωστό πλέον visualisation) πράγματα που θα ήθελα να ζήσω στο μέλλον, είτε άμεσο, είτε έμμεσο. Αυτό το εφαρμόζω και στη δημιουργία της εκάστοτε συλλογής. Φαντάζομαι πως θέλω να είναι η γυναίκα The C Edition την επόμενη σεζόν. Τι φοράει, πού πάει, πώς νιώθει, κάνοντας παράλληλα έρευνα στα υφάσματα, αφουγκραζόμενη φυσικά την κοινωνία και το τι συμβαίνει γύρω μας και συλλέγοντας εικόνες από ταξίδια που κάνω. Με αυτό τον τρόπο καταλήγω στα σχέδια για τα κορμάκια που θα κυκλοφορήσουν, ενώ το δημιουργικό κομμάτι ολοκληρώνεται με την φωτογράφιση της καμπάνιας, όπου πλέον αποδίδω μέσα από την εικόνα όλα όσα έχω νιώσει ή είχα όλο αυτό το διάστημα στο κεφάλι μου.
Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;
Όσο κι αν σου φανεί περίεργο δεν είμαι κολλημένη με την μόδα. Δεν με αφορούν καθόλου τα trends και δεν θα με χαρακτήριζα επ ουδενί ως fashionista. Παρόλα αυτά θα παρακολουθήσω σε κάθε εβδομάδα μόδας τι παρουσιάζουν οίκοι μόδας που αγαπώ και θα διαβάσω άρθρα που έχουν να κάνουν περισσότερο με το business κομμάτι της μόδας.

Τι είναι για σένα το προσωπικό στιλ;
Είναι ένας τρόπος έκφρασης της προσωπικότητας, της αισθητικής και της διάθεσης μας.
Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σου;
Η μαμά μου και οι φίλες της τη δεκαετία του ’90.

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσες σε δείπνο και πού θα τον πήγαινες στην πόλη σου;
Θα προσκαλούσα την Diane von Furstenberg στο σπίτι μου για να μάθω πώς κατάφερε με μία βαλίτσα από το Βέλγιο κι ένα wrap dress να κατακτήσει την Αμερική. Αφού μάθαινα τα της δουλειάς θα αφιέρωνα το υπόλοιπο της νύχτας μας στην συναρπαστική της ζωή και στην εξιστόρηση των αναμνήσεων της από το Studio 54.


Θα μπορούσες να ξεχωρίσεις ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας με κορμάκι που θεωρείς ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;
Αναμφισβήτητα ξεχωρίζω την Madonna με τον θρυλικό corset Jean Paul Gaultier. Αλλά και από πιο πρόσφατη εμφάνιση την Amber Valetta με κορμάκι Saint Laurent στο κόκκινο χαλί του Μet Gala.

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία του ενδύματος. Τελικά, το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;
Όλα αυτά υπάρχουν αλλά αυτό που μένει στο τέλος είναι οι κλασικές, διαχρονικές αγορές.

Πού μπορούμε να βρούμε τα κορμάκια The C Edition;
Μπορείτε να βρείτε την τελευταία συλλογή The C Edition, Cresendo, καθώς και όλες τις προηγούμενες συλλογές στο online κατάστημα thecedition.com.