Οι διαδικτυακές αγορές αποκτούν διαρκώς περισσότερους οπαδούς (και) στην Ελλάδα και, μεταξύ άλλων, είναι ένας εύκολος και έξυπνος τρόπος για να γίνουμε ομορφότερες. Τι μας προσφέρουν; Ευρεία γκάμα επιλογών ανάμεσα σε δεκάδες προϊόντα, δυνατότητα να συγκρίνουμε εύκολα τις ιδιότητές τους, δελεαστικές προσφορές. Τι χρειάζεται, όμως, ώστε να κάνουμε online την επιλογή και παραγγελία ενός προϊόντος ομορφιάς και να μείνουμε ευχαριστημένες; Ακολουθούν μερικά tips για να το καταφέρουμε:

 

1) Επιλέγουμε αυθεντικά και καλής ποιότητας προϊόντα.

Αποφεύγουμε να εμπιστευόμαστε sites τα οποία δεν γνωρίζουμε καθόλου, ούτε κάποιος που τα έχει δοκιμάσει μάς τα έχει συστήσει. Αντιθέτως, ψάχνουμε εκείνα που προσφέρουν προϊόντα συγκεκριμένων ποιοτικών προδιαγραφών και δημοφιλών εταιρειών. Ειδικά στην αρχή των διαδικτυακών μας αγορών κινούμαστε, όσο το δυνατόν, εκ του ασφαλούς.

 

2) Ψάχνουμε e-shop που μας δίνουν ευρεία γκάμα επιλογών σε κάθε κατηγορία προϊόντος.

Είτε θέλουμε περιποίηση σώματος, προϊόντα για τα μαλλιά, κρέμες ματιών, αντιγήρανση, είτε οτιδήποτε άλλο, μια εκτενής λίστα επιλογών μάς βοηθά να κάνουμε ευκολότερα συγκρίσεις χαρακτηριστικών και τιμών, να βρούμε αυτό που καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες μας και τελικά να μείνουμε πιο ικανοποιημένες από την αγορά μας.

 

3) Ελέγχουμε την ασφάλεια των συναλλαγών.

Βασικό κριτήριο επιλογής των site από τα οποία κάνουμε διαδικτυακές αγορές είναι να είμαστε βέβαιες ότι τα χρήματά μας δεν θα πάνε χαμένα. PayPal, πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο πληρωμής μάς δίνουν, πρέπει να είναι απολύτως αξιόπιστος ώστε, όταν καταβάλλουμε το απαιτούμενο ποσό για ένα εντυπωσιακό σετ σκιών ή μια υπερσύγχρονη κρέμα μαλλιών, να μην έχουμε την παραμικρή υποψία για εξαπάτηση ή πρόβλημα κατά τη συναλλαγή.

 

4) Επιλέγουμε e-shop με ενημέρωση πάνω σε νέες προσφορές και εκπτώσεις.

Το online shopping είναι γνωστό – μεταξύ άλλων – για τις οικονομικές ευκαιρίες που πολύ συχνά προσφέρει. Τα δημοφιλέστερα τέτοια site, μάλιστα, παρέχουν στα εγγεγραμμένα μέλη τους, ή και στους άλλους επισκέπτες, τακτικές ενημερώσεις για τις καλύτερες προσφορές ακόμα και πολύ ακριβών προϊόντων. Κάτι που μας βοηθά να κάνουμε πολύ πιο συμφέρουσες αγορές απ' ό,τι αν πηγαίναμε στο αντίστοιχο κατάστημα της γειτονιάς μας.

 

5) Ζητάμε δωρεάν δείγματα και παράδοση.

Πολλά e-shop με την αγορά ενός προϊόντος μάς προσφέρουν δωρεάν δείγματα άλλων που μπορεί επίσης να μας ενδιαφέρουν και να επιλέξουμε σε επόμενο διαδικτυακό κλικ. Επιπλέον, η αποστολή είναι δωρεάν, το οποίο είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο, ειδικά όταν η εταιρεία από την οποία κάνουμε την παραγγελία βρίσκεται στο εξωτερικό. Πρόκειται για δύο ακόμα διευκολύνσεις του online shopping, μέσω των οποίων τα χρήματα που δίνουμε πιάνουν τόπο στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

 

6) Επιλέγουμε e-shop που δίνουν εναλλακτική λύση αν δεν ικανοποιηθούμε από το προϊόν που θα λάβουμε.

Σε κάθε περίπτωση, μια διαδικτυακή αγορά – ειδικά αν δεν είμαστε εξοικειωμένες με αυτήν – περιλαμβάνει ένα ρίσκο, εφόσον το προϊόν που θα λάβουμε ίσως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που είχαμε στο μυαλό μας βλέποντάς το στην οθόνη του υπολογιστή. Το site που έχουμε επιλέξει, λοιπόν, πρέπει να μας δίνει εναλλακτικές. Επιστροφή χρημάτων, αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν ή αξιοποίηση του ποσού που έχουμε καταβάλει για μελλοντική αγορά είναι μερικές από όσες προσφέρουν τα πιο δημοφιλή e-shop διεθνώς.

 

TAGS