Την ευκαιρία για ένα ευχάριστο διάλειμμα από την σκληρή πραγματικότητα της πανδημίας προσφέρει το μπαρ Feeling στους κατοίκους της Ρώμης, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον καφέ ή το ποτό τους χωρίς να χρειάζεται να τους απασχολούν έννοιες όπως κορονοϊός, καραντίνα, νεκροί, ΜΕΘ και lockdown. Όχι επειδή ξαφνικά σταμάτησαν να υπάρχουν στην καθημερινότητά τους, αλλά πολύ απλά γιατί απαγορεύεται ρητά από τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Αναγράφεται άλλωστε και τις πινακίδες που έχουν αναρτηθεί επάνω από το ταμείο του μαγαζιού, στο οποίο οι σκοτούρες που φέρνει ο Covid-19 είναι απλά ανεπιθύμητες. Ενώ δίπλα στην εντολή απαγόρευσης προτείνονται και εναλλακτικά θέματα συζήτησης όπως διαφορετικές ειδήσεις από την επικαιρότητα, ιστορικά γεγονότα, ακόμα και κουτσομπολιά.

«Εδώ και μήνες όλοι μιλάμε για το ίδιο θέμα, έτσι αποφασίσαμε να “φωτίσουμε” την ατμόσφαιρα», δηλώνουν οι ιδιοκτήτες του αντι-Covid μπαρ στην Αιώνια Πόλη, που ξεκαθαρίζουν πως «δεν πρόκειται για άρνηση της πραγματικότητας ούτε έλλειψη κατανόησης της δυσκολίας που περνά ο πλανήτης, απλά αναγνωρίζουμε την ανάγκη για μια παύση από όλα αυτά».

Σκέψη με την οποία συμφωνεί απολύτως η ενθουσιασμένη πελατεία του μαγαζιού. «Έχουμε βαρεθεί πια να μιλάμε για τον κορονοϊό, δεν αντέχουμε άλλο. Όπου κι αν πάμε μιλάνε για την πανδημία. Προτιμώ να κουβεντιάζω για ο,τιδήποτε άλλο, για τον καιρό, ακόμα και για διασημότητες», ομολογεί η 58χρονη Μπρούνα Πιάτσα. «Είναι σοφή πρωτοβουλία, θα την χαρακτήριζα ανεκτίμητη. Πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε για τον κορονοϊό, να λύσουμε το πρόβλημα χωρίς να μιλάμε γι’ αυτό», συμπληρώνει ο 63χρονος κομμωτής Μαουρίτσιο Τσιοκάρι, επίσης σταθερός θαμώνας του Feeling.

Επειδή όμως ο Covid-19 βρίσκεται σε κάθε πλευρά της καθημερινότητάς μας, μοιραία κάποιες φορές αναφέρεται και στις συζητήσεις που πραγματοποιούνται στον χώρο του μπαρ. Τότε οι υπάλληλοι κάνουν κάτι πολύ απλό: «Δεν τους επιβάλλουμε πρόστιμα, απλά τους δείχνουμε τις πινακίδες», λένε με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο. Παρατήρηση που όχι μόνο δεν αποθαρρύνει τους πελάτες, αλλά αντιθέτως προσελκύει ακόμα περισσότερους. Αφού από τότε που το μπαρ Feeling εγκαινίασε το νέο του κόνσεπτ οι φίλοι του μαγαζιού γίνονται ολοένα και περισσότεροι.

Δείτε ένα σχετικό βίντεο:

Κεντρική φωτογραφία: Reuters

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS