Αρχής γενομένης από την “Wall Street Journal” πολλά ΜΜΕ πέρασαν το σαββατοκύριακο κάνοντας υποθέσεις για το “Project Como” της Amazon το οποίο είναι η κωδική ονομασία για το σχέδιο της εταιρείας του Τζεφ Μπέζος να φτιάξει μια σειρά από κανονικά καταστήματα που θα πουλούν φρέσκα τρόφιμα.

Παράλληλα οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν είτε τις δικές τους συσκευές (κινητά, ταμπλέτες), είτε αυτές των καταστημάτων ώστε να παραγγέλνουν και άλλα τρόφιμα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Κατά τα δημοσιεύματα, τα καταστήματα θα είναι αρχικά για τους πελάτες της συνδρομητικής υπηρεσίας Fresh της Amazon η οποία κοστίζει 15 δολάρια/μήνα στα μέλη της άλλης της συνδρομητικής υπηρεσίας, της Prime.

Αν και η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει την είδηση, ο ευθύς ανταγωνισμός της με τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως η WalMart αλλά και η διάθεση να ωθήσει ακόμα περισσότερους καταναλωτές εκεί που έχει πραγματικά το μεγάλο ατού (δηλαδή ονλάιν) ερμηνεύουν μάλλον επαρκώς το “Project Como”.

TAGS