0
SHARES

Παρασκευή βράδυ, λίγο μετά τις 9. Παίρνω θέση στον καναπέ και βολεύομαι για να δω το μουσικό Μπεν Χουρ της ελληνικής τηλεόρασης. Λίγο πιο δίπλα, βολεύεται ο γατούλης. Δεν έχει χάσει ούτε ένα Live. Προσπαθώ να καταλάβω αν του αρέσει ο Σάκης ή αν ταυτίζεται με τα μουστάκια της Νωαίνας. Ας είναι.. Αρκεί που ησυχάζει και αποκοιμιέται στις διαφημίσεις.

Αυτόματα ανοίγω το Twitter. Το hashtag #XFactorGR είναι treding topic πριν καν αρχίσει το σόου. Μα πώς είναι δυνατόν; αναρωτιέμαι καθώς σκρολάρω στο Timeline. Είναι η στιγμή που σκέφτομαι ότι θέλω πληροφόρηση εκ των έσω. Έχω πολλές απορίες και η μόνη που θα μπορούσε να μου τις λύσει είναι το κορίτσι πίσω από την μεγαλύτερη παραγωγή της ελληνικής τηλεόρασης. Ναι, έστειλα μήνυμα στην αρχισυντάκτρια του X-Factor, Ιωάννα Αδαμοπούλου και η ίδια δέχτηκε να απαντήσει σε όλες τις συμβατικές και μη ερωτήσεις μου.

Τα social media είναι ο τρόπος μας να παραμένουμε σε επαφή με τον κόσμο που μας στηρίζει κατά την διάρκεια της εβδομάδας.

Σε ένα άκρως ενημερωτικό κανάλι, κάνατε ένα άκρως ψυχαγωγικό σόου. Το πιστέψατε ή είχατε κάποιες αμφιβολίες στην αρχή; 

Το X-Factor είναι ένα πολύ δυνατό format που παει «σφαίρα» σε όλη την Ευρώπη και την Αμερική, οπότε δεν θα χαρακτήριζα και τεράστιο το ρίσκο της επιστροφής του στην Ελλάδα... Ιδιαίτερα σε μια σεζόν που δεν υπήρχε κάποιο άλλο τραγουδιστικό σόου στην τηλεόραση. Το οτι ο ΣΚΑΙ έχει την ταμπέλα του καθαρά ενημερωτικού καναλιού ήρθε σαφώς δεύτερο σαν σκέψη όταν ανέλαβα την αρχισυνταξία, εφόσον η ομάδα που θα το δουλεύαμε ήταν εξαιρετικά έμπειρη στην ψυχαγωγία - και φίλοι μεταξύ μας οι περισσότεροι...Πολύ σημαντικό επίσης ήταν το γεγονός οτι το κανάλι δεν είχε εξωπραγματικές προσδοκίες. Περισσότερο θα έλεγα οτι είχε ενθουσιασμό. Με τον ενθουσιασμό, πάντα συνεχίζω.

 

Σε περασμένο live, η κ Αραβανή διάβασε tweet που έλεγε ότι το X-Factor, σε σχέση με άλλα μουσικά σόου, είναι λίγο αναχρονιστικό. Τι έχετε να πείτε γι αυτό;

Αν μιλάμε καθαρά για το format, μάλλον διαχρονικό θα το χαρακτήριζα προσωπικά παρά αναχρονιστικό. Οι δημιουργοί του xfactor –για να μην παίρνουμε εμείς το credit όπου δεν το έχουμε- δεν επαναπαύθηκαν ποτέ στις δάφνες τους. Το προϊόν ανανεώνεται συνεχώς, βελτιώνεται στις λεπτομέρειες, προσαρμόζεται ανάλογα με την χώρα που απευθύνεται και τα δεδομένα της εποχής και τελικά παρουσιάζει πολύ καινούριες και δυνατές διαδικασίες. Ποιος είχε ξαναδεί για παράδειγμα στην Ελλάδα κάτι σαν το κατά κοινή ομολογία συναρπαστικό Chair Challenge; Από το συγκεκριμένο tweet διαβάζω και εκτιμώ την διευκρίνιση «ωραία παραγωγή, ωραία εικόνα». Και το ερμηνεύω όπως αληθινά είναι: μια παραγωγή από ανθρώπους που παθιάστηκαν μαζί της σε μια εποχή που κανένας δεν παθιάζεται με τίποτα και που κάνουν τα πάντα για να παρουσιάσουν κάτι φρέσκο.

Η Ευαγγελία Αραβανή καλύπτει το backstage του σόου.

Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της αρχισυνταξίας;

Η μεγαλύτερη πρόκληση - για εμένα τουλάχιστον και πάντα μιλώντας για αυτού του είδους τα format - είναι το να κρατηθεί το ενδιαφέρον του κοινού στην ουσία: στους παίκτες, τις ιστορίες τους, τις προσωπικότητές τους, τις φωνές τους.

Κακά τα ψέματα, όσο ενδιαφέροντες κι αν είναι οι κριτές και οι παρουσιαστές, όσο εντυπωσιακό κι αν είναι το σκηνικό και τα φώτα - αν το πρωτογενές υλικό που είναι οι διαγωνιζόμενοι δεν έχουν πραγματικό ενδιαφέρον, αν το κοινό δεν ταυτιστεί μαζί τους, δεν παθιαστεί μαζί τους, αργά ή γρήγορα το παιχνίδι χάνει το ενδιαφέρον του.

 

Θα φωτογραφίσετε ένα κομμάτι από τις σημειώσεις σας; Είμαστε πολύ περίεργοι για το τι μπορεί να γράφετε στην ατζέντα σας.

Kυρίως reminders για όσα πρέπει να γίνουν την επόμενη ημέρα...

Take a look…

Έχετε βρει το νικητή; Ποιος θεωρείτε ότι πρέπει να είναι και ποια αποχώρηση πιστεύετε ότι ήταν άδικη;

Όσο περίεργο κι αν ακουστεί δεν ασχολούμαι καθόλου με το να “εντοπίσω” τον νικητή. Είναι άλλωστε και εντελώς ουτοπικό όταν τελικά, ο κόσμος που μας βλέπει έχει τον τελευταίο λόγο…

Το πολύ ενδιαφέρον και θετικό στο φετινό xfactor είναι οτι ανεξάρτητα από δημοφιλίες στα social media και προσωπικότητες που ίσως κάνουν αίσθηση, ο κόσμος ψηφίζει με πρωταρχικό κριτήριο το πως αποδίδουν τα παιδιά την συγκεκριμένη βραδιά που καλούνται να τα στηρίξουν. Οπότε όλα είναι ανοιχτά...

Όσο για το αν ξεχωρίζω κάποια αποχώρηση σαν άδικη; Θα πω απλά οτι ξεκινώντας τα live ένιωθα οτι οι διαγωνιζόμενοι έφτιαχναν ένα πολύ ιδιαίτερο παζλ. Όποιο κομμάτι φεύγει, αυτόματα χαλάει «ένα τσικ» η όμορφη αυτή εικόνα. Αυτός που φεύγει παίρνει μαζί του και ένα χρώμα. Δεν υπάρχει άδικο για εμένα. Υπάρχει ένα ρομαντικό «κρίμα».

 

Η Πέγκυ Ζήνα έχει προβολέα; Ποιος είναι; Τον θέλουμε κι εμείς.

Χαχαχα! Έχει γίνει τεράστια συζήτηση γύρω από αυτό το θέμα και ακόμα και με την Πέγκυ συχνά γελάμε με κάποια όντως έξυπνα tweets που γράφτηκαν επ’ αυτού. Η αλήθεια είναι οτι δεν είχε προβολέα ή κάποιο άλλο εντυπωσιακό beauty booster. Δεν το έχει ανάγκη. Η Πέγκυ άβαφη είναι σαν έφηβη. Σας προκαλώ να την δείτε στα video των παιδιών στα live όπου βρίσκονται με τους κριτές on stage και η ίδια είναι εντελώς «χύμα». Κάτι έγινε με το φωτεινό λευκό στα ρούχα της και την αντανάκλασή τους με τα φώτα στις οντισιόν νομίζω.

Οι καβγάδες της επιτροπής είναι στημένοι; Υπάρχουν ρόλοι για τους 4 κριτές; Και γιατί ο κ Θεοφάνους είναι πάντα τόσο ξινός;

Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ κανέναν “καυγά” μεταξύ της επιτροπής στο φετινό xfactor. Διαφωνίες ίσως, έντονους διαλόγους επίσης, αλλά καυγά δεν είχαμε. Και δεν ήταν ποτέ και από κανέναν αυτό το ζητούμενο προκειμένου να κάνουμε νούμερα στην AGB. Δεν δόθηκαν ποτέ ρόλοι στους κριτές, δεν υποδείξαμε ποτέ σε κανέναν τι να πει, ποιον να περάσει, ποιον να κόψει. Πολύ απλά έγινε από την αρχή καλή επιλογή ατόμων για την κριτική επιτροπή, πολύ διαφορετικών μεταξύ τους σε όλα τα επίπεδα, που ο συνδυασμός τους ήταν δεδομένο πως δεν θα ήταν βαρετός.

Όσο για τον Γιώργο Θεοφάνους διαφωνώ τρομερά οτι είναι ξινός. Είναι τετραπέρατος και αν είμαστε απόλυτα ειλικρινείς φέτος είναι και πιο γλυκός από ποτέ…

 

Θεωρείτε ότι η εξύψωση των φωνητικών ικανοτήτων ορισμένων παικτών και αργότερα η ανώμαλη προσγείωση στην πραγματικότητα, μπορεί να επηρεάσει άσχημα την ψυχολογία τους;

Η σημερινή πραγματικότητα των παιδιών που έρχονται στα σόου τύπου xfactor είναι πολύ διαφορετική από εκείνη του παρελθόντος. Είναι πολύ πιο ώριμα -ακόμα και τα μικρότερα σε ηλικία- πολύ πιο συνειδητοποιημένα, πολύ πιο υποψιασμένα. Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι που έχουμε μαζί μας φέτος, έχουν απόλυτη επίγνωση των δυνατοτήτων τους. Έχουν προσδιορίσει καλλιτεχνικά τον εαυτό τους και απλά ψάχνουν μια ευκαιρία για αναγνωρισιμότητα και ίσως μια δουλειά μέσα από το παιχνίδι. Δεν θα πάρουν τα μυαλά τους αέρα από ένα ενθουσιώδες σχόλιο. Ούτε θα καταποντιστούν συναισθηματικά από μια αρνητική κριτική. Επίσης οι προσδοκίες τους για “το μετά” είναι προσγειωμένες. Άρα δεν βλέπω κάποιον τέτοιο κίνδυνο.

 

Ο Σάκης Ρουβάς είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη θέση του παρουσιαστή; 

Χωρίς συζήτηση! Xfactor χωρίς «έτοιμοιοιοιοι;;;» στην συνείδηση του Έλληνα δεν υπάρχει. Ο Σάκης είναι ιδέα! Είναι trademark για το συγκεκριμένο σόου στην χώρα μας. Είναι κατάλληλος και απαραίτητος.

Ο Σάκης είναι ιδέα!

Όλοι μιλάνε για τα Social media και την σπουδαία δουλειά που κάνετε εκεί. Επενδύσατε πάνω σε αυτό το κομμάτι και σας βγήκε. Θα μπορούσατε να σκεφτείτε το X-Factor χωρίς αυτά;

Δεν νομίζω οτι μπορεί κανείς να φανταστεί σήμερα οποιοδήποτε project που απευθύνεται σε τόσο μεγάλο μερίδιο του κοινού - στην πλειοψηφία του δε νεανικό - χωρίς την συμβολή των social media. Εμείς είχαμε και έναν λόγο παραπάνω να επενδύσουμε σε αυτό το κομμάτι λόγω του ενημερωτικού χαρακτήρα του καναλιού μας: είναι ο τρόπος μας να παραμένουμε σε επαφή με τον κόσμο που μας στηρίζει κατά την διάρκεια της εβδομάδας.

 

Oι υποψήφιοι του Χ-Factor που διεκδικούν ακόμα τον τίτλο του νικητή είναι οι:

Νωαίνα - Ομάδα Πέγκυ Ζήνα
Πιλάτος Κουνατίδης - Ομάδα Πέγκυ Ζήνα
Stereo Soul - Oμάδα Θοδωρή Μαραντίνη
Τάνια Μπρεάζου - Ομάδα Τάμτα
Χριστιάνα Μπούνια - Ομάδα Τάμτα
Χριστίνα Ζάντη - Ομάδα Τάμτα
Αλέξανδρος Πιτσάνης - Ομάδα Πέγκυ Ζήνα
Ανδρέας Λέοντας - Ομάδα Γιώργου Θεοφάνους
Ίαν Στρατής - Ομάδα Γιώργου Θεοφάνους

 

 

 

TAGS