ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

«Πρέπει να παύσει η έντεχνη εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς».

Η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος καταγγέλλει τις διαφημίσεις γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ

Τις τελευταίες ημέρες, έχει ξεκινήσει να προβάλλεται, σε καθημερινή βάση και σε τηλεοπτικά κανάλια, πανελλαδικής εμβέλειας, διαφημιστικό σποτ, της εταιρείας, υπό την επωνυμία «LIDL HELLAS ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε», με το οποίο και διαφημίζονται - εισάγονται στην ελληνική αγορά, τα εκεί διαφημιζόμενα προϊόντα και ειδικότερα, άρτος και αρτοσκευάσματα, με τον χαρακτηριστικό τίτλο «Αξίζει να φαίνεται», τα οποία και διατίθενται προς πώληση, στο ευρύ κοινό, δια μέσω της ομώνυμης αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl, την οποία διατηρεί, η ως άνω εταιρεία.

«Η ανωτέρω τηλεοπτική διαφήμιση, θα πρέπει άμεσα να παύσει, να προβάλλεται, πρωτίστως, ως παραπλανητική, αθέμιτη, καταχρηστική, αήθης, προσβάλλουσα τους αρτοποιούς και εν γένει αντιβαίνουσα στην κείμενη νομοθεσία, στις κοινοτικές οδηγίες καθώς και στον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης και Επικοινωνίας» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Συνεχίζοντας η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Πρέπει να παύσει επιτέλους η «έντεχνη» εξομοίωση του φρέσκο-ζυμωμένου και φρέσκο-ψημένου ψωμιού, που διατίθεται αποκλειστικά, από τους παραδοσιακούς φούρνους της γειτονιάς μας, με το εκεί, διαφημιζόμενο, προϊόν, το οποίο, στην πραγματικότητα, πρόκειται για κατεψυγμένο ψωμί, που ψήνεται, δια μέσω, εγκαταστάσεων περάτωσης έψησης (Bake off).

Εν προκειμένω, στο υπό κρίση διαφημιστικό σποτ, παρίσταται, η φερόμενη ως, ελληνίδα νοικοκυρά- πελάτισσα, να πλησιάζει, σε ειδικό “stand”, εντός υποκαταστήματος, του ομώνυμου σούπερ μάρκετ Lidl, προκείμενου να επιλέξει, από κοινού με το ανήλικο παιδί της, άρτο και αρτοσκευάσματα, για το οικογενειακό τραπέζι, από τις εμφαινόμενες προθήκες, που περιέχουν άρτους και αρτοσκευάσματα. Αυτόματα όμως, η εικόνα, μεταβαίνει, σε ένα ζυμωτήριο/άρτο -παρασκευαστήριο, ωσάν να ευρίσκεται το εικονιζόμενο, πίσω από τις προθήκες, με τους άρτους προς πώληση, δημιουργώντας λοιπόν, ευθέως εσφαλμένες και καθόλα απατηλές εντυπώσεις, για την προέλευση, του διαφημιζόμενου προϊόντος, και ειδικότερα, εμφανίζοντας 3-4 φερόμενους, ως «αρτοποιούς» να ζυμώνουν το αλεύρι και επί της ουσίας, παρουσιάζοντας το διαφημιζόμενο προϊόν, ως φρέσκο-ζυμωμένο και φρέσκο-ψημένο, από κάποιον παραδοσιακό φούρνο, και όχι, ως αυτό, που στην πραγματικότητα είναι, δηλαδή ως, έτοιμο κατεψυγμένο, προ-ζυμωμένο και ενίοτε προ-ψημένο σκεύασμα, το οποίο απλώς ψήνεται από την εταιρεία, δια μέσω εγκατάστασης περάτωσης έψησης (Bake off).

Η δε εικόνα, συνοδεύεται και από σχετική αφήγηση, περί της ποιότητας του αλευριού και από περιγραφή «του φούρνου που δουλεύει όλη ημέρα», και «κατακλύζει με σπιτικές γεύσεις και μυρωδιές», απομειώνοντας λοιπόν και εν τέλει, αποκρύπτοντας, την αληθινή ιδιότητα, των διαφημιζόμενων προϊόντων.

Πρέπει να παύσει η παραπλάνηση στον έλληνα καταναλωτή. Το φρέσκο ψωμί ζυμώνεται και ψήνεται στον φούρνο της γειτονιάς, το οποίο μάλιστα φέρει και το σχετικό σήμα «Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται». Πρέπει να παύσει ο κλονισμός που υφίσταται η κρίση του Έλληνα καταναλωτή, όταν κατακλύζεται από παραπλανητική πληροφόρηση.

Η προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή, στο φούρνο της γειτονιάς του, αποτελεί κεκτημένο των Ελλήνων αρτοποιών, οι οποίοι- παρόλη την δύσκολη οικονομική συγκυρία, την οποία διάγει η χώρα μας, τα τελευταία έτη, εξακολουθούν, να απολαμβάνουν, την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών, ακριβώς επειδή, διατηρούν αμείωτη την ποιότητα των παρεχομένων αγαθών, ζυμώνοντας, ψήνοντας και διαθέτοντας στον κόσμο, καθημερινά, φρέσκο ψωμί και αρτοσκευάσματα, απαράμιλλης και μη συγκρινόμενης- αμέσως ή εμμέσως- ποιότητας, με οιοδήποτε έτοιμο ή κατεψυγμένο ή προ-ψημένο παρασκεύασμα, ευρείας κατανάλωσης, το οποίο διατίθεται, εκτός αρτοποιείων».

Read Next

05 Μαϊ 2024

Χωρίς πόρτες και παράθυρα: Η βίλα της Ναόμι Κάμπελ στην Αφρική έχει στέγη από φύλλα κοκοφοίνικα

Παράδοση και πολυτέλεια στη βίλα του μοντέλου στο Μαλίντι της Κένυας.

04 Μαϊ 2024

Λεπτή χωρίς στερήσεις: Οι κανόνες που ακολουθούν οι γυναίκες που χάνουν κιλά χωρίς να κάνουν δίαιτα

Υιοθέτησε τις συνήθειες και τη στάση ζωής τους. Σίγουρα μπορείς να γίνεις μία από αυτές.

Περισσότερα από

Life

04 Μαϊ 2024

Η παραδοσιακή μαγειρίτσα από την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου. Τα μυστικά της και οι παραλλαγές της

Η παραδοσιακή μαγειρίτσα δεν λείπει ποτέ από το τραπέζι το Μεγάλο Σάββατο το βράδυ, μετά την Ανάσταση.

03 Μαϊ 2024

Η συνταγή του Άκη Πετρετζίκη για τέλειο πασχαλινό τσουρέκι. Και το μυστικό του για αρχάριους

Η κορυφαία συνταγή για τσουρέκι. Αν αποφασίσετε να το φτιάξετε στο σπίτι, σίγουρα το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.

02 Μαϊ 2024

Η Yamamay τιμά την γυναικεία ομορφιά και την καλοκαιρινή ανεμελιά

Η νέα καλοκαιινή συλλογή της Yamamay, διαθέτει μαγιό ολόσωμα, μπικίνι και τρικίνι για κάθε γούστο, αλλά και για κάθε τύπο σώματος.

01 Μαϊ 2024

Moodo Fashion: Βρείτε το προσωπικό σας στυλ

Ρούχα που έχουν για γυναίκες που αναζητούν το προσωπικό τους στυλ και την άνεση

30 Απρ 2024

Μεγάλη Εβδομάδα και Πάσχα στην Αθήνα: Ένας οδηγός της τελευταίας στιγμής

Σε περίπτωση που δεν επιλέξεις Πάσχα στο χωριό (ή στο νησί), οι παρακάτω γραμμές σε ενδιαφέρουν.

30 Απρ 2024

"Fashion Innovation Award" για τα HUAWEI FreeClip στην Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Η Huawei στηρίζει την δημιουργικότητα των νέων σχεδιαστών στα New Designers Awards στο 34ο Athens Fashion Week

30 Απρ 2024

Πασχαλινές αγορές και διασκέδαση. O ιδανικός προορισμός για όλες τις νονές - και τους μικρούς μας φίλους

Ένα μέρος που η νονά απολαμβάνει τα ψώνια της και τα βαφτιστήρια ατελείωτο παιχνίδι.

29 Απρ 2024

Δίψα για Πάσχα με τους αγαπημένους; Δίψα για Βίκος Cola 1+1

Η καλύτερη συντροφιά στο γιορτινό τραπέζείναι η Bίκος Cola που έρχεται κι αυτό το Πάσχα με την προσφορά 1 + 1.

28 Απρ 2024

Ημερομηνία γέννησης και αστρολογία: Τι αποκαλύπτει η μέρα που γεννηθήκαμε για την τύχη μας;

Ποια είναι η επίδραση της ημερομηνίας γέννησης στη ζωή και την τύχη μας;