Το Pinterest αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 400.000.000 χρήστες να το προτιμούν σαν εργαλείο αναζήτησης. Πρόσφατα, αποφάσισε να κάνει μεταρρυθμίσεις στην πολιτική του, αποζητώντας ένα Pinterest απαλλαγμένο από διαφημίσεις και περιεχόμενο σχετικό με την προώθηση της απώλειας κιλών.

Πρόσφατα, αποφάσισε να κάνει μεταρρυθμίσεις στην πολιτική του, αποζητώντας ένα Pinterest απαλλαγμένο από διαφημίσεις και περιεχόμενο σχετικό με την προώθηση της απώλειας κιλών.

Η κίνηση αυτή εν μέσω καλοκαιριού μπορεί να χαρακτηριστεί τολμηρή, δεδομένου ότι τα θέματα δίαιτας κατακλύζουν το διαδίκτυο, ωστόσο η πλατφόρμα θέλει να στείλει με τον τρόπο της ένα ηχηρό μήνυμα κατά του body shaming.

Η χρονιά που διανύουμε έχει αφήσει πίσω της ανθρώπους ταλαιπωρημένους από την πανδημία του κορωνοϊού καθώς και από τις συνεχόμενες καραντίνες. Το γεγονός αυτό έφερε πολύ κόσμο αντιμέτωπο με προβλήματα ψυχικής υγείας αλλά και θέματα διατροφικών διαταραχών. Η απόφαση του Pinterest να βγάλει τις διαφημίσεις αυτές από τον κυβερνοχώρο του το καθιστά “την μόνη μεγάλη πλατφόρμα που απαγορεύει όλες τις διαφημίσεις απώλειας βάρους” ενώ πρόκειται για “μία επέκταση υπαρχουσών πολιτικών διαφημίσεων που έχουν απαγορεύσει εδώ και καιρό τα προϊόντα ή τις αξιώσεις επικίνδυνων σωματικών βλαβών”.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τους όρους χρήσης του Pinterest, από εδω και πέρα απαγορεύεται επίσης οποιαδήποτε εικόνα ή λέξεις σχετικές με την απώλεια βάρους αλλά και τυχόν μαρτυρίες αναφορικά με προϊόντα απώλειας βάρους. Επιπλέον χώρος δεν υπάρχει πια για αναφορές ή εικόνες που εξιδανικεύουν ή υποτιμούν συγκεκριμένους τύπους σώματος. Ακόμη, προϊόντα που αξιώνουν την απώλεια βάρους από κάτι που που φοριέται ή εφαρμόζεται στο δέρμα δεν έχουν θέση στην ιστοσελίδα του.

Κεντρική φωτογραφία: istock

Ακολουθήστε το Womantoc στο instagram

 

 

 

 

TAGS