«Όλη η ιστορία ξεκίνησε από ένα μικρό γραφείο στην οδό Μάρνης στην Αθήνα. Ένας υπολογιστής της εποχής ένα τηλέφωνο ένα κινητό με μεγάλη κεραία όρεξη και όραμα ήταν τα συστατικά που δημιούργησαν και κράτησαν την Happy People!» θα πει η Βενετία Κυρίου, η οποία παρέλαβε το Happy People Agency από τη μητέρα της συνεχίζοντας το όραμα της επικοινωνίας στην εποχή του διαδικτύου. 

Η ίδια, επιχειρηματίας, ιδιοκτήτης και μαμά καλείται να φέρει στο τώρα, στην εποχή της άμεσης πληροφόρησης και της κυριαρχίας της εικόνας τις θεμελιώδεις αρχές και αξίες της ζωής, όλα όσα μας κάνουν να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε, να επιμένουμε«Ο πυρήνας της φιλοσοφίας της εταιρείας μας δεν έχει αλλάξει. Δηλαδή να φροντίζουμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, παρέχοντας υπηρεσίες με αρτιότητα, σεβασμό και συνέπεια» θα πει

-Μιλήστε μου για την αρχική σύλληψη του ονόματος της εταιρείας σας, Happy People.

Η αλήθεια είναι ότι η αρχική ιδέα για τη σύλληψη του ονόματος δεν ήρθε από εμένα αλλά από τη μητέρα μου στα τέλη του 89! Αυτό που μου έχει διηγηθεί η μητέρα μου είναι ότι ήτανε σε ένα γραφείο μαζί από τους experts της εποχής σχετικά με την εύρεση ονόματος και ύφος του γραφείου σε μια πολύ ευχάριστη παρέα οπότε αποφασίσανε όλοι μαζί ότι θα ταίριαζε πολύ το Happy People!

-Ποια είναι η ιστορία της Happy People;

Όλη η ιστορία ξεκίνησε από ένα μικρό γραφείο στην οδό Μάρνης στην Αθήνα. Ένας υπολογιστής της εποχής ένα τηλέφωνο ένα κινητό με μεγάλη κεραία όρεξη και όραμα ήταν τα συστατικά που δημιούργησαν και κράτησαν την Happy People! Οι σπουδές της μητέρας μου δεν ταιριάζουν καθόλου με το επάγγελμα που ακολούθησε καθώς ήταν τελειόφοιτη το οικονομικό της νομικής της Θεσσαλονίκης όμως οφείλω να ομολογήσω ότι η σωστή διοίκηση ξεκινάει από σωστές βάσεις οικονομικών επιστημών.

Επιτυχημένος θεωρείται κάποιος που έχει καταφέρει να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει, είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο.

 

-Πώς επαναπροσδιορίζεται η έννοια της ευτυχίας σήμερα;

Δεδομένων των καταστάσεων, όπου οι συνθήκες διαρκώς αλλάζουν και εμείς καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε αυτές, η ευτυχία συναντάται σε μικρά πράγματα, όσο τετριμμένο κι αν ακούγεται αυτό. Η χρυσή τομή της ευτυχίας απαντάται μεταξύ της ισορροπίας της προσωπικής και διαπροσωπικής ζωής. Η ευτυχία βρίσκεται στους ανθρώπους μεταξύ μας, ανάμεσα μας. Στη διάθεση, στο χαμόγελο και θετικό νεύμα που αντικρίζεις όταν κοιτάς τον άλλο. Εξ ου και η επωνυμία της εταιρείας. Επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ευτυχίας μέσα μας, επαναξιολογούμε τα δεδομένα υλικά και άυλα διαφορετικά.

«Η επιτυχία διαφαίνεται σε βάθος χρόνου από την παρακαταθήκη που έχει αφήσει για τους επόμενους. Είτε λέγεται επιχείρηση, είτε λέγεται οικογένεια» λέει η Βενετία Κυρίου / photo: Nik Zik

-Ποιες είναι οι νέες αξίες της εποχής και πώς αλλάζουν οι προτεραιότητες του σύγχρονου ανθρώπου μετά το 2020;

Οι προτεραιότητες αλλάζουν διότι νέες ανάγκες προκύπτουν. Και με βάση αυτές τις ανάγκες καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε νέα αξιακά συστήματα που διαμορφώνονται. Στην εποχή της εικόνας και της, τάχιστης πλέον, πληροφόρησης, εξίσου ανάλογες γίνονται και οι αποζητήσεις των ανθρώπων. Κατ’ επέκταση και η εταιρεία μας που ανήκει στο χώρο της διαφήμισης, καλείται να εξελιχθεί, να θέτει νέους στόχους και να αναζητά ιδανικές λύσεις για τους πελάτες της.

-Τι σημαίνει επιτυχία για την εταιρεία σας;

Επιτυχία της Happy People είναι ότι δεν έχουμε επαναπαυτεί όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε σε διαρκή αναζήτηση νέων ιδεών και φρέσκων προσώπων. Επιτυχία για εμάς τη Happy People είναι η καθημερινή μας ομαδικότητα. Τον επαγγελματισμό και την συνέπεια με αποτέλεσμα σωστές συνεργασίες με σωστά αποτελέσματα.

-Ποιοι θεωρούνται επιτυχημένοι σήμερα;

Επιτυχημένος θεωρείται κάποιος που έχει καταφέρει να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει, είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο. Η επιτυχία διαφαίνεται σε βάθος χρόνου από την παρακαταθήκη που έχει αφήσει για τους επόμενους. Είτε λέγεται επιχείρηση, είτε λέγεται οικογένεια.

-Ποιοι είναι οι στόχοι της Happy People;

Στόχοι μας είναι η βελτιστοποίηση των στρατηγικών marketing ούτως ώστε να καλύπτουμε μεγαλύτερη γκάμα των αναγκών των πελατών και εταιρειών που μας εμπιστεύονται, η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού σε ηθοποιούς, characters και μοντέλα, η επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε άλλα μέρη της Ελλάδας.

-Τι έχει αλλάξει από την ίδρυση της εταιρείας, πριν 30 χρόνια;

Ο πυρήνας της φιλοσοφίας της εταιρείας μας δεν έχει αλλάξει. Δηλαδή να φροντίζουμε για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, παρέχοντας υπηρεσίες με αρτιότητα, σεβασμό και συνέπεια. Άλλωστε, τα στελέχη μας είναι επαγγελματίες προσανατολισμένοι πάντα στις ανάγκες των πελατών. Κινούμαστε ταχύτατα για να εξυπηρετούμε κάθε ανάγκη, ενώ διακρινόμαστε για την αποτελεσματικότητά μας, τόσο κατά την διάρκεια, όσο και στην ολοκλήρωση ενός project. Εκείνο που θα μπορούσαμε να πούμε πως έχει αλλάξει είναι η τεχνογνωσία και η υιοθέτηση πιο σύγχρονων στρατηγικών management και marketing.

-Πείτε μου τους κορυφαίους σταθμούς της Happy People.

Έχοντας στο ξεκίνημα μας το 1990, συνεργασίες με τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς και κρατικούς τηλεοπτικούς σταθμούς σε τηλεοπτικές σειρές και spot, κορυφαίος σταθμός αποτελεί το 2000, με τη δυναμική είσοδο μας στο χώρο της διαφήμισης συνεργαζόμενοι με σημαντικά brands, όπως Nescafe, Flocafe, Nestle και Algida. Το 2010 ήταν ένας επίσης πολύ σημαντικός σταθμός καθώς δημιουργήθηκε η HAPPY PEOPLE – MODELS. Με την κίνηση αυτή ξεκινήσαμε να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες σχετικές με το modelling, το promotion και τα events, και φυσικά προχωρήσαμε και σε καινούριες συνεργασίες. Το 2016 δημιουργήθηκε η HAPPY PEOPLE – TEAM και έτσι προέκυψε το “one stop shop” - advertising agency, που είναι η Happy People σήμερα, με την ευρεία και πολυδιάστατη γκάμα υπηρεσιών. Το 2018 ξεκίνησε και η HAPPY PEOPLE Θεσσαλονίκης παρέχοντας υπηρεσίες στον κλάδο του modeling, του promotion και των διαφημιστικών. Τέλος, μπαίνοντας στο 2021, οι επιτυχημένες συνεργασίες συνεχίζονται όπως εκείνες με ΗΡΩΝ, Primo Gusto και LIDL.

-Μιλήστε μου για το μότο σας «all ages, all faces».

To motto μας είναι εμπνευσμένο από τα αμερικανικά πρότυπα του type casting και αναφέρεται στην αναζήτηση πρωτότυπων χαρακτήρων, ανεξαρτήτως ηλικίας, χρώματος και εθνικότητας. Άλλωστε διαθέτουμε ένα από τα καλύτερα roster της Ελλάδας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που ανανεώνεται καθημερινά έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόσωπο για την κατάλληλη ανάγκη. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πως διαθέτουμε το καλύτερο Agency της Ελλάδας.

 

*Ακολουθήστε το Happy People στο instagram 

 

Photos: Nik Zik

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

 

TAGS