Το προϊόν blu 2.0 αλλά και το μίας χρήσης blubar της Imperial Brands αναδείχθηκαν "Προϊόν της Χρονιάς 2024" στις κατηγορίες "Ηλεκτρονική Συσκευή Ατμίσματος με Κάψουλες" και "Ηλεκτρονική Συσκευή Ατμίσματος μίας Χρήσης Stick" αντίστοιχα.
Το βραβείο "Προϊόν της Χρονιάς" είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός υψηλού κύρους και αξιοπιστίας που βραβεύει την καινοτομία προϊόντων και υπηρεσιών όπως αυτή αξιολογείται από τους ίδιους τους καταναλωτές μέσω καταναλωτικής έρευνα που διεξάγεται από τον οργανισμό έρευνας αγοράς Circana σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα. Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15 Απριλίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Το blu είναι η Νο.1 μάρκα στην ελληνική αγορά. Κύρια χαρακτηριστικά που έχουν αναδείξει τη μάρκα αποτελούν η ανώτερη εμπειρία, η πλούσια γκάμα γεύσεων, οι υψηλές επιδόσεις, η αξιοπιστία των συσκευών και το πιο σημαντικό, η υπογραφή ασφάλειας και ποιότητας της μάρκας blu.
Το blu 2.0 είναι μια εξελιγμένη συσκευή με χρήση προγεμισμένης μαγνητικής κάψουλας για τέλεια εφαρμογή με τη συσκευή και με τεχνολογία κεραμικής θέρμανσης για ομοιόμορφη θέρμανση του υγρού και απόδοση ανώτερης εμπειρίας. Το blu 2.0 διατίθεται σε δυο χρώματα (Black & Sky Blue) και χαρακτηρίζεται από εργονομικό σχεδιασμό και εύκολη χρήση με διάρκεια μιας ολόκληρης μέρας, με μόνο 55 λεπτά φόρτισης.
Το blubar είναι μια πρακτική συσκευή, εύκολη στη χρήση και προσφέρει έως 600 εισπνοές, χωρίς ανάγκη φόρτισης. Είναι διαθέσιμο σε 17 φρουτένιες και δροσερές γεύσεις, με και χωρίς νικοτίνη. Χαρακτηρίζεται από την έντονα απολαυστική γευστική εμπειρία.
"Η ανάδειξη των προϊόντων blu 2.0 και blubar ως "Προϊόν της Χρονιάς για το 2024" επισφραγίζει την ηγετική θέση που κατέχει το blu στην κατηγορία του. Για την Imperial Brands, η βράβευση αυτή, από έναν διεθνούς κύρους θεσμό με αυστηρές προδιαγραφές και διαδικασίες, μας κάνει να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι. Σήμερα, η Ελλάδα αποτελεί το Εργαστήριο Ανάπτυξης Προϊόντων Νέας Γενιάς για τον όμιλο της Imperial Brands, δίνοντας ώθηση στο όραμά μας. Σηματοδοτούμε το αύριο μίας ισχυρής επιχείρησης, χαράζοντας τον δρόμο για ένα πιο υγιές μέλλον!”, δήλωσε ο Κοσμάς Βελιώτης, Head of Consumer Marketing, South East Europe.