
Η φετινή Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης είναι διαδικτυακή, οπότε εγκαινιάστηκε από την πριγκίπισσα Βικτώρια της Σουηδίας εξ αποστάσεως, με ένα βίντεο στο Instagram.
Η φινετσάτη αλλά λιτή εμφάνιση της 43χρονης εκπροσώπου της σουηδικής βασιλικής οικογένειας αναδεικνύει το κολιέ πάνω από το μαύρο ζιβάγκο, που θα νόμιζε κανείς ότι είναι διαμαντένιο, αλλά στην πραγματικότητα είναι faux, προέρχεται από τα H&M και κοστίζει κάτω από 50 ευρώ – αν και δεν μπορούμε να το αποκτήσουμε, γιατί όχι απροσδόκητα, έγινε μπεστ σέλερ και ξεπούλησε.
Δείτε το εδώ

Στην πραγματικότητα, η Βικτώρια με αυτό τον τρόπο έκανε μια στιλιστική δήλωση υποστήριξης της «εθνικής» οικονομικής αλυσίδας καταστημάτων της Σουηδίας και των βιώσιμων πρακτικών που θέτει σε εφαρμογή, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Άλλωστε όπως είπε και η ίδια: «Στη σύγχρονη σουηδική βιομηχανία της μόδας, είναι απαραίτητη μια στρατηγική περιβαλλοντικής βιωσιμότητας».
Δεν είναι μάλιστα η πρώτη φορά που υποστηρίζει τα H&M. Σε μια σειρά πορτρέτων που είχαν δημοσιευτεί τον Ιούνιο του 2020 η πριγκίπισσα Βικτωρία πόζαρε, μαζί με τον πρίγκιπα Ντάνιελ, για τη δέκατη επέτειο του γάμου τους, φορώντας ένα τούλινο φόρεμα από την Conscious Collection, τη βιώσιμη συλλογή του brand.
Δείτε το βίντεο της πριγκίπισσας Βικτωρία:
Δείτε ένα παρόμοιο κόσμημα που μπορείτε να αγοράσετε από τα H&M εδώ

Δείτε ένα βίντεο για τη φετινή, διαδικτυακή Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης:
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram
Κεντρική φωτό: