Έχει συμβεί σε όλες μας: Να δοκιμάζουμε κάτι βιαστικά στο δοκιμαστήριο, να νομίζουμε ότι μας ταιριάζει ή μας κάνει και, επιστρέφοντας στο σπίτι και δοκιμάζοντάς το ξανά, να συνειδητοποιούμε ότι κάναμε λάθος. Ή να μας φέρνουν ένα δώρο που δεν ταιριάζει στα γούστα ή στο νούμερό μας και να θέλουμε να το αλλάξουμε. Πώς θα είμαστε σίγουρες ότι θα γίνει δεκτή η επιστροφή μιας αγοράς; Η απόδειξη ή η κάρτα αλλαγής δεν αρκεί πάντα. Οι εργαζόμενοι σε καταστήματα εξηγούν τα συχνότερα λάθη που κάνουν οι πελάτες.
«Μην υπερβάλλετε στην προσπάθειά σας να δικαιολογήσετε μια επιστροφή»: «Όσοι έρχονται με μια περίπλοκη ιστορία για να εξηγήσουν την επιστροφή ενός ρούχου προκαλούν υποψίες στον υπάλληλο, ο οποίος μπαίνει στη διαδικασία να εξετάσει το κομμάτι όσο γίνεται πιο στενά για τυχόν καταστροφές» λέει υπάλληλος καταστήματος.
«Μην επιστρέφετε ρούχα που υπέστησαν καταστροφές κατά το πλύσιμο/σιδέρωμα». «Ενώ εργαζόμουν στο κατάστημα Lululemon, ήρθε μια γυναίκα αποφασισμένη να επιστρέψει μια φούστα που είχε καταστραφεί εσωτερικά από σίδερο. Δυστυχώς, όταν κάποιος δεν διαβάζει τις οδηγίες φροντίδας, ευθύνεται ο ίδιος».
«Μην κάνετε σκηνή»: Ένας εργαζόμενος θυμάται το ξέσπασμα μιας πελάτισσας επειδή δεν μπορούσαν να γίνουν δεκτές όλες οι επιστροφές της: «Η γυναίκα ούρλιαζε σε όλους τους υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων των μάνατζερ, ότι η πολιτική μας είναι απάτη. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε να την ικανοποιήσουμε, προσφερθήκαμε να δεχτούμε την επιστροφή των μισών κομματιών της στην τωρινή τους τιμή, αλλά βγήκε εκτός ελέγχου, κλαίγοντας και βρίζοντάς μας για τουλάχιστον 15 λεπτά, με αποτέλεσμα τελικά ο μάνατζερ να ζητήσει από τον υπεύθυνο ασφαλείας να τη συνοδεύσει έξω».
«Μην επιστρέφετε αντικείμενα χωρίς την απόδειξη αγοράς ή τα καρτελάκια τους». Είναι οι μόνες αποδείξεις ότι έχετε κάνει όντως την αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Αν τυχόν αφαιρέσετε τα καρτελάκια, το ρούχο πρέπει να είναι σε τέλεια κατάσταση (χωρίς φθορές, ακόμα και χωρίς ζάρες) για να γίνει δεκτή η αλλαγή.
«Μην κόβετε τις κορδέλες για τις κρεμάστρες στο εσωτερικό των ρούχων». Δοκιμάστε πρώτα ένα κομμάτι στο σπίτι και κόψτε τις μόνο αφού βεβαιωθείτε ότι θα το κρατήσετε, διαφορετικά θα δώσετε την εντύπωση ότι το έχετε φορέσει ήδη.
«Μην επιχειρήσετε να επιστρέψετε φορεμένο ρούχο». Βεβαιωθείτε ότι το κομμάτι που επιστρέφετε δεν έχει σημάδια τριβής, όπως λεκέδες, τριμμένους αγκώνες κ.λπ. Μια άλλη περιοχή που προδίδει ότι το ρούχο έχει φορεθεί είναι η λαιμόκοψη, όπου συχνά εμφανίζονται λεκέδες μεικάπ.
Δείτε παρακάτω τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε όταν ψωνίζουμε από πολυτελή καταστήματα.
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram.