Η κυριαρχία του ίντερνετ πάνω σε οτιδήποτε παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα μας είχε σαν αποτέλεσμα το «παιχνίδι» του εμπορίου και του καταναλωτισμού να παίζεται έντονα στα social media.
Ξεχάστε τις ιλουστρασιόν σελίδες των περιοδικών μόδας, ξεχάστε ακόμα και τις μεγάλες βιτρίνες των καταστημάτων. Μία τάση πλέον αν δεν υπάρχει στο Instagram δεν υπάρχει πουθενά. Το πρόβλημα με όλο αυτό είναι πως κάνει το κάθετι πολύ πιο προσβάσιμο και πολύ πιο εύκολο να εντοπισθεί και κατ' επέκταση να αποκτηθεί. Γεγονός που μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει. Εμείς, οι γυναίκες που αγαπάμε τη μόδα και τα ψώνια και παράλλημα είμαστε αρκετά ενεργές στα social media πιάνουμε συχνά τους εαυτούς να ξοδεύουμε μεγάλα ποσά για πράγματα τα οποία στην πραγματικότητα δεν χρειάζομαστε.
Κάπου εδώ μπαίνει στο κόλπο μία συγκεκριμένη αγγλική λέξη η οποία έχει εφευρεθεί για να περιγράψει όλα εκείνα τα πράγματα, αντικείμενα, αξεσουάρ, ρούχα, και οτιδήποτε άλλο μπορεί να ποθήσει άνθρωπος, τα οποία είναι μεν πολύ όμορφα, δεν είναι μόνο σε καμία απολύτως περίπτωση απαραίτητα. "Hellacious" το λένε οι Αμερικανοι, «περιττή πολυτέλεια» το λέμε εμείς, εδώ στην Ελλάδα.
Όπως και να τα ονομάσεις είναι όμορφα, συνήθως κομψά, σου φτιάχνουν τη διάθεση και έχουν έναν πολύ άσχημο αντίκτυπο στον προυπολογισμό σου. Αυτό το μήνα έπεσα όχι μία, όχι δύο, όχι τρεις, αλλά πέντε φορές στην παγίδα της γοητείας τους.
1. Ένα καφέ, δερμάτινο παντελόνι
Δες το εδώ
2. Ένα μακρύ, λεοπάρ παλτό
Δες το εδώ
3. Μπεζ ρούχα. Από πάνω μέχρι κάτω
Δες το εδώ
Δες το εδώ
4. Μία τσάντα-κουτί
Δες το εδώ
5. Ένα βραδινό, ροζ φόρεμα
Δες το εδώ
Ακολουθήστε το WomanToc στο Ιnstagram.