ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

H Γαλλία αλλάζει δια νόμου τον τρόπο που τα ακριβά προϊόντα θα φτάνουν στον καταναλωτή

Η ανακοίνωση ήρθε μετά τα αποτέλεσμα των πρόσφατων Ευρωεκλογών και είναι μία σημαντική αρχή και για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.

H Γαλλία αλλάζει δια νόμου τον τρόπο που τα ακριβά προϊόντα θα φτάνουν στον καταναλωτή

«Είναι όγκος που σοκάρει, πέρα από κάθε κοινή λογική. Είναι ένα σκάνδαλο», δήλωσε ο Εντουάρντ Φιλίπ, ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, μόλις ανακάλυψε τον αριθμό, αλλά και την αξία των προϊόντων που κάθε χρόνο καταστρέφονται ή καταλήγουν στα σκουπίδια, από μεγάλες λιανικές εταιρίες εμπορίου ή από κορυφαίους οίκους μόδας.

Με ανακοίνωση του, λοιπόν, ο Γάλλος πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι ότι από δω και στο εξής απαγορεύεται δια νόμου η καταστροφή όλων των απούλητων ή επιστραφέντων καταναλωτικών πρϊόντων, μια κίνηση που θα επηρεάσει τα είδη πολυτελείας και τους εμπόρους λιανικής πώλησης όπως η Amazon.

Η απογόρευση αφορά όλα τα μη εδώδιμα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των ρούχων, των ηλεκτρικών ειδών, των προϊόντων υγιεινής και των καλλυντικών και θα τεθεί σε ισχύ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η συγκεκριμένη, πρωτοποριακή ανακοίνωση ήρθε μετά την επιτυχία των πράσινων κομμάτων στις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, κυρίως στη Γαλλία, όπου το κόμμα EELV κατέλαβε την τρίτη θέση με 13,5% των ψήφων.

Προϊόντα με αξία μεγαλύτερη από 650 εκατομμύρια ευρώ καταστρέφονται ή καταλήγουν στα σκουπίδια ετησίως στη Γαλλία, σύμφωνα με το γραφείο του πρωθυπουργού.

Το μέτρο θα καθιστά υποχρεωτική την παραλαβή των προϊόντων για επαναχρησιμοποίηση ή ανακύκλωση και αποτελεί μέρος του νομοσχεδίου για την οικονομία, το οποίο πρόκειται να συζητηθεί από το υπουργικό συμβούλιο τον Ιούλιο ενώ θα εφαρμοστεί μεταξύ 2021-23.

Ο υπουργός περιβάλλοντος, είχε υποσχεθεί να αντιμετωπίσει τα απόβλητα τον Ιανουάριο μετά την προβολή ενός ντοκιμαντέρ που έδειχνε δοχεία απούλητων ή επιστραφέντων προϊόντων στην αποθήκη Amazon που στάλθηκαν για καταστροφή με συμφωνία μεταξύ της ηλεκτρονικής επιχείρησης και λιανοπωλητών.

Η βρετανική εταιρεία μόδας Burberry προκάλεσε οργή την περασμένη χρονιά καθώς παραδέχτηκε πως κάθε χρόνο καταστρέφει αξεσουάρ και αρώματα αξίας πολλών εκατομμυρίων ετησίως για να αποφευχθεί η φτηνότερη μεταπώλησή τους πώλησή. Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί η αποκλειστικότητα και η πολυτέλεια του εμπορικού σήματος, κάτι που αργότερα έγινε συνήθης πρακτική στον κλάδο. Το γραφείο του πρωθυπουργού δήλωσε ότι θα υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις για τον τομέα της πολυτέλειας. Τα προϊόντα που δεν ήταν χρησιμοποιήσιμα μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία θα είχαν εξαιρέσεις.

Ακολουθήστε το WomanTOC στο Instagram.

Read Next

30 Ιουν 2022

Κομψή σε κάθε περίσταση: Η νέα συλλογή Nikol Panagiotou x Helmi υπόσχεται τέλειο καλοκαιρινό στιλ

Η νέα συλλογή της Helmi σε συνεργασία με την Νικόλ Παναγιώτου είναι συνώνυμο του καλοκαιριού.

Περισσότερα από

Μόδα

30 Ιουν 2022

Η Banana Moon έχει δημιουργήσει ένα μαγιό για κάθε γυναίκα: Βρες το ιδανικό σχέδιο για εσένα

H Banana Moon αποτελεί συνώνυμο του καλοκαιριού και παρουσιάζει 3 συλλογές μαγιό σε μία -κάτι για την κάθε μία.

29 Ιουν 2022

Jacquemus: Το εντυπωσιακό σόου μέσα στα αλμυρά βουνά της Αρλ

Και ήταν πρόβα νυφικού για το γάμο του με τον Μάρκο Μαέστρι

29 Ιουν 2022

Shopping με την fashion editor: Τα must haves που επέλεξε η συντάκτρια μόδας για το καλοκαίρι

Το καλοκαιρινό shopping spree μου έγινε στο Mediterranean Cosmos και αυτά είναι τα must have της σεζόν, από το styling έως την περιποίηση.

28 Ιουν 2022

Οι κορυφαίες τάσεις της σεζόν μέσα από τη νέα καλοκαιρινή συλλογή του Yiorgos Michoudis

Η Summer Breeze Collection του Yiorgos Michoudis θα ενθουσιάσει κάθε fashion lover.

28 Ιουν 2022

Τα notos καλωσόρισαν το καλοκαίρι με μια ξεχωριστή εμπειρία shopping

Ένα μοναδικό event στα πολυκαταστήματα notos.

27 Ιουν 2022

It’s Now Cool x Yamamay: Η νέα capsule συλλογή για γυναίκες, άνδρες και παιδιά

Η δημιουργική συνεργασία της Yamamay με την αυστραλιανή εταιρεία It’s Now Cool είναι αληθινά... cool!

27 Ιουν 2022

Η mat.fashion διακρίνεται σε Plus Size Brand της χρονιάς από το Best in Fashion

Απευθυνόμενη στις καθημερινές ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας και με κεντρικό σύνθημα το body positivity, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά.

27 Ιουν 2022

Οι κανόνες του Μodern Prep

Η νέα συλλογή Tommy Hilfiger φέρει μία πιο casual preppy αισθητική, ιδανική για το καθημερινό lifestyle.

27 Ιουν 2022

Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele έκαναν το bromance τους ρούχα

Η συλλογή HA HA HA του οίκου Gucci γεννήθηκε μέσα από μηνύματα στο WhatsApp και φωτογραφίες "εκκεντρικών αντρών" από τα 70s.