Οι δίδυμες Olsen, δηλαδή η Μέρι Κέιτ και η Άσλεϊ Όλσεν ήταν για πολλά χρόνια το αγαπημένο δίδυμο των παιδικών ταινιών, με τα φωτογενή πρόσωπά τους τους να κερδίζουν χιλιάδες φανς.
Στα τέλη της εφηβείας τους, οι Όλσεν θεωρούνταν ήδη style icons, με τις boho chic εμφανίσεις τους να φιγουράρουν σε περιοδικά μόδας. Οι δίδυμες είχαν από μικρές μέσα τους το ”μικρόβιο” της μόδας, που στην πορεία της ζωής τους το εξέλιξαν πολύ καλά, αφού σταματήσαν να ασχολούνται με την υποκριτική και αφιερώθηκαν καθαρά στον χώρο του fashion design.
Γρήγορα πέρασαν στον σχεδιασμό ρούχων με πολλές συνεργασίες και κύριο όχημα το δικό τους brand, το The Row, που ίδρυσαν το 2006.
Η ενασχόλησή τους με την μόδα τους χάρισε μία σειρά διακρίσεων στα βραβεία του CFDA (Council of Fashion Designers of America), δηλαδή του Συμβουλίου των Σχεδιαστών Μόδας των ΗΠΑ. Το 2012 και το 2015 ανακηρύχθηκαν Σχεδιάστριες Γυναικείας Ένδυσης της Χρονιάς, ενώ το 2014, το 2018 και το 2019 Σχεδιάστριες Αξεσουάρ της Χρονιάς.
Ο λόγος που και οι δύό τους έχουν φανατικούς θαυμαστές είναι ότι με το minimal προφίλ τους, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι βγάζουν στο κοινό τους κάτι το απόλυτα φυσικό και προσιτό, σαν ”το κορίτσι την διπλανής πόρτας” .
Και το 2005 ήρθε η έμπνευση
H ιδέα δημιουργίας του "The Row” προέκυψε όταν τους ανατέθηκε το 2005 να δημιουργήσουν ένα T-shirt το οποίο να ανταποκρίνεται σε όλους τους σωματότυπους και να εκφράζει κάθε ηλικία. Μαζί με αυτό φυσικά σχεδίασαν και μια μικρή κολεξιόν που περιείχε leggings, κασμιρένια πουλόβερ και tank dresses. Το brand ξεκινά σιγά σιγά να καθιερώνεται στην αγορά και τα πρώτα καταστήματα ανοίγουν το 2006 στο Λος Άντζελες, την Νέα Υόρκη και το Παρίσι. Πλέον το "The Row” συνεργάζεται με 164 καταστήματα σε 37 χώρες.
"The Row"
Για όσες -και όσους-γνωρίζουν από μόδα το brand "The Row" είναι ταυτόσημο με τον "μινιμαλισμό στα καλύτερά του". Πρωταγωνιστές είναι πολυτελή υφάσματα όπως το μαλλί και το μετάξι, δερμάτινες τσάντες που θυμίζουν γλυπτά, ογκώδη παπούτσια, κοστούμια και φορέματα που δίνουν νέο νόημα στη λέξη oversized -ρούχα με μοναδική προσωπικότητα και χαρακτήρα που γίνονται ο ορισμός του fashion statement. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό ότι, παρά τις πλούσιες συλλογές τους, οι Όλσεν δεν ξέφυγαν ποτέ από το αρχικό όραμά τους -μια επιλογή που τους χάρισε φέτος και λίγη από τη λάμψη του mainstream.
Η τελευταία collection δεν ήταν ανοιχτή στα social
H τελευταία πάντως εμφάνιση του brand στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού έγειρε πολλούς προβληματισμούς. Οι αδερφές Όλσεν ζήτησαν από τους καλεσμένους να μην χρησιμοποιήσουν ούτε τις κάμερες ούτε τα κινητά τους στη διάρκεια του show, δίνοντάς τους αντίθετα ένα σημειωματάριο ώστε να γράψουν τυχόν σκέψεις τους στη διάρκεια του show.
Η διευθύντρια μόδας των New York Times, Vanessa Friedman, μοιράστηκε μάλλον έκπληκτη στο X την πληροφορία, κοινοποιώντας το περιεχόμενό της. "Το The Row ανυπομονεί να σας καλωσορίσει στην παρουσίαση της συλλογής Winter 2024 την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι. Σας ζητάμε ευγενικά να αποφύγετε την καταγραφή ή την κοινοποίηση οποιουδήποτε περιεχομένου κατά τη διάρκεια της εμπειρίας σας".
Είναι τελικά μια σωστή στρατηγική ή μήπως για το δίσυμο Όλσεν η δική τους μόδα απευθύνεταο μόνο στην ελίτ;