ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Τα ρούχα Hitonas αγαπούν την Ελλάδα και το βροντοφωνάζουν με τον πιο στιλάτο τρόπο

Ο Γρηγόρης και η Ιωάννα αποφάσισαν να ντύσουν τις γυναίκες σαν σύγχρονα αγάλματα του κοσμοπολιτισμού. 

Τα ρούχα Hitonas αγαπούν την Ελλάδα και το βροντοφωνάζουν με τον πιο στιλάτο τρόπο

«Ο Hitonas πήρε το όνομα του από την αρχαία ελληνική λέξη "χιτών" ο οποίος ήταν αρχικά ένα ανδρικό ένδυμα υφασμένο από μαλλί, όπου αναλόγως τον τρόπο που το φορούσε ο καθένας έδειχνε την κοινωνική του τάξη. Κατά την αρχαϊκή περίοδο ξεκίνησε η χρήση του χιτώνα και από τις γυναίκες. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί το νέο αυτό brand με σκοπό να πρωταγωνιστήσουμε τόσο στην ελληνική όσο και στις ξένες αγορές, αναδεικνύοντας μέσα από το ρούχο μας την ελληνική κουλτούρα και αισθητική» λένε οι δύο ιδρυτές του brand, το οποίο διατυμπανίζει την ελληνικότητά του στα πέρατα του κόσμου.

Τα ρούχα Hitonas αγαπούν την Ελλάδα και το βροντοφωνάζουν με τον πιο στιλάτο τρόπο
«Ο Hitonas πήρε το όνομα του από την αρχαία ελληνική λέξη "χιτών" ο οποίος ήταν αρχικά ένα ανδρικό ένδυμα υφασμένο από μαλλί, όπου αναλόγως τον τρόπο που το φορούσε ο καθένας έδειχνε την κοινωνική του τάξη» λένε οι δύο ιδρυτές του brand, ο Γρηγόρης και η Ιωάννα.

Ο Γρηγόρης Θεοφιλόπουλος εδώ και 15 χρόνια είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης στον χώρο της εστίασης. Η Ιωάννα Τσάκαλου με σπουδές στη διοίκηση και την οικονομία, έχει εργασθεί στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και των τουριστικών επαγγελμάτων. Μαζί, σαν δίδυμο, αποφάσισαν να ντύσουν τις γυναίκες σαν σύγχρονα αγάλματα του κοσμοπολιτισμού.

«Ο Hitonas δημιουργήθηκε από την αγάπη μας για την Ελλάδα και από μια ιδέα να αναδείξουμε την ελληνική κληρονομιά μέσα από τη μόδα».
«Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με ανθρώπους έμπειρους στο χώρο, οι οποίοι χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές, ελληνικές πρώτες ύλες και μοιράζονται την ίδια αγάπη και μεράκι για τη δουλειά τους».

-Ποια είναι η ιστορία του Hitonas;

Ο Hitonas δημιουργήθηκε από την αγάπη μας για την Ελλάδα και από μια ιδέα να αναδείξουμε την ελληνική κληρονομιά μέσα από τη μόδα. Έτσι, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με ανθρώπους έμπειρους στο χώρο, οι οποίοι χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές, ελληνικές πρώτες ύλες και μοιράζονται την ίδια αγάπη και μεράκι για τη δουλειά τους.

-Γιατί τα καφτάνια είναι πάντα στη μόδα;

Τα ανάλαφρα υφάσματα με κύριο υλικό το βαμβάκι, οι λιτές, κλασικές και καθαρές γραμμές, τα χρώματα και τα κεντητά σχέδια των ρούχων σε ταξιδεύουν από την αρχαία στη σύγχρονη Ελλάδα, με αποτέλεσμα το προϊόν μας να είναι πάντα στη μόδα και αναλλοίωτο μέσα στα χρόνια.

-Πώς ορίζετε εσείς τη διαχρονικότητα;

Επί σειρά ετών, οι μεγαλύτεροι σχεδιαστές στον χώρο της παγκόσμιας μόδας εμπνέονται και δημιουργούν ολόκληρες κολεξιόν βασιζόμενοι στην αρχαία Ελλάδα.

«Διασημότητες επισκέπτονται κάθε χρόνο τα νησιά μας απολαμβάνοντας τις διακοπές τους στις εκθαμβωτικές παραλίες κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Αυτό είναι μόδα!».

-Γιατί η Ελλάδα κατά τη γνώμη σας είναι μόδα;

Διασημότητες επισκέπτονται κάθε χρόνο τα νησιά μας απολαμβάνοντας τις διακοπές τους στις εκθαμβωτικές παραλίες κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Αυτό είναι μόδα! Η ανάγκη του κάθε ανθρώπου να απολαμβάνει το καλύτερο προϊόν στον πλανήτη είτε αυτό είναι το καλύτερο διαχρονικά ρούχο είτε το ομορφότερο μέρος για να κάνεις τις διακοπές σου. Την Ελλάδα μπορείς να την χαρακτηρίσεις μια value for money χώρα με όλα αυτά που προσφέρει στον κόσμο.

-Πόση χαρά σας δίνει το ταμπελάκι made in Greece;

Μας κάνει υπερήφανους και ιδιαίτερα χαρούμενους που μπορούμε να λανσάρουμε ένα προϊόν το οποίο είναι 100% ελληνικό, δίνοντας μας παράλληλα την ευκαιρία να προβάλουμε τη χώρα μας, την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας.

Hitonas Facebook

hitonas.com

Read Next

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

Περισσότερα από

Made in Greece

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.