ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

urbannah

"Ταξιδεύουμε και τρέχουμε”, "Είμαστε στο καράβι, οπότε το mail θα αργήσει να έρθει”. Προσπαθώντας να επικοινωνήσω με τη Χαρά Παπαθανασίου και τον Χάρη Παναγάκη Παναγόπουλο, ιδρυτές του streetwear brand URBANNAH, συνοδοιπόροι στη ζωή και γονείς της Αναστασίας και του Νικόλα, τους πετύχαινα πάντα εν κινήσει. "Πάντα αγαπούσαμε τα ταξίδια και ήταν βασικό κομμάτι μας, πάντα αφιερώναμε χρόνο στην οργάνωση ταξιδιών κάνοντας πολλά διαφορετικά είδη τουρισμού, πάντα νιώθαμε "at home” όσο ταξιδεύαμε", μου λένε. Έτσι, δεν μου έκανε εντύπωση όταν μου αποκαλύφθηκε ότι το URBANNAH έχει στη σχεδιαστική του φιλοσοφία τον συνδυασμό του traveler και του urban fashion lover.

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Tα ρούχα URBANNAH είναι κομμάτια που μπορούν να κάνουν statement χωρίς να χάσουν τίποτα από την άνεση και την easy going προσέγγισή τους απέναντι στην ταχύτητα με την οποία αλλάζει η μόδα. Κομμάτια που απευθύνονται σε "ταξιδευτές" εντός και εκτός πόλεων. Sporty pieces σε όλες τις αποχρώσεις που μπορούν να λειτουργήσουν ως μέρος ενός layering look όλες τις εποχές του χρόνου και με oversized γραμμή έτσι ώστε να μπορούν να φορεθούν τόσο από άντρες όσο και από γυναίκες. Είτε πρόκειται για κοντινές εκδρομές, το γυμναστήριο, μία βόλτα στην πόλη, ένα μακρινό ονειρεμένο προορισμό, το σινεμά ή ένα χαλαρό γεύμα με φίλους τα κομμάτια URBANNAH μπορούν να υποστηρίξουν κάθε περίσταση μιας που στο DNA του βρίσκεται το ταξίδι, κοντινό ή μακρινό, πραγματικό ή πνευματικό.

URBANNAH

Στηρίζοντας την ήπειρο που τους εμπνέει, την Αφρική

Τα παραπάνω επιβεβαιώνει όχι μόνο το γεγονός ότι τα items της πρώτης συλλογής του brand έχουν ονόματα εμβληματικών πόλεων - το "New York" κλασικό φούτερ, η ζακέτα "Tokyo, το "Luanda" hoodie, τα sweatpants "Dakar" και "London" - αλλά και από τη φιλανθρωπική δράση του. Το URBANNAH εμπνέεται από την πολυχρωμία και τη ζεστασιά της αφρικανικής ηπείρου, εξ ου και το όνομά του προκύπτει από το Urban + Savannah = Urbannah. Η Χαρά και ο Χάρης, για την χρωματική παλέτα που επιλέγουν αντλούν από τα ζωντανά χρώματα της υποσαχάριας χλωρίδας και πανίδας, ενώ έμπνευση τους χαρίζει το μαγευτικό γεωμετρικό μοτίβο "Samakaka" από την Αγκόλα και τα ισχυρά σύμβολα "Adinkra" από την Γκάνα και την Ακτή Ελεφαντοστού, που συμβολίζουν τη δύναμη, την πνευματική ανάταση και την επιτυχία.

URBANNAH

Η αγάπη τους για την Αφρική είναι τόσο καθοριστική για τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούν που δε θα μπορούσε παρά να μετουσιωθεί σε πράξη. Το brand URBANNAH στηρίζει το έργο του ιδρύματος "Sister Domingas and Friends" στα περίχωρα της Λουάντα, στην Άνγκολα, που βοηθά ορφανά παιδιά, ενήλικες και μητέρες από ευάλωτα περιβάλλοντα. Σε κάθε παραγγελία URBANNAH περιλαμβάνεται ένα βραχιολάκι στα χρώματα της μάρκας, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα συμβολικό ποσό δωρεάς προς το ίδρυμα. Η δωρεά γίνεται από το brand και δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος για τον πελάτη.

Γνωρίστε το URBANNAH και τους ιδρυτές του

Πότε και πώς ιδρύθηκε το brand URBANNAH;

Η ιδέα ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2022, από τη Χαρά που πάντα ήθελε να βρίσκει ρούχα ποιοτικά, άνετα αλλά και fashionable. Όλο ξεκίνησε να ξετυλίγεται σιγά σιγά και οργανικά, με όλα τα βήματα να γίνονται ένα ένα. Συνδυαστικά με την αγάπη μας για την Αφρική, αλλά και τη συμμετοχή που ήδη είχαμε στο Sister Domingas, τελικά ήταν το μόνο που έβγαζε νόημα: να δημιουργήσουμε ρούχα που θα φορούσαμε εμείς, βοηθώντας συγχρόνως το ίδρυμα και το έργο του και τιμώντας με αυτό τον τρόπο την ήπειρο με το μεγαλύτερο φυσικό και πολιτισμικό πλούτο.

URBANNAH

Αν θα έπρεπε να περιγράψετε το DNA του brand URBANNAH με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Ταξίδι, άνεση, στυλ.

Μπορείτε να μας περιγράψετε το πώς οραματιστήκατε την πρώτη σας συλλογή και εν τέλει τη δημιουργήσατε;

Η πρώτη μας συλλογή, από την αρχή έως και που την παραλάβαμε χαρακτηριζόταν από μια φράση: "ποιότητα και παραγωγή στην Ελλάδα”. Ήμασταν αποφασισμένοι κάθε μικρή λεπτομέρεια του ρούχου (από το ύφασμα μέχρι το hang tag) να είναι της καλύτερης ποιότητας αλλά και σχεδιασμένο και παραγμένο στην Ελλάδα. Πολλές σκέψεις, ιδέες, συναντήσεις, παραμετροποιήσεις, αλλαγές, δοκιμές που τελικά έφτιαξαν ένα προϊόν με πολύ καλή ποιότητα, όλο φτιαγμένο εδώ.

Ποιες είναι οι προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας νέος σχεδιαστής στην Ελλάδα και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει;

Η βασική πρόκληση ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι πως πλέον με το online shopping και τα social media, η μόδα και τα ρούχα είναι τόσο easily accessible, χωρίς καν να σηκωθείς από τον καναπέ σου. Τόσες επιλογές, τόσα σχέδια, χρώματα και είδη μόλις μερικά κλικ μακρυά. Αυτό δημιουργεί άπειρες επιλογές για τον καταναλωτή και είναι μια πρόκληση για εμάς: το να μπορείς να σταθείς και γιατί όχι να νικήσεις τον ανταγωνισμό σου.

Πλέον πρέπει να πείσεις τον πελάτη πως το ρούχο που θα πάρει από εσένα αξίζει, επειδή η ποιότητα είναι πολύ καλή ή επειδή με τον τρόπο σου βοηθάς και εσύ, και τα λεφτά που θα ξοδέψει θα έχουν κι άλλο αντίκτυπο. Στον αντίποδα φυσικά υπάρχουν τα endless possibilities που έχεις ως επιχείρηση μέσω του online shopping και των social media – σου προσφέρουν μια πλατφόρμα πολύ πιο άμεση, η οποία μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τον στόχο σου πιο γρήγορα και ίσως πιο οικονομικά.

URBANNAH

Ποια είναι η σχέση σας με τη μόδα;

Πάντα αγαπούσαμε τη μόδα, ο καθένας μας με τον τρόπο του. H Χαρά πάντα παρακολουθούσε τα νέα trends, ούσα συγχρόνως και λάτρης όλων των κλασσικών κομματιών που έχουν γίνει ορόσημα στη μόδα και ο Χάρης πάντα ακολουθούσε μένοντας όμως πιστός στην άνεση που πρέπει να προσφέρουν τα ρούχα.

Τι είναι για σας το προσωπικό στιλ;

Για εμάς το προσωπικό στυλ είναι κομμάτι της ταυτότητας του καθενός. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα ρούχα, είναι η ηθική σου, η συμπεριφορά σου, το γούστο σου, η αισθητική σου – και η αισθητική ούτε διδάσκεται, ούτε αντιγράφεται. Άλλωστε όπως έχει πει και ο Ralph Lauren: "To στυλ είναι πολύ προσωπικό. Δεν έχει να κάνει με την μόδα. Η μόδα τελειώνει γρήγορα. Το στυλ είναι για πάντα.”

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σας;

Νομίζουμε πως οι ζωές μας από μόνες τους είναι η βασική μας επιρροή. Πάντοτε από όταν ήμασταν παιδιά, το ταξίδι υπήρχε, άλλες φορές ως αναψυχή, άλλες ως δουλειά ή επιβίωση. Οι γονείς μας έκαναν τα δικά τους ταξίδια για να φτάσουν ως εδώ και πάντα αυτό χαρακτήριζε τις οικογένειές μας, κάνοντάς το αναπόφευκτο να είναι βασικό στοιχείο και της οικογένειας που φτιάξαμε εμείς. Νέα μέρη, νέες κουλτούρες, νέες γεύσεις, ακόμα και το ‘ταξίδι’ προς το ταξίδι είναι σημαντικό – η οργάνωση, η διαδρομή, η διαμονή, οι εμπειρίες. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι η Urbannah να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, βάζοντας και εκείνη τα δικά της pins στον παγκόσμιο χάρτη.

URBANNAH

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσατε σε δείπνο και πού θα τον πηγαίνατε στην πόλη σας;

Νομίζουμε ιδανική παρέα για δείπνο θα ήταν ο Virgil Abloh. Η ιστορία του είναι το λιγότερο inspiring, ξεκινώντας από το γεγονός πως χωρίς ιδιαίτερο background στη μόδα κατάφερε τόσα πολλά, άφησε σημαντικό αποτύπωμα στον χώρο μέσα στα μόλις 10 χρόνια που ήταν ενεργός καταφέρνοντας να συνδυάσει τη μόδα και με άλλα είδη τέχνης (μουσική, αρχιτεκτονική, γλυπτική κλπ). Ένα δείπνο σε εστιατόριο με ελληνική fusion κουζίνα - ιδανικά με θέα και μετά ποτό στα Εξάρχεια ή το Κουκάκι θα ήταν η πρότασή μας, για μια 360 εμπειρία της νυχτερινής Αθήνας.

Θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας που με hoodie ή sweats θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;

Επιλέγοντας τολμηρά, θα λέγαμε τον Rocky Balboa στην ομώνυμη ταινία του 1976. Ένα κλασικό γκρι φούτερ με κουκούλα κάνει την εμφάνισή του σε ένα εμβληματικό μοντάζ προπόνησης που δείχνει την αποφασιστικότητα του Ρόκι να κερδίσει τον αγώνα. Σε αυτό, το φούτερ φοριέται από κάποιον που αποφασίζει να σταθεί όρθιος, να εργαστεί σκληρά και να επιμείνει ενάντια σε όλες τις πιθανότητες - και το φούτερ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Άλλες σημαντικές αναφορές είναι οι hip hop artists τη δεκαετία του ’90, η Paris Hilton με τα Juicy σετ, η Lady Gaga και η Rihanna, οι Καρντάσιαν ή/και ο Mark Zuckerberg.

URBANNAH

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία του ενδύματος. Τελικά, το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;

Το μέλλον πάντα είναι αισιόδοξο. Το μέλλον της μόδας, ακόμα πιο αισιόδοξο. Υπάρχει πάντα χώρος για νέες ιδέες, νέα τολμήματα και νέες τεχνολογίες. Όλα αλλάζουν γύρω μας και μαζί τους και εμείς. Με τη σωστή χρήση και καθοδήγηση, υπάρχει χώρος για επιτυχία για όλους. "Choose to be optimistic, it feels better." – Dali Lama

URBANNAH

Πού μπορούμε να βρούμε τα URBANNAH;

Στο online shop μας, www.urbannah.gr και στο Instagram @Urbannah.gr

Read Next

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

Περισσότερα από

Made in Greece

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.