ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.

Την ψυχολογία της μόδας έφερε στη Θεσσαλονίκη η Νεφέλη Θεοδώρου, η οποία σπούδασε το συγκεκριμένο αντικείμενο στο Λονδίνο και με πρωτοποριακό τρόπο εξυπηρετεί τις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε σωματότυπου και κάθε ξεχωριστής προσωπικότητας. Βοηθάει τους ανθρώπους να αποκτήσουν την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού τους και να ανακαλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες κι όχι αυτό που επιτάσσει η τάση κάθε εποχής.

Όλα ξεκίνησαν, όπως περιγράφει η κ. Θεοδώρου στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, όταν παρατηρώντας τον εαυτό της, συνειδητοποίησε πως αλλάζει διάθεση φορώντας συγκεκριμένα ρούχα. "Η αγάπη μου για τα ρούχα και το να βλέπω τα πράγματα εις βάθος, με ώθησαν σε αυτό. Ανακάλυψα πως όντως υπάρχει σύνδεση με τα ρούχα και την ψυχολογία, όταν διάβασα τους όρους "enclothed cognition" και "dopamine dressing", και μάλιστα διδασκόταν αποκλειστικά στο πανεπιστημίου του Λονδίνου, όπου και το ακολούθησα" τονίζει.

Έφυγε στα 17 της από την Ελλάδα για να σπουδάσει αρχιτεκτονική καθώς λάτρευε το σχέδιο. "Η αγάπη μου για τη μόδα όμως με κέρδισε, όταν σε όλα τα πρότζεκτ αποφάσιζα να συμπεριλάβω τη μόδα. Οι καθηγητές μου έβλεπαν την κλίση που είχα στα ρούχα και με παρότρυναν να κάνω αίτηση. Έτσι κι έκανα, κερδίζοντας μια θέση. Σπούδασα σχέδιο μόδας, έπειτα styling και ψυχολογία της μόδας" σημειώνει.

Αναφερόμενη στο πώς εισέπραξαν στη χώρα μας κάτι τόσο πρωτοποριακό, επισημαίνει: "Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον από την αρχή. Είναι σίγουρα κάτι καινούριο, που όμως το σκεφτόμαστε καθημερινά. "Να φορέσω αυτό το πουλόβερ για να νιώσω άνετα", "Θα βάλω το κόκκινο φόρεμα για να έχω αυτοπεποίθηση". Τα ρούχα που επιλέγουμε να ντύνουν το σώμα μας προβάλλουν όλα μας τα συναισθήματα και την προσωπικότητα μας".

Η διαδικασία που ακολουθείται, όπως η ίδια υπογραμμίζει, είναι απλή. "Στην πρώτη συνεδρία δίνουμε βάση στην προσωπικότητα και τις ανάγκες του καθενός. Ακολουθεί μια σειρά συνεδριών για την εύρεση του προσωπικού στυλ με βάση την ψυχολογία της μόδας και το personal styling. Ακολουθούν συνεδρίες όπως η ανάλυση χρωμάτων, όπου μέσα από τη διαδικασία αυτή, ανακαλύπτουμε το προσωπικό χρωματολόγιο βασισμένο σε κάθε επιδερμίδα και τα χαρακτηριστικά του καθενός. Στη συνέχεια βρίσκουμε τα κατάλληλα σχήματα και μαθαίνουμε να επιλέγουμε σωστά τις γραμμές που κολακεύουν κάθε σώμα. Υπάρχει και το special occasion, όπου προσαρμόζουμε μια συνεδρία για να βρούμε το κατάλληλο σύνολο, που ταιριάζει σε κάποιο άτομο για μια ειδική περίσταση" εξηγεί.

Ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία, όπως λέει, είναι η ψηφιακή γκαρνταρόμπα. "Δημιούργησα την ψηφιακή γκαρνταρόμπα, καθώς ακούω συχνά τη φράση "δεν ξέρω τι να φορέσω". Έτσι σκέφτηκα πως μπορούμε να μετατρέψουμε τα ρούχα μας σε ψηφιακή μορφή και να δημιουργήσουμε το προσωπικό μας stylebook, όπου όλοι θα έχουν σωστά δομημένα σύνολα από τα ρούχα τους για κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας. Στόχος είναι να αξιοποιήσουμε τα ήδη υπάρχοντα ρούχα και να περιορίσουμε τις περιττές αγορές".

"Αν πρέπει να ξεχωρίσω μια περίπτωση, τότε θα ήταν μιας κυρίας που όταν ξεκινήσαμε συνεδρίες, μού είπε: "Νεφέλη, εγώ δεν μπορώ να φορέσω έντονα χρώματα γιατί νιώθω πως θα με κοιτάνε όλοι". Έπειτα από κάποιο καιρό, στην τελευταία μας συνεδρία, άνοιξε την κάμερα και φορούσε ένα φούξια πουλόβερ και πανέμορφα μοβ σκουλαρίκια. Αυτό αγαπούσε και όμως δεν το τολμούσε. Δουλέψαμε μαζί και το καταφέραμε. Στο τέλος μού είπε: "Νεφέλη πρώτη φορά νιώθω να είμαι 100% ο εαυτός μου και το χαίρομαι"" αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Θεοδώρου.

"Το στυλ και η ανάγκη για την αναζήτησή του, δεν έχουν ηλικίες. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο target group (κοινό-στόχος). Δέχομαι κλήσεις και μηνύματα από όλες τις ηλικίες. Γι' αυτό και στόχος μου είναι να αγαπήσουμε τα ρούχα μας και τον εαυτό μας, μέσα από αυτά. Όλοι μπορούν να έχουν τον προσωπικό τους σύμβολο ένδυσης" διευκρινίζει.

"Οι προτάσεις μου", προσθέτει, "είναι πάντα προσαρμοσμένες στην κάθε προσωπικότητα. Το αποτέλεσμα είναι εκθαμβωτικό. Αυξάνεται η αυτοπεποίθηση και η δημιουργικότητα με τις νέες επιλογές. Επιλέγουν και αξιοποιούν σωστά τα ρούχα και γνωρίζουν τον πραγματικό εαυτό τους μέσα από αυτά".

Ερωτηθείσα, ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε στο ντύσιμό μας, απαντά: "Να φοράμε ρούχα που δεν μας εκφράζουν θέλοντας να ακολουθήσουμε τις τάσεις. Καλό είναι να συμβαδίζουμε με τις δικές μας προτιμήσεις και ανάγκες. Αν σκεφτείς τη στάση του σώματός σου σε ένα ρούχο που δεν νιώθεις άνετα, θα αντιληφθείς αμέσως πόσο σημαντικό είναι να φοράς ένα ρούχο που σε εκφράζει".

Πηγή: ΑΠΕ (Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου). Τις φωτογραφίες παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νεφέλη Θεοδώρου.

Read Next

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

Περισσότερα από

Made in Greece

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.