Σε φωτεινές και πόσο μάλλον σε δύσκολες εποχές, το χιούμορ είναι καλοδεχούμενο -αν όχι απαραίτητο- από όπου και αν προέρχεται. Και ένας από τους τρόπους να το έχουμε πάντα μαζί μας είναι…να το φοράμε. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τρεις φίλοι που αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα και από ελληνικές σειρές μαζί με T-shirt, φούτερ και διάφορα χρηστικά αντικείμενα. Ο λόγος για το νέο ελληνικό brand με το εύλογο όνομα «Μπορεί και όχι» που προτείνει ρούχα και αντικείμενα που μάχονται όσους παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους. Θα καταφέρει στο τέλος η σοβαροφάνεια να επικρατήσει; Μπορεί και όχι…
Ας συστηθούμε! Ποια είναι τα πρόσωπα πίσω από το «μπορεί και όχι» και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός;
Ναι καλησπέρα σας! Πίσω από το «μπορεί και όχι» βρισκόμαστε οι εξής τρεις: ο Αλέξανδρος ως Υπουργός Δημοσίων Σχέσεων, η Σιλένα ως Υπουργός Ανάπτυξης και η Χρύσα ως Υπουργός Οικονομικών. Πέρα απ’ την πλάκα, δεν υπάρχει σαφής ρόλος για τον καθένα μας, τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε κολοσσός!
Πως ξεκίνησε το project «μπορεί και όχι» και πως προέκυψε το όνομα;
Το «μπορεί και όχι» ήταν η απάντηση στις διαφορετικές ανησυχίες που είχαμε ως φίλοι! Ο καθένας δούλευε μέχρι πρότινος σε διαφορετικό αντικείμενο, έφτασε όμως η στιγμή που θεωρήσαμε ότι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και κάπως έτσι, η φίλια μας πέρασε σε επόμενο επίπεδο. Ήταν καλή ιδέα; Η ιστορία θα δείξει!
Τι ανάγκη -δική σας και κατ’ επέκταση του κοινού σας- εξυπηρετεί ένα ρούχο που έχει πάνω του τυπωμένο ένα χιουμοριστικό μήνυμα;
Η πρώτη μας σκέψη σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα μας ήταν ότι θα θέλαμε να είναι όλα όσα θα φορούσαμε / κρατούσαμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Το μότο μας είναι ένας συνδυασμός του «εγώ στη θέση σου θα το φόραγα!» και του «αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, γέλα μαζί του!».
«Αυτά καλό είναι να μη γίνονται», «Διαβάστηκε» εναλλάσσονται με ατάκες από παλιότερες σειρές και ταινίες όπως «Γκαρσόνα Β» και «Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα». Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ατάκες που τα τυπωθούν;
Οι ατάκες που θα γίνουν σχέδια του «μπορεί και όχι» επιλέγονται με κριτήριο τον προσωπικό πόνο του καθενός. Όσο περνάει ο καιρός, αποκτάμε μία καλύτερη εικόνα του συναισθήματος που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να εκφράσουν την εκάστοτε χρονική στιγμή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» στην εποχή της καραντίνας και το «ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ» σε κάθε εποχή. Βέβαια, τη λύση στις δύσκολες στιγμές που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση, δίνει η δημοκρατική ψηφοφορία. Δεν είμαστε τυχαία τρεις.
Πως φαντάζεστε τον άνθρωπο που φοράει κομμάτια «μπορεί και όχι»;
Αρχικά, ο άνθρωπος αυτός έχει την πλήρη κατανόησή μας! Για αυτό και κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ιδιόχειρη καρτούλα για τον κάθε ένα ξεχωριστά, αφού τον αισθανόμαστε δικό μας άνθρωπο. Από την έως τώρα εμπειρία μας, το κοινό του «μπορεί και όχι» είναι κυρίως άνθρωποι με οξυμένη αίσθηση του χιούμορ ηλικίας 15-35 ετών, χωρίς αυτό να αποκλείει όποιον αισθάνεται ότι εκφράζεται μέσω του brand μας, ακόμα και αν αυτός είναι: μητέρα με παιδί, ο workaholic συνάδελφός σου ή ακόμα και ο πατέρας της Σιλένας που έχει βγει στη σύνταξη!
Ποια είναι τα bestseller της συλλογής;
Θα σου μιλήσουμε σαν στυγνοί επαγγελματίες, αγνοώντας τις προσωπικές μας συμπάθειες! Τα προϊόντα που μέχρι στιγμής έχουν αγαπηθεί περισσότερο είναι: τα hoodies του Τζέλα Δέλτα, οι shopping bags και οι κούπες των Γκαρσόνων Α’ και Β’, τα notebooks του ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ και το ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε όλες τις πιθανές εκδοχές του.
Ποια είναι αυτή η ατάκα που συνέχεια σας ζητάνε να τυπώσετε και γιατί δεν την έχετε τυπώσει ακόμη;
Όποια ατάκα μπορείς να σκεφτείς από ελληνικές σειρές της περιόδου από το 1990 μέχρι και σήμερα, μας την έχουν ζητήσει. «Κόβεται το σεξ;!» από τη Θεοπούλα του Παρα Πέντε, «Η Παναγιά το ‘ριξε αυτό;» από τη Μπία Μπέκου στις Σαββατογεννημένες και άλλες πολλές τριγυρίζουν στο μυαλό μας και περιμένουν τη σειρά τους για να κυκλοφορήσουν. Αν ήταν στο χέρι μας, θα βγάζαμε ένα νέο σχέδιο τη μέρα.
Που και πως μπορούμε να βρούμε τις δημιουργίες «μπορεί και όχι»;
Προς το παρόν, τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο site μας. Φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα του brand, όπως για παράδειγμα τη νέα μας συλλογή μέσα στο Μάιο, στα social media μας σε Instagram και σε Facebook.