ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Mια λέσχη καταναλωτών που δοκιμάζεις καινούργια προϊόντα, δίνεις feedback και η φωνή σου ακούγεται πραγματικά.

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Αν σου αρέσει να βολτάρεις στους δρόμους πέριξ του Συντάγματος, δηλαδή τη γειτονία που συνδέει τη Νίκης με την Μητροπόλεως, σίγουρα θα το έχει πάρει το μάτι σου. Ένα από τα πιο όμορφα κτίρια της Αθήνας που φιλοξενεί μέσα ένα ιδιόμορφο super market.

Συγκεκριμένος αριθμός αγαθών που βρίσκονται παρατεταγμένα σαν να είναι έργα τέχνης και για μια στιγμή νομίζεις πως το Zampple είναι μια gallery επηρεασμένη από την pop art του Andy Warhol. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια καταναλωτική λέσχη, που μπορείς να γίνεις εύκολα μέλος, με πολύ χαμηλό κόστος, να δοκιμάσεις προϊόντα που βρίσκονται ακόμα σε ανάπτυξη. Το πιο βασικό, όμως, που κάνει και το συγκεκριμένο εγχείρημα ακόμα πιο ενδιαφέρον, είναι πως μπορείς να δώσεις feedback στις εταιρείες και να συμμετάσχεις στην εξέλιξη του προϊόντος.

Μιλήσαμε με τη Γεωργία Κόρμπου και μας έλυσε όλες μας τις απορίες για τον καινούργιο και συναρπαστικό τρόπο να αγοράζεις αγαθά.

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Τι ακριβώς είναι το zampple;

Είναι μια μοναδική λέσχη με 3.000 μέλη - καταναλωτές, οι οποίοι κάθε μήνα επισκέπτονται το φυσικό μας κατάστημα στο Σύνταγμα και επιλέγουν κατά βάση 6 προϊόντα που επιθυμούν να πάρουν σπίτι τους για να τα δοκιμάσουν, να τα αξιολογήσουν και αν αξίζουν να τα αγοράσουν ή να τα προτείνουν σε άλλους.

Το σημαντικότερο απ’ όλα, όμως, είναι ότι στα σχεδόν 3 χρόνια που λειτουργεί, έχει φέρει σε επαφή πάνω από 14.000 καταναλωτές με περισσότερες από 120 εταιρίες!

Πως προέκυψε η ιδέα;

Το zampple είναι μια παγκόσμια καινοτομία και 100% ελληνική. Δημιουργήθηκε προκειμένου να φέρει πιο κοντά εταιρίες και καταναλωτές, αλλά και να βελτιώσει (μέσα από τις αξιολογήσεις των καταναλωτών) τα προϊόντα που αγοράζουμε καθημερινά. Παρά το γεγονός ότι η συχνότητα αγοράς προϊόντων από το supermarket είναι κατά βάση πολλαπλάσια από αυτή των ηλεκτρονικών ειδών, των υπηρεσιών ξενοδοχείων, των εστιατορίων, κτλ, δεν υπήρχε ένας αξιόπιστος τρόπος αξιολόγησής τους ενώ το κόστος που απαιτούσε η παραδοσιακή έρευνα για κάτι τέτοιο, ήταν πολύ μεγάλο. Το zampple, συνθέτοντας στοιχεία από το concept του supermarket (συγκεντρώνει όλες τις εταιρίες κάτω από την ίδια στέγη) καταφέρνει να μειώνει το κόστος στο 1/10 για τις εταιρίες, ενώ παράλληλα προσφέρει στους καταναλωτές μοναδικές εμπειρίες και δυνατότητες.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε όλους τους καταναλωτές που δεν πείθονται εύκολα. Σε αυτούς που τους αρέσει να δοκιμάζουν νέα προϊόντα, να λένε τη γνωμη τους ανοιχτά και χωρίς περιορισμούς και να αισθάνονται ότι έτσι συμβάλουν έμπρακτα στη βελτίωση των προϊόντων των εταιριών.

Τι είδους προϊόντα μπορούμε να βρούμε στο zampple;

Στη λέσχη του zampple μπορεί να βρει κάποιος κάθε είδους καταναλωτικό προϊόν, από τρόφιμα και ποτά μέχρι προϊόντα προσώπικής υγιεινής αλλά και φροντίδας σπιτιού. Πρόκειται για προϊόντα σε κανονικό μέγεθος που προέρχονται τόσο από τις μεγαλύτερες πολεθνικές όσο και από τις πιο μικρές οικοτεχνίες. Προϊόντα που μπορεί να βρίσκονται σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής τους: Κωδικοί που ακόμα δεν έχουν λανσαριστεί, που είναι under development και χρειάζονται κατευθύνσεις τόσο σε επίπεδο συσκευασίας όσο και σε επίπεδο σύνθεσης, προϊόντα που μόλις έχουν λανσαριστεί στην αγορά αλλά και προϊόντα που μπορεί να είναι πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά.

Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου ως τώρα; Τι feedback σας δίνουν;

Η ανταπόκριση του κοινού από την πρώτη κιόλας στιγμή μας εξέπληξε θετικά. Αγκάλιασαν με τεράστιο ενθουσιαμό το όλο εγχείρημα και φανταστείτε ότι ακόμα και σήμερα, με την παρούσα οικονομική κατάσταση, κάθε μήνα δεχόμαστε πάνω από 500 νέες αιτήσεις. Για πρώτη φορά αισθάνονται με έμπρακτο τρόπο ότι η φωνή τους αποκτά άλλη δύναμη μιας και μέσα από τις αξιολογήσεις τους συμβάλουν στην προώθηση προϊόντων που πραγματικά αξίζουν αλλά και στην βελτίωση προϊόντων που το χρειάζονται! Από την άλλη όμως νομίζω ότι είναι και λογικό: Ποιος δεν θα ήθελε να επισκέπτεται κάθε μήνα έναν χώρο που μοιάζει περισσότερο με art gallery παρά με supermarket και να παίρνει στο σπίτι του να δοκιμάσει, πολλές φορές πρώτος, προϊόντα που αργότερα μπορεί να τα συμπεριλάβει στην καθημερινότητά του;

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Οι ιδέες που μας κατακλύζουν κατά καιρούς είναι άπειρες, οπότε όρεξη για δημιουργική δουλειά να έχουμε και τα σχέδια δεν τελειώνουν ποτέ! Η αλήθεια είναι ότι από τις πρώτες κιόλας μέρες λειτουργίας της λέσχης, υπήρξε ενδιαφέρον από το καταναλωτικό κοινό που διαμένει στη Βόρειο Ελλάδα. Με αφορμή αυτό, είμαστε στη διαδικασία διερεύνησης και αξιολόγησης τρόπων για να καλύψουμε με τις υπηρεσίες μας και αυτή τη γεωγραφική περιοχή. Τέλος, όπως συνηθίζουμε να λέμε και στα ελληνικά, με τόσο πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες: «Sky is the limit», οπότε, δεν σας κρύβω, ότι εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση εξαγωγής της ιδέας και στο εξωτερικό.

Περισσότερες πληροφορίες για το Zampple εδώ.

Read Next

25 Απρ 2024

Το ψυχολογικό προφίλ ενός βιαστή

Γιατί ένας άνθρωπος να καταλήγει σε αυτή την βίαιη πράξη; Ζητήσαμε μια ανάλυση από τον ψυχίατρο Αριστοτέλη Βάθη.

25 Απρ 2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 25/4

Η Ζεντάγια, οι Unboxholics κι η Αγγελική Παπούλια προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Περισσότερα από

Life

25 Απρ 2024

Μείωσε τα συμπτώματα της αφρικανικής σκόνης, χωρίς αντισταμινικά!

Πάρε τις απαραίτητες προφυλάξεις για να προστατευτείς από την επίδραση της αφρικανκής σκόνης με 4 φυσικούς τρόπους.

24 Απρ 2024

Φύση, ηρεμία και γεύσεις που ταξιδεύουν: Μία "όαση" στα βόρεια προάστια έχει γίνει το αγαπημένο spot των Αθηναίων

Ακόμη και ένας απλός καφές, προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση όταν είσαι "μακριά" από την πόλη.

24 Απρ 2024

Δίαιτα της νηστείας: Χάστε έως 5 κιλά σε 40 ημέρες

Η νηστεία είναι μια καλή ευκαιρία να μειώσουμε το βάρος μας, αλλά και να κάνουμε μια σωστή αποτοξίνωση

24 Απρ 2024

7 στάσεις στην Τρώων, έναν "από τους πιο cool δρόμους του κόσμου"

Το Time Out ξεχωρίζει τη δημοφιλή οδό των Άνω Πετραλώνων και εμείς βρίσκουμε αφορμή να επιστρέψουμε εκεί.

24 Απρ 2024

Από την Καλιφόρνια στον Όλυμπο: Εκπαιδεύοντας νέους στη δράση για το κλίμα και μια πιο ανθεκτική κοινωνία

Για τον Larry Notheis η προστασία του πλανήτη είναι ένα είδος μαραθωνίου, γι' αυτό και είναι πολύ σημαντικό οι νέοι να αποκτήσουν τα κατάλληλα εφόδια μέσω προγραμμάτων όπως αυτό που προωθεί το California Conservation Corps

24 Απρ 2024

Έχεις άγχος; 6 τροφές που θα σε ηρεμήσουν αμέσως

Αυτές είναι οι 6 τροφές που θα σε απαλλάξουν από το άγχος.

23 Απρ 2024

Δείτε την ημερίδα Women Who Dare "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση"

Δείτε εδώ το βίντεο από την ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.

23 Απρ 2024

Βράβευση για τα προϊόντα blu της Imperial Brands Hellas από τον θεσμό "Προϊόν της Χρονιάς 2024"

Το βραβείο "Προϊόν της Χρονιάς" είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός

23 Απρ 2024

H ημερίδα του Womantoc "Οι Γυναίκες που Αλλάζουν τον Κόσμο. Η Ανατροπή είναι Γυναικεία Υπόθεση" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Δήλωσε συμμετοχή στην ημερίδα του Harper’s Bazaar Greece και του WomanToc με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσωπικοτήτων από τον επιχειρηματικό, πολιτικό και επιστημονικό χώρο.

22 Απρ 2024

Βιβλιοπάρτι στο rooftop του Βrown Acropol

Από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος και τα Brown Hotels, με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου και τον Περίπατο Βιβλίου.