0
SHARES

Σε μια μελέτη του 2015 που διεξήχθη στο Εθνικό Πανεπιστημίου Νοσηλευτικής και Επιστήμης Υγείας της Ταϊπέι, οι ερευνητές δούλεψαν με συμμετέχοντες που υποφέρουν από φούσκωμα και περίσσεια κατακράτησης υγρών. Δούλεψαν μαζί τους κάνοντας ένα 15-λεπτό μασάζ στο στομάχι δύο φορές την ημέρα. Μετά από μόλις 3 ημέρες, οι συμμετέχοντες ανέφεραν μειωμένο φούσκωμα της κοιλιάς.

- Όταν αρχίσετε να κάνετε το μασάζ, οι ειδικοί συνιστούν να πάτε αργά και με ήπιες κινήσεις, με το σώμα σας. Εάν διαπιστώσετε ότι ορισμένες περιοχές της κοιλιάς σας είναι λίγο ευαίσθητες, ελαφρύνετε την πίεση σας.

- Οι τοξίνες στο σώμα σας απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια του μασάζ. Γι 'αυτό συνιστάται ιδιαίτερα να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών, ειδικά νερού, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αυτό θα βοηθήσει το σώμα σας να απαλλαγεί από αυτές τις απελευθερωμένες τοξίνες πιο αποτελεσματικά και γρήγορα.

- Προσπαθήστε να κάνετε 15 με 20 λεπτά μασάζ κάθε μέρα. Μπορείτε να το κάνετε όταν ξυπνάτε το πρωί και πριν πάτε για ύπνο το βράδυ.

- Όσον αφορά τα έλαια, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας. Όταν ρίχνετε το λάδι στα χέρια σας, τρίψτε τα πάντα για να τα ζεστάνετε.

- Μην κάνετε το μασάζ αμέσως μετά το φαγητό ή εάν έχετε πόνο στο στομάχι ή γρίπη. Εάν εκτελείτε τα μασάζ για ανακούφιση της εμμηνόρροιας, λάβετε υπόψη ότι αυξάνει τη ροή του αίματος.

- Είναι πάντα καλή ιδέα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας προτού δοκιμάσετε οποιαδήποτε θεραπε'ια στο σπίτι, όπως αυτό το μασάζ.

- Θυμηθείτε, αυτά τα μασάζ στην κοιλιά δεν είναι μόνο αποτελεσματικά για την καταπολέμιση του φουσκώματος και του λίπους της κοιλιάς. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην ανακούφιση της δυσφορίας που προκαλείται από προβλήματα όπως η δυσπεψία, η δυσκοιλιότητα ή το PMS.

Δείτε το αναλυτικό βίντεο με το μασάζ:

Ακολουθήστε το WomanTOC στο Instagram

TAGS