0
SHARES

Μπορεί η ζάχαρη να είναι απολαυστική αλλά πέρα από αυτό δεν έχει να μας προσφέρει κάτι παραπάνω, αφού οι άδειες θερμίδες της συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση του σωματικού βάρους. Θεωρητικά πολύ εύκολα μπορούμε να αποφύγουμε τη ζάχαρη, ωστόσο τα περισσότερα τυποποιημένα προϊόντα περιέχουν «κρυμμένη» ζάχαρη που την καταναλώνουμε εν αγνοία μας. Ακόμη και αυτά όμως που θεωρούνται περισσότερο υγιεινά από άλλα, μπορεί να είναι πηγές ζάχαρης, η οποία κρύβεται πίσω από πλήθος ονομάτων άγνωστων στους περισσότερους.

Δείτε ποια προϊόντα ευρείας κατανάλωσης περιέχουν «κρυμμένη» πολλή ζάχαρη, ανοίξτε λοιπόν τα ντουλάπια της κουζίνας και το ψυγείο σας και αφαιρέστε τα από τη διατροφή σας.

 

Μπάρες δημητριακών

Κάποιες μπάρες δημητριακών περιέχουν όση ζάχαρη περιέχει και ένα κανονικό γλυκό. Σίγουρα, είναι γευστικές και σας δίνουν ενέργεια, αλλά παράλληλα σας επιβαρύνουν με θερμίδες λόγω της περιεκτικότητάς τους σε ζάχαρη. Όταν αγοράζετε μπάρες, αναζητήστε αυτές που περιέχουν κάτω από 5% ζάχαρη ή καλύτερα φτιάξτε δικές σας μπάρες με τα αγαπημένα σας υλικά.

Όταν αγοράζετε μπάρες, αναζητήστε αυτές που περιέχουν κάτω από 5% ζάχαρη.

Γιαούρτι με γεύσεις

Πίσω από αυτή την πλούσια γεύση πολλών γιαουρτιών κρύβεται προσθήκη ζάχαρης και κατ’ επέκτασιν επιπρόσθετες θερμίδες. Πολλά από αυτά περιέχουν έως και 25 γραμμάρια ζάχαρης, δηλαδή περισσότερη από ένα ντόνατ. Αποφεύγετε τα γιαούρτια με γεύσεις και φρούτα και προτιμήστε το σκέτο ελληνικό γιαούρτι, στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε φρούτα, ξηρούς καρπούς ή ένα κουταλάκι μέλι.

Αποφεύγετε τα γιαούρτια με γεύσεις και φρούτα και προτιμήστε το σκέτο ελληνικό γιαούρτι.

 

Χυμοί φρούτων

Mπορεί να νιώθετε ότι σας «τονώνουν» όμως, πολλοί συσκευασμένοι χυμοί φρούτων έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αποτελώντας «θερμιδική βόμβα». Κάθε φορά που αγοράζετε χυμούς φρούτων μην ξεχνάτε να τσεκάρετε τις ετικέτες, καθώς πολλά από αυτά περιέχουν όση ζάχαρη περιέχει και ένα κουτί αναψυκτικό. Ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε τα φρούτα, είναι να τα φάτε, έτσι παίρνετε και τις πολύτιμες φυτικές ίνες, οι οποίες χάνονται κατά την επεξεργασία των φρούτων.

Ο καλύτερος τρόπος για να απολαύσετε τα φρούτα, είναι να τα φάτε.

 

Σάλτσες

Αν πιστεύετε ότι οι έτοιμες κόκκινες σάλτσες έχουν λίγες θερμίδες κάνετε λάθος.Πολλές συσκευασμένες σάλτσες έχουν ζάχαρη ή χυμό ζαχαροκάλαμου σε ποσότητα έως και 13 γραμμάρια ανά ½ φλιτζάνι. Οι ντομάτες περιέχουν έτσι κι αλλιώς φυσικά σάκχαρα, τα οποία φτάνουν τα περίπου 5 γραμμάρια ανά ½ φλιτζάνι. Αυτό σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 8 γραμμάρια είναι πρόσθετα. Για να τα αποφύγετε, φτιάξτε δικές σας συνταγές σάλτσας, χρησιμοποιώντας φρέσκες ντομάτες.

Οι ντομάτες περιέχουν έτσι κι αλλιώς φυσικά σάκχαρα, τα οποία φτάνουν τα περίπου 5 γραμμάρια ανά ½ φλιτζάνι.

 

 

Φωτό: @daria

Ακολουθήστε το WomanTOC στο Instagram

TAGS