ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Προσφυγόπουλα βυθισμένα στην παγωνιά και τη λάσπη: Απάνθρωπες φωτογραφίες από καταυλισμούς

«Γη είναι η κόλαση που ετοιμάστηκε για τους πρόσφυγες»: Με αυτό το ρητό συνοδεύει τις δικές του εικόνες ο διασώστης Ιάσονας Αποστολόπουλος.

Προσφυγόπουλα βυθισμένα στην παγωνιά και τη λάσπη: Απάνθρωπες φωτογραφίες από καταυλισμούς

Δύσκολες στιγμές πέρασαν και περνούν μαθητές και δάσκαλοι αυτές τις παγωμένες μέρες στα σχολεία, προσπαθώντας να συνδυάσουν τα υγειονομικά μέτρα κατά της πανδημίας με την προστασία από το ψύχος που σαρώνει ολόκληρη τη χώρα. Ωστόσο μάλλον τίποτα δεν συγκρίνεται με τις συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων, που βρίσκονται εκτεθειμένοι στα πιο ακραία καιρικά φαινόμενα.

Την κατάστασή τους παρουσίασε ένας Έλληνας διασώστης, ο Ιάσονας Αποστολόπουλος, ο οποίος μοιράστηκε στο λογαριασμό του στο Facebook δύο φωτογραφίες από ελληνικά camps βυθισμένα στο χιόνι και τις λάσπες. Όπως γράφει στη λεζάντα:

«Ούτε ως τελευταία είδηση δεν παίζει στην ελληνική τηλεόραση ότι 20.000 αιτούντες άσυλο στα ελληνικά camp είναι θαμμένοι στο χιόνι και τις λάσπες.

»Σύμφωνα με νέα οδηγία, απαγορεύεται η λήψη φωτογραφιών και βίντεο μέσα από την άθλια Μόρια 2. Σε περίπτωση παραβίασης, η αστυνομία θα καταστρέφει τα τηλέφωνα.

«Σύμφωνα με νέα οδηγία, απαγορεύεται η λήψη φωτογραφιών και βίντεο μέσα από την άθλια Μόρια 2. Σε περίπτωση παραβίασης, η αστυνομία θα καταστρέφει τα τηλέφωνα»

»Δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα στις σκηνές, ούτε τρόπος θέρμανσης.

»”Γη είναι η κόλαση που ετοιμάστηκε για τους πρόσφυγες”, έγραφε κάπου ο Παλαιστίνιος, Άσραφ Φαγιάντ».

Στη Λέσβο το έστρωσε, δημιουργώντας σπάνιες, κατάλευκες εικόνες, ακόμα και σε παραθαλάσσιες περιοχές του νησιού, οι οποίες ωστόσο για τους πρόσφυγες δεν είναι ιδιαίτερα ειδυλλιακές.

Στο μεταξύ ο Δρ. Απόστολος Βεϊζής, Διευθυντής Προγραμμάτων των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, μοιράστηκε μέσα από το Twitter μερικές ακόμα σοκαριστικές εικόνες. Η λεζάντα είναι σύντομη, αλλά τα λέει όλα: «Παιδιά, εγκλεισμός, κρύο… στο hotspot της Σάμου».

Δείτε τις δύο αναρτήσεις:

Ούτε ως τελευταία είδηση δεν παίζει στην ελληνική τηλεόραση ότι 20.000 αιτούντες άσυλο στα ελληνικά camp είναι θαμμένοι...

Posted by Iasonas Apostolopoulos on Monday, January 18, 2021

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

Περισσότερα από

Stories

20 Οκτ 2025

Οι 10 νέες εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις στην Αθήνα τώρα

Από τον Juergen Teller και τον Paolo Colombo έως τον Stanley Whitney και μία έκθεση φόρος - τιμής στον Γιώργο Ζογγολόπουλο, τα εικαστικά ραντεβού του Οκτωβρίου είναι πολλά και σημαντικά.

18 Οκτ 2025

Ειρήνη Παππά: Με εντυπωσιακό grecian καφτάνι στα γυρίσματα ιταλικής ταινίας το 1971

Η εντυπωσιακή εμφάνιση της Ειρήνης Παππά στο "Roma Bene".

18 Οκτ 2025

you are invited | Πρώτη ματιά στην έκθεση του θρυλικού φωτογράφου Juergen Teller στο Onassis Ready

Στον νέο χώρο του Ιδρύματος Ωνάση, ο Juergen Teller στήνει τον δικό του φωτογραφικό κόμβο, προτάσσοντας την αλήθεια έναντι του αψεγάδιαστου.

17 Οκτ 2025

Γιατί οι γυναίκες σταυρώνουν τα πόδια τους χωρίς να το καταλαβαίνουν;

Τι λένε οι επιστήμονες για αυτή την ενστικτώδη κίνηση;

17 Οκτ 2025

Αποκλειστικό | Η ταινία ντεμπούτο της Charli XCX στη μεγάλη οθόνη κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα

Η "Έκρηξη / Erupcja", μετά την παρουσίαση της σε σημαντικά φεστιβάλ του κόσμου, έρχεται και στη χώρα μας κάνοντας πανελλήνια πρεμιέρα στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

16 Οκτ 2025

Movie Review | After The Hunt: Η Julia Roberts επιστρέφει πιο ώριμη, γοητευτική και αινιγματική από ποτέ

Ο George Satsidis γράφει για τη νέα κινηματογραφική σύμπραξη της Julia Roberts με τον Luca Guadagnino.

16 Οκτ 2025

Καποδίστριας | Πρώτες εικόνες και τρέιλερ από τη νέα ταινία του Γιάννη Σμαραγδή

Ο σπουδαίος Έλληνας σκηνοθέτης υπογράφει μία ταινία αφιερωμένη στον Έλληνα πολιτικό και διπλωμάτη.

16 Οκτ 2025

31 χρόνια πριν: Το νυφικό της Ελένης Ράντου που έγραψε ιστορία στον γάμο με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου

Ένα νυφικό, ένα χαμόγελο και μια ιστορία αγάπης που άντεξε στον χρόνο.

16 Οκτ 2025

Όταν η Κατίνα Παξινού συνάντησε τον Αλέν Ντελόν - μια ιστορική στιγμή στη Βενετία του 1960

Μια φωτογραφία, δύο μύθοι, κι ένα βλέμμα που ένωσε δύο εποχές.