ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Γυρνάμε 30 χρόνια πίσω»: Καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό προκαλεί πλήθος αντιδράσεων

Την αφίσα υπογράφει η οργάνωση Αφήστε Με Να Ζήσω, «ομπρέλα» για δεκάδες Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία όπως αυτοπροσδιορίζεται.

«Γυρνάμε 30 χρόνια πίσω»: Καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο Μετρό προκαλεί πλήθος αντιδράσεων

Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του γυναικείου σώματος, το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση της σεξουαλικότητας, την αντισύλληψη και την έκτρωση, φαίνεται πως δεν είναι καθόλου κεκτημένο στην Ελλάδα του 2020, όπου μετά το πρωτοσέλιδο της αθλητικής εφημερίδας Sportime που τασσόταν κατά των αμβλώσεων, με τίτλο «Αφήστε με να ζήσω», ακολουθεί τώρα σειρά διαφημίσεων στο Μετρό που από το πρωί της Δευτέρας έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις στα social media.

Με την υπογραφή της οργάνωσης Αφήστε Με Να Ζήσω, «ομπρέλα» για δεκάδες Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία όπως αυτοπροσδιορίζεται στην ιστοσελίδα της, πρόκειται για μια προπαγανδιστική αφίσα που έχει τοποθετηθεί σε διάφορες αποβάθρες, ανάμεσα σε αυτές και την πλέον κεντρική του Συντάγματος, που γράφει: «Ήξερες ότι στο αγέννητο παιδί... από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο;». Το κείμενο συνεχίζει: «Διάλεξε τη ζωή…! Κίνημα Υπέρ της Ζωής».

Από το πρωί φωτογραφίες της αφίσας κάνουν τον γύρο του διαδικτύου συνοδευόμενες από σχόλια όπως αυτή της συγγραφέα και βιβλιομπλόγκερ Katerina Malakate που γράφει:

«Πρωτοείδα αυτή την αφίσα και τα αντίστοιχα φυλλάδια στο ιατρείο ενός ελληνοαμερικανού παιδοχειρούργου στα Βόρεια Προάστια πριν δύο χρόνια. Είχα φρικάρει όσο περίμενα το μικράκι μου να ξυπνήσει από τη νάρκωση -που ο τύπος αυτός την έκανε στο ιδιωτικό του ιατρείο, φυσικά χωρίς απόδειξη- , πώς άφησα το παιδί μου στα χέρια ενός τέτοιου αστοιχείωτου και αμόρφωτου. Τώρα η αφίσα είναι παντού στο Μετρό. Πόσα λεφτά εμπλέκονται και από πού προέρχονται άραγε;». «Σοβαρά, υπάρχουν και στο μετρό τώρα? Γυρνάμε 30 χρόνια πίσω» γράφει από κάτω, ενδεικτικά, ένα σχόλιο.

Δείτε την ανάρτηση:

Δείτε μερικές ακόμα αντιδράσεις στο Facebook:

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

Περισσότερα από

Stories

20 Οκτ 2025

Οι 10 νέες εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις στην Αθήνα τώρα

Από τον Juergen Teller και τον Paolo Colombo έως τον Stanley Whitney και μία έκθεση φόρος - τιμής στον Γιώργο Ζογγολόπουλο, τα εικαστικά ραντεβού του Οκτωβρίου είναι πολλά και σημαντικά.

18 Οκτ 2025

Ειρήνη Παππά: Με εντυπωσιακό grecian καφτάνι στα γυρίσματα ιταλικής ταινίας το 1971

Η εντυπωσιακή εμφάνιση της Ειρήνης Παππά στο "Roma Bene".

18 Οκτ 2025

you are invited | Πρώτη ματιά στην έκθεση του θρυλικού φωτογράφου Juergen Teller στο Onassis Ready

Στον νέο χώρο του Ιδρύματος Ωνάση, ο Juergen Teller στήνει τον δικό του φωτογραφικό κόμβο, προτάσσοντας την αλήθεια έναντι του αψεγάδιαστου.

17 Οκτ 2025

Γιατί οι γυναίκες σταυρώνουν τα πόδια τους χωρίς να το καταλαβαίνουν;

Τι λένε οι επιστήμονες για αυτή την ενστικτώδη κίνηση;

17 Οκτ 2025

Αποκλειστικό | Η ταινία ντεμπούτο της Charli XCX στη μεγάλη οθόνη κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα

Η "Έκρηξη / Erupcja", μετά την παρουσίαση της σε σημαντικά φεστιβάλ του κόσμου, έρχεται και στη χώρα μας κάνοντας πανελλήνια πρεμιέρα στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

16 Οκτ 2025

Movie Review | After The Hunt: Η Julia Roberts επιστρέφει πιο ώριμη, γοητευτική και αινιγματική από ποτέ

Ο George Satsidis γράφει για τη νέα κινηματογραφική σύμπραξη της Julia Roberts με τον Luca Guadagnino.

16 Οκτ 2025

Καποδίστριας | Πρώτες εικόνες και τρέιλερ από τη νέα ταινία του Γιάννη Σμαραγδή

Ο σπουδαίος Έλληνας σκηνοθέτης υπογράφει μία ταινία αφιερωμένη στον Έλληνα πολιτικό και διπλωμάτη.

16 Οκτ 2025

31 χρόνια πριν: Το νυφικό της Ελένης Ράντου που έγραψε ιστορία στον γάμο με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου

Ένα νυφικό, ένα χαμόγελο και μια ιστορία αγάπης που άντεξε στον χρόνο.

16 Οκτ 2025

Όταν η Κατίνα Παξινού συνάντησε τον Αλέν Ντελόν - μια ιστορική στιγμή στη Βενετία του 1960

Μια φωτογραφία, δύο μύθοι, κι ένα βλέμμα που ένωσε δύο εποχές.