ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Γυναικοκτονία στην Καβάλα: Η ανάρτηση του δολοφόνου στα social media είναι το τέλος της λογικής

Έχουν όλοι εξίσου το δικαίωμα να εκφράζουν ό,τι θέλουν στα social media;

Γυναικοκτονία στην Καβάλα: Η ανάρτηση του δολοφόνου στα social media  είναι το τέλος της λογικής

Λίγες ώρες πριν γίνει η κηδεία της 43χρονης φαρμακοποιού που δολοφονήθηκε μέσα στο φαρμακείο της στις Πηγές Καβάλας, ο 55χρονος δράστης-σύζυγος έκανε μια ανάρτηση στο λογαριασμό του στο Facebook, που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις

Η φωτογραφία που ανέβασε ο 55χρονος συζυγοκτόνος που στραγγάλισε τη φαρμακοποιό με τα ίδια του τα χέρια, είναι από την ημέρα του γάμου του με τη φαρμακοποιό. Αυτό συνέβη, όταν συγγενείς και φίλοι έλεγαν το τελευταίο αντίο στη 43χρονη.

Στην ανάρτηση που συνοδεύει τη φωτογραφία στο Facebook ο συζυγοκτόνος γράφει: «Φεύγεις για πάντα εκεί ψηλά, με συννεφα στολισμένη, ντυμένη νύφη στους θεούς...».

Ερώτημα παραμένει πώς κατάφερε να βρει κινητό προκειμένου να κάνει τη συγκεκριμένη ανάρτηση, καθώς παραμένει φρουρούμενος στο νοσοκομείο μετά την απόπειρα αυτοκτονίας που επιχείρησε, όταν σκότωσε τη γυναίκα του. Και πως μπόρεσε να κάνει την ανάρτηση; Πόσο ελεύθερος είναι ο καθένας να ποστάρει χειριστικά τα δολοφονικά του ένστικα στο Λαϊκό Δικαστήριο των social media, προσπαθώντας να επηρεάσει τους followers-ενόρκους;

Κάποτε η ενασχόληση με τα social media αποτελούσε ένα ψυχαγωγικού τύπου κυρίως πάρεργο για έναν παράλληλο κόσμο και όχι για μια οντότητα που μοιάζει πλέον να καλύπτει με τον μανδύα της όλες τις εκφάνσεις της σύγχρονης ζωής. Τότε ακόμα η λειτουργία των social media δεν ήταν συνυφασμένη με επιθετικές συμπεριφορά, με trolling, με διαφθορά, με εκμετάλλευση ή με συζυγοκτονίες και παιδοκτονίες.

Ο Γάλλος φιλόσοφος Μπερνάρ Ανρί- Λεβί, σε ένα άρθρο του στην ιταλική εφημερίδα La Repubblica, χαρακτηρίζει τα social media: «Κάτι μεταξύ ντελίριου, fake news και πάθους για άγνοια». Σύμφωνα με τον Μπερνάρ Ανρί- Λεβί«Αρχίζουμε με το “όλοι έχουν εξίσου το δικαίωμα να εκφράζουν ό,τι πιστεύουν”. Μετά περνάμε στο “Ολα όσα εκφράζονται πρέπει να γίνονται σεβαστά με τον ίδιο τρόπο”. Και στη συνέχεια λέμε “Εάν είναι όλα σεβαστά με τον ίδιο τρόπο, αυτό σημαίνει ότι όλα είναι έγκυρα, σημαντικά και αξιόλογα με τον ίδιο τρόπο”.

Πλέον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η όποια αλήθεια του καθενός αξίζει όσο και η οποία αλήθεια του άλλου και όλοι έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν όλα τα μέσα «απολύτως όλα, ακόμη και εάν είναι βίαια ή θηριώδη», ούτως ώστε να την επιβάλουν. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκε και ο νοσηρός συζυγοκτόνος: Αλήθεια τώρα;

Read Next

21 Οκτ 2025

Η νέα εποχή του στέγαστρου Καλατράβα στο ΟΑΚΑ | Οι πρώτες εικόνες από τις εργασίες

Οι εργασίες ελέγχου και συντήρησης βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Περισσότερα από

Stories

20 Οκτ 2025

Οι 10 νέες εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις στην Αθήνα τώρα

Από τον Juergen Teller και τον Paolo Colombo έως τον Stanley Whitney και μία έκθεση φόρος - τιμής στον Γιώργο Ζογγολόπουλο, τα εικαστικά ραντεβού του Οκτωβρίου είναι πολλά και σημαντικά.

18 Οκτ 2025

Ειρήνη Παππά: Με εντυπωσιακό grecian καφτάνι στα γυρίσματα ιταλικής ταινίας το 1971

Η εντυπωσιακή εμφάνιση της Ειρήνης Παππά στο "Roma Bene".

18 Οκτ 2025

you are invited | Πρώτη ματιά στην έκθεση του θρυλικού φωτογράφου Juergen Teller στο Onassis Ready

Στον νέο χώρο του Ιδρύματος Ωνάση, ο Juergen Teller στήνει τον δικό του φωτογραφικό κόμβο, προτάσσοντας την αλήθεια έναντι του αψεγάδιαστου.

17 Οκτ 2025

Γιατί οι γυναίκες σταυρώνουν τα πόδια τους χωρίς να το καταλαβαίνουν;

Τι λένε οι επιστήμονες για αυτή την ενστικτώδη κίνηση;

17 Οκτ 2025

Αποκλειστικό | Η ταινία ντεμπούτο της Charli XCX στη μεγάλη οθόνη κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα

Η "Έκρηξη / Erupcja", μετά την παρουσίαση της σε σημαντικά φεστιβάλ του κόσμου, έρχεται και στη χώρα μας κάνοντας πανελλήνια πρεμιέρα στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

16 Οκτ 2025

Movie Review | After The Hunt: Η Julia Roberts επιστρέφει πιο ώριμη, γοητευτική και αινιγματική από ποτέ

Ο George Satsidis γράφει για τη νέα κινηματογραφική σύμπραξη της Julia Roberts με τον Luca Guadagnino.