Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν από τις πιο όμορφες και κομψές παρουσίες στον ελληνικό κινηματογράφο και μια γυναίκα που ήξερε να ξεχωρίζει σε κάθε της εμφάνιση. Οι αγαπημένοι ρόλοι της στο θέατρο και τον κινηματογράφο, αλλά και οι κοσμικές της εμφανίσεις ήταν πάντα ιδιαίτερα προσεγμένες με την Αλίκη Βουγιουκλάκη να ακολουθεί τις τάσεις της μόδας της εποχής και να τις προσαρμόζει πάντα στα δικά της μέτρα.
Πίσω στο 1966, η star του ελληνικού κινηματογράφου είχε βρεθεί στο Παρίσι μαζί με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και τον Αλέκο Σακελλάριο. Οι τρεις τους έδωσαν το "παρών” στη γαλλική πρεμιέρα της μεγάλης επιτυχίας της Αλίκης, "Η Αλίκη στο ναυτικό”, που είχε ήδη κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και σάρωνε.
Για την εμφάνισή της η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε επιλέξει ένα maxi φόρεμα σε μπλε ρουά απόχρωση συνδυασμένο με λευκή γούνινη ετόλ και ένα εντυπωσιακό κόσμημα στον λαιμό. Αυτό που είχε ξεχωρίσει όμως, ήταν το old money aesthetic χτένισμα που είχε υιοθετήσει. Η διάσημη ηθοποιός επένδυσε σε ένα half up half down hairstyle που αποτελεί διαχρονική επιλογή και για τις νύφες και το είχε συνδυάσει με ένα ιδιαίτερο head piece με λίγη λάμψη.
Το σπάνιο φωτογραφικό ντοκουμέντο έφερε στο φως της δημοσιότητας το elena's diary, όπου αναφέρεται χαρακτηριστικά:
"Star Quality: Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ και ο Αλέκος Σακελλάριος στο Παρίσι για τη γαλλική πρεμιέρα της "Αλίκης στο Ναυτικό” τον Δεκέμβριο του 1966, πέντε χρόνια μετά την κυκλοφορία της ταινίας στις ελληνικές αίθουσες.
Στη Γαλλία το φιλμ προβλήθηκε με τίτλο "La fille de l’ Amiral’’, "Η κόρη του ναυάρχου” και το πάρτι της πρεμιέρας είχε ιδιαίτερα ελληνικό χρώμα με μπουζούκια και ζεϊμπέκικα. Το ζεύγος των πρωταγωνιστών ωστόσο έμεινε μόλις 24 ώρες στην γαλλική πρωτεύουσα καθώς έπρεπε να επιστρέψουν στο θέατρο "Κεντρικόν” όπου παρουσίαζαν το έργο του Στέφεν Σβάιχ "Του φτωχού τ’ αρνί”.”.