ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Όταν ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος έδωσε αληθινό χαστούκι στη Μαίρη Αρώνη

Ένα αληθινό χαστούκι ανάβει φωτιές στα παρασκήνια του ελληνικού κινηματογράφου και γράφει ιστορία.

ΜΑΙΡΗ ΑΡΩΝΗ

Δεν ήταν απλώς σκηνοθετικό εύρημα. Το θρυλικό χαστούκι που δέχτηκε η Μαίρη Αρώνη στην ταινία Μια τρελή, τρελή οικογένεια από τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο ήταν απολύτως αληθινό – και μάλιστα τόσο δυνατό, που η ηθοποιός έφυγε εξοργισμένη από το πλατό. Ο πόνος που ένιωσε δεν ήταν μόνο σωματικός αλλά και ψυχικός· απείλησε μάλιστα πως δεν θα επέστρεφε ποτέ για να συνεχίσει τα γυρίσματα.

Ο ίδιος ο Φίνος χρειάστηκε να παρέμβει. Έστειλε στη μεγάλη πρωταγωνίστρια ένα εντυπωσιακό μπουκέτο τριαντάφυλλα και μια προσωπική συγγνώμη, προκειμένου να κατευνάσει την κατάσταση. Ευτυχώς, η χειρονομία του έπιασε τόπο και η Αρώνη εμφανίστηκε στο γύρισμα της επόμενης ημέρας.

Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος είχε παραδεχτεί αργότερα, σε τηλεοπτική του συνέντευξη, πως τα χαστούκια που έδινε στις συμπρωταγωνίστριές του ήταν πάντα αληθινά - και συνήθως από την πρώτη λήψη. Αν και αισθανόταν άσχημα, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς όταν το απαιτούσε το σενάριο. Συνήθιζε μάλιστα να ζητά συγγνώμη εκ των προτέρων, γνωρίζοντας πόσο σκληρό ήταν αυτό που έκανε.

Το χαστούκι αυτό, μάλιστα, είχε και τη δική του ειρωνεία. Στην ταινία, η "κόρη" του Παπαγιαννόπουλου, Τζένη Καρέζη, σχολιάζει πως "άργησε 20 χρόνια να το ρίξει". Οι δυο ηθοποιοί είχαν συνεργαστεί πολλά χρόνια πριν, στη θεατρική παράσταση Φωνάζει ο κλέφτης του Δημήτρη Ψαθά, τη σεζόν 1958-59, σε μια πολύ επιτυχημένη παραγωγή στο θέατρο Μαρίκας Κοτοπούλη.

Χρόνια αργότερα, το έργο έγινε ταινία, αλλά χωρίς την Αρώνη - με τη Ρένα Βλαχοπούλου να παίρνει τον ρόλο. Η Αρώνη όμως και ο Παπαγιαννόπουλος επανενώθηκαν κινηματογραφικά ως παντρεμένο ζευγάρι στην κλασική πλέον Μια τρελή, τρελή οικογένεια, όπου το σενάριο "επέβαλλε" το περιβόητο χαστούκι - που αποδείχθηκε ιστορικό.

Ένα σπάνιο φωτογραφικό στιγμιότυπο από την κοινή τους θεατρική πορεία αναρτήθηκε από τον λογαριασμό elenas_diary στο Instagram, ξυπνώντας αναμνήσεις και φέρνοντας ξανά στο φως ένα σκηνικό που σημάδεψε - κυριολεκτικά και μεταφορικά - τα παρασκήνια του ελληνικού κινηματογράφου.

A post shared by Elena’s Diary Blog (@elenasdiary_blog)

Read Next

26 Σεπ 2025

#theaftertaste | Ένα ξεχωριστό θεατρικό ντεφιλέ, ένα ατμοσφαρικό μπιστρό στην καρδιά της Αθήνας και μία φθινοπωρινή απόδραση στην Ύδρα

Ο Νίκος Κοντομήτρος ξεχωρίζει, για τρίτη χρονιά, όσα είδε, δοκίμασε, άκουσε και ευχαριστήθηκε την εβδομάδα που μας πέρασε.

26 Σεπ 2025

Χριστίνα Ωνάση: Με λευκό σατέν σύνολο σε διάσημη disco της Νέας Υόρκης

Η Χριστίνα Ωνάση απολαμβάνει τη νυχτερινή ζωή στη Νέα Υόρκη.

Περισσότερα από

Stories

26 Σεπ 2025

Πρώτη ματιά στο νέο shop του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

Ο σχεδιασμός του ανατέθηκε στον καλλιτέχνη Philip Metten, ο οποίος δημιούργησε ένα πρωτότυπο pavilion-πωλητήριο σε διάλογο με την αρχιτεκτονική του κτιρίου.

25 Σεπ 2025

Eat & Drink Chic | Τα αφιερωμένα στο κρασί ραντεβού που καλό είναι να προσθέσετε στην agenda σας

Οι wine & taste εκδηλώσεις που μάς φέρνουν κοντά με το εγχώριο terroir.

25 Σεπ 2025

H Eιρήνη Παπά στη μεγάλη οθόνη | Η Ταινιοθήκη της Ελλάδος ετοιμάζει ένα σημαντικό αφιέρωμα στη διεθνή Ελληνίδα

Οι πρώτες πληροφορίες για το αφιέρωμα που συνυπογράφουν η Ταινιοθήκη της Ελλάδος, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο έργο της Ειρήνης Παπά.

24 Σεπ 2025

Η Claudia Cardinale με το πιο διαχρονικό φόρεμα πλάι στον Alain Delon, πριν από 55 χρόνια

Η Claudia Cardinale που έφυγε από τη ζωή στα 87 της χρόνια σε μια σπάνια φωτογραφία από τα γυρίσματα της ταινίας που συμμετείχε και ο Σπύρος Φωκάς.

24 Σεπ 2025

The Campari Hotel | To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον

Όσα έγιναν τη νύχτα που το ιστορικό ξενοδοχείο Μπάγκειον στην πλατεία Ομόνοιας μεταμορφώθηκε σε ένα πραγματικό total red Campari Hotel.

23 Σεπ 2025

Ο Gene Gillette στην Αθήνα | Οι πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που θα πρωταγωνιστήσει

Ο δημοφιλής ηθοποιός του Broadway ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει σε έναν θεατρικό μονόλογο, για 15 μόνο παραστάσεις στην Αθήνα.