Υπήρξε μια από τις σπουδαιότερες σοπράνο του κόσμου και μάγεψε με τη φωνή της τα πλήθη. Η Μαρία Κάλλας ήταν μια εμβληματική φιγούρα που μεσουράνησε στον χώρο του κλασσικού τραγουδιού, αφήνοντας το αποτύπωμά της ανεξίτηλο στη διεθνή μουσική σκηνή.
Στα πρώτα της βήματα, όπως είχε αναφέρει και η ίδια ένιωθε μειονεκτικά για την εμφάνισή της. Τα παραπάνω κιλά που είχε της στερούσαν την σκηνική παρουσία που θα ήθελε. Η γνωριμία της με την Ιταλίδα σχεδιάστρια μόδας Elvira Leonardi Bouyeure, γνωστή επαγγελματικά ως Biki, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη ριζική αλλαγή της.
Η αλλαγή στην εμφάνισή της ξεκίνησε με την απώλεια βάρους στις αρχές της δεκαετίας του 1950. Έναν χρόνο μετά συναντήθηκε με τη Biki. Οι δυο γυναίκες πέρα από συνεργάτιδες έγιναν και καλές φίλες. Η Biki βοήθησε τη Μαρία Κάλλας να περπατά με αυτοπεποίθηση πάνω στα ψηλοτάκουνα, να επιλέγει τα σωστά αξεσουάρ και να δημιουργεί μια εικόνα που συνδύαζε την εκθαμβωτική λάμψη της με μια μοναδική αίσθηση στιλ.
Η φωτογραφία από το 1958 που δημοσίευσε ο Άρης Λουπάσης στο Instagram είναι από το ατελιέ της σχεδιάστριας στην Ιταλία.
Ο ίδιος αναφέρει: "Η Μαρία Κάλλας τον Μάιο του 1958 στο ατελιέ της σχεδιάστριας μόδας Biki στο Μιλάνο, κατά την διάρκεια των προβών των νέων δημιουργιών που ετοιμάζει αποκλειστικά για την ίδια. Η Elvira Leonardi Bouyeure, γνωστή επαγγελματικά ως Biki, υπήρξε γνωστή Ιταλίδα σχεδιάστρια μόδας της μεταπολεμικής περιόδου και εγγονή του διάσημου συνθέτη Τζιάκομο Πουτσίνι. Η Μαρία Κάλλας δεν ήταν μόνο μια σπουδαία σοπράνο αλλά και μια γυναίκα που αντιλαμβανόταν τη σημασία της εικόνας στην διαμόρφωση του μύθου της. Από τα πρώτα χρόνια των μεγάλων επιτυχιών συνειδητοποίησε ότι η σκηνική παρουσία και η εξωτερική εμφάνιση ήταν εξίσου καθοριστικές με τη φωνή της. Η ριζική αλλαγή στην εμφάνισή της, η οποία ξεκίνησε με την απώλεια βάρους στις αρχές της δεκαετίας του 1950, δεν ήταν απλώς μια αισθητική επιλογή, αλλά μια συνειδητή απόφαση να αναδείξει τη θεατρικότητα και τη γοητεία της. Η συνάντησή της με την Biki το 1951 θα αποδειχθεί καθοριστική για τη μετέπειτα μεταμόρφωσή της, αποτελώντας τη βάση για μια φιλία και επαγγελματική συνεργασία που θα διαρκούσε για πολλά χρόνια.
Στη διάρκεια της συνεργασίας τους, η απόλυτη ντίβα της παγκόσμιας όπερας ανακάλυψε μέσα από την καθοδήγηση της πώς να περπατά με αυτοπεποίθηση πάνω στα ψηλοτάκουνα, πως να επιλέγει τα σωστά αξεσουάρ και πως να δημιουργεί μια εικόνα που συνδύαζε την εκθαμβωτική λάμψη της με μια μοναδική αίσθηση στιλ. Εξάλλου ήταν γνωστή για την ικανότητά της να επιβάλλεται με την παρουσία της και με τη βοήθεια της δημιουργού κατάφερε να αναδείξει την εικόνα της σε ένα ακόμα πιο αψεγάδιαστο και ελκυστικό επίπεδο. Μέχρι το τέλος, η σχέση τους παρέμεινε βαθιά και ειλικρινής, με την ίδια να εμπιστεύεται στην Biki ακόμη και τις πιο ευαίσθητες πτυχές της ζωής της, όπως τον δεσμό της με τον Αριστοτέλη Ωνάση, το διαζύγιό της με τον ιταλό βιομήχανο Τζοβάννι Μενεγκίνι και τις επαγγελματικές της δυσκολίες. Το 1956 φιγουράρει στη λίστα με τις 10 κομψότερες γυναίκες στον κόσμο.
Είναι η χρονιά που ερμηνεύει τη "Νόρμα” του Μπελίνι στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης και απογειώνει τν συγκεκριμένη ηρωίδα στην κορυφή."La Divina": Μία και μοναδική”.
Υακίνθη & Μαρία Κάλλας: Το μεγάλα κοινά μυστικά που είχαν οι δυο αδελφές