Παρόλο, που δεν νύσταζε έπεσε στο κρεβάτι της και άνοιξε ένα σύγγραμμα για την Ανάλυση του Ανταγωνισμού σε ελληνική μετάφραση που για αυτήν ήταν μία μικρή βίβλος. Και η δουλειά της εδώ που τα λέμε, η θρησκεία της. Με ένα πολύ καλό συμβόλαιο στη θέση της υπεύθυνης μάρκετινγκ, που της εξασφάλιζε υψηλό εισόδημα, ευμάρεια, κύρος, εκτίμηση των άλλων και αυτοπεποίθηση η εταιρεία απορρυπαντικών έγινε ο ναός της. Από τη φύση της φιλόδοξη, είχε τώρα να μοχθήσει για ένα σκαλοπάτι παραπάνω, αυτό του να αναλάβει τη διεύθυνση μάρκετινγκ. Τόσες σπουδές να πάνε χαμένες;
Αφού διάβαζε λοιπόν μερικές παραγράφους, έκλεινε τα μάτια και προσάρμοζε τη θεωρία στο δικό της προϊόν. Το έβλεπε κιόλας στα ράφια. Μπροστά μπροστά να το βλέπουν εύκολα οι νοικοκυρές και οι φουριόζες εργαζόμενες που βιάζονται να πάνε στο σπίτι να μαγειρέψουν και να βάλουν κανένα πλυντήριο. Η πρόταση της προς την διοίκηση στο επόμενο συμβούλιο, θα ήταν να αλλάξουν το κουτί συσκευασίας με μια πιο πρακτική εκδοχή, όπου θα έχει ειδικό πώμα τέλεια προσαρμοσμένο στις θήκες του πλυντηρίου, ώστε να μην πέφτει έξω η σκόνη. «Kαθαριότητα και οικονομία. Αυτό θα είναι το καινούργιο σλόγκαν!» μουρμούρισε γεμάτη χαρά και έπιασε πάνω στο κομοδίνο ένα μπλοκάκι να το σημειώσει.
Σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο. Άνοιξε το ντουλαπάκι και έψαχνε τις ασπιρίνες. Πονούσε το κεφάλι της. Μετά έπλυνε τα χέρια της με αντισηπτικό. Προχθές όταν έφτασε στο γραφείο έβγαλε τη μάσκα για να πιει καφέ. Τώρα μόνο εκεί θα πίνει καφέ έτσι κι αλλιώς.
Αφού η συνεχής αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, οδήγησε το υπουργείο Υγείας, να λάβει ακόμα πιο αυστηρά μέτρα περιορισμού. Ανοιχτά μείνανε μόνο σούπερ μάρκετ, φαρμακεία και φούρνοι.
Όλη η χώρα σε καραντίνα μέσα από την επιβολή νέων απαγορεύσεων. Κλείσανε όλα τα εμπορικά κέντρα, όλα τα καφέ μπαρ και καφετερίες, η εστίαση, οι βιβλιοθήκες και οι αθλητικές εγκαταστάσεις, τα κέντρα αισθητικής ακόμη και πρακτορεία τυχερών παιχνιδιών.
Άλλωστε, η εικόνα των γεμάτων από κόσμο καφέ, παρά τις ισχυρές συστάσεις που προηγήθηκαν τις προηγούμενες μέρες, ήταν και η αιτία η κυβέρνηση να επεκτείνει τα έκτακτα μέτρα σταματώντας τη λειτουργία όλων των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ο συνωστισμός ανθρώπων βοηθάει στην εξάπλωση του κορωνοϊού και μόνο το κλείσιμο των σχολείων και των πανεπιστημίων δεν αρκούσε.
Θα ήθελε να πάει για ποτό με τις φίλες της, αλλά το μπαρ που συχνάζουν είναι κι αυτό κλειστό. Άνοιξε την τηλεόραση κι έκανε ζάπινγκ. Πρώτο θέμα σε όλα τα κανάλια ο κορονοϊός. Αύριο θα συναντηθεί με έναν νέο εμπορικό αντιπρόσωπο της εταιρίας απορρυπαντικών. Δεν θα κάνει χειραψία μαζί του, αν και έχουν πολλά να πουν. Όμως αυτή τώρα δεν έχει να πει τίποτε με κανέναν. Είναι μόνη στο σπίτι.
Η Άντζελα Ζιούτη γεννήθηκε το 1968 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στη σχολή Oικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Έχει εργαστεί στη διαφήμιση, στην εκπαίδευση και ως υπευθ. πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις. Άρθρα της κοινωνικού ενδιαφέροντος δημοσιεύονται συχνά στο διαδίκτυο,ενώ αρθρογραφούσε καθημερινά σε πρωινή εφημερίδα Free press μεγάλης κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης. Σήμερα αρθρογραφεί στην καθημερινή εφημερίδα ΕΘΝΟΣ. Εμφανίστηκε στα γράμματα με το έργο: «Ο Θεός κατοικεί σε ουρανοξύστη, 31 ποιήματα της πόλης»,Παρατηρητής, 1999, Θεσσαλονίκη (ποίηση) Ακολούθησαν:“Η Αρχιτεκτονική των σιωπηλών ημερών”, Ελληνικά Γράμματα, 2003, Αθήνα (ποίηση) “Ο ήλιος στο πάτωμα”, Φερενίκη, 2009, Αθήνα (μυθιστόρημα), “Μαύρη πέτρα” (Θεατρκό έργο) 2015, “Ο άνθρωπος που μιλούσε με τα αγάλματα”, Γαβριηλίδης, 2017 Αθήνα (ποίηση). Mιλάει Γερμανικά και Αγγλικά . Επί σειρά ετών υπηρέτησε ως γεν. Γραμματέας της Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων Βορείου Ελλάδος. Είναι μέλος της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης. Βραβεύτηκε από το Φιλολογικό σύλλογο Παρνασσό (Β' βραβείο Ποίησης 2000), τη Νέα Κίνηση Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης (Γ' βραβείο Ποίησης 1999) την Ένωση Συγγραφέων Λογοτεχνών Ευρώπης (Α' βραβείο Ποίησης 2001) κ.ά.Είναι παντρεμένη με τον Πυρηνικό γιατρό Δημήτρη Γρηγοράκη κα ζει στη θεσσαλονίκη.
Φωτό: @olly