
Η αληθινή φιλία δεν χρειάζεται πρόλογο - ούτε σενάριο. Χρειάζεται μόνο αυθεντικότητα, χημεία και φυσικά... ένα τραπέζι στα TGI Fridays. Αυτό αποτυπώνει η νέα digital καμπάνια του αγαπημένου brand, με πρωταγωνιστές την Κλέλια Ανδριολάτου και τον Εμμανουήλ Καραλή, δύο φίλους που μας δείχνουν τι σημαίνει να "το ζεις και με το παραπάνω".
Η Κλέλια και ο Εμμανουήλ δεν παίζουν απλώς ρόλους. Ζουν την κάθε στιγμή - γελούν χωρίς φίλτρα, ανταλλάσσουν βλέμματα που κρύβουν ιστορίες και γνωρίζουν ο ένας τον άλλον καλύτερα. Η φιλία τους είναι οικεία, αβίαστη, σαν τις πιο ωραίες στιγμές που ξεκινούν χωρίς πλάνο αλλά καταλήγουν σε αναμνήσεις. Και πού αλλού θα μπορούσαν να εκτυλίσσονται όλα αυτά, αν όχι στα TGI Fridays;
Το απόλυτο σημείο συνάντησης για όσους θέλουν να απολαύσουν κάθε έξοδο - είτε πρόκειται για ένα αυθόρμητο after work drink, είτε για εκείνο το πολυαναμενόμενο catch-up με την παρέα. Εδώ, οι γεύσεις δεν είναι απλώς πλούσιες: είναι signature, γεμάτες χρώμα και ένταση, ακριβώς όπως οι στιγμές που τις συνοδεύουν. Από τα ακαταμάχητα Jack Daniel’s Ribs μέχρι τα legendary burgers και τα ευφάνταστα cocktails, το μενού των Fridays είναι σχεδιασμένο για να μοιράζεται. Για να ενώνει. Για να γίνεται η αφορμή - ή και το αποκορύφωμα - κάθε καλής παρέας.
Και κάπου ανάμεσα σε πιάτα και ποτήρια που τσουγκρίζουν, είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί "στα Fridays το ζεις και με το παραπάνω". Γιατί αυτό που κάνει τα Fridays ξεχωριστά, δεν είναι μόνο οι λαχταριστές γεύσεις ή η ζεστή ατμόσφαιρα. Είναι εκείνη η ανεμελιά που νιώθεις μόλις περάσεις την πόρτα. Είναι η αίσθηση ότι εδώ, επιτρέπεται να είσαι ο εαυτός σου. Να χαλαρώσεις, να γελάσεις, να θυμηθείς - ή να φτιάξεις νέες ιστορίες. Είναι αυτό που λέμε That Fridays Feeling.
Και όσο για την Κλέλια και τον Εμμανουήλ; Μας υπενθυμίζουν ότι η ουσία δεν είναι στο πού βρίσκεσαι, αλλά με ποιον. Αλλά όταν είσαι με τους δικούς σου, στα TGI Fridays, τότε όλα γίνονται λίγο πιο νόστιμα, λίγο πιο αστεία, λίγο πιο ξεχωριστά.