
Τι μπορεί να προκαλέσει μία και μόνο ανάρτηση στο Tik-Tok: ένα ολόκληρο trend που με τη σειρά του μπορεί βέβαια να οδηγήσει ίσως στην γνωριμία που περιμένεις χρόνια τώρα, αλλά και σε πονοκεφάλους για όσους εργάζονται σε σούπερ μάρκετ.
Όλα ξεκίνησαν από μία ανάρτηση της Ισπανίας ηθοποιού και κωμικού Βίβι Λιν η οποία ανάρτησε ένα βίντεο από μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Η ίδια γύρισε ανάποδα έναν ανανά μες στο καροτσάκι της και είπε πως αυτό θα είναι πλέον σύμβολο διαθεσιμότητας. Έτσι, αν επισκεφθείς το σούπερ μάρκετ από τις 7-8 μ.μ και κάνεις αυτή την πρώτη κίνηση, στη συνέχεια θα πρέπει να κατευθυνθείς στον διάδρομο με τα κρασιά και να περιμένεις αν θα έρθει κάποιος να σε συναντήσει εκεί και να γνωριστείτε!
Πλάκα στην πλάκα, η πρόταση έγινε viral και όλοι έσπευσαν να ακολουθήσουν τη νέα μόδα.
Στη Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που έσπρωχναν καροτσάκια σε καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα. Ένας άνδρας πάλι ντύθηκε σαν γιγάντιος ανανάς μέσα σε ένα κατάστημα στο πλαίσιο των εορτασμών του εργένικου πάρτι του.
Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε ένα υποκατάστημα της εν λόγω αλυσίδας (Mercadona) κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος 7μμ-8μμ λόγω σκηνών φασαρίας στο εσωτερικό, αν και δεν χρειάστηκε να επέμβει. Ενώ συχνά στα καταστήματα της αλυσίδας μαζεύουν τους ανανάδες εκείνη την ώρα μέσα και τούς βγάζουν μετά και πάλι για όσους πραγματικά θέλουν να τούς αγοράσουν.
@screenshothq Supermarkets in Spain have been overwhelmed due to a TikTok-inspired dating trend where singles roam Mercadona with upside-down pineapples in their trolleys between certain hours to signal their dating intentions 🍍 SCREENSHOT is a next-gen digital media company creating content that matters to youth audiences globally. We deliver breaking news, politics, celebrity updates, sports and viral online trends directly to the next generation. Our content spans street interviews, video explainers, image carousels, and vodcast clips, reaching young viewers where it matters most. Follow @SCREENSHOThq for the latest updates #mercadona #dating2024 #spain #horadeligar #datingtrend ♬ Passionate Spanish Flamenco, Spanish(1324031) - tmk93
Η τάση ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο με την κυκλοφορία ενός τραγουδιού στο διαδίκτυο, με τους στίχους: "Στο τμήμα του κρασιού / Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή / Ψάχνοντας για κάποιον ξεχωριστό / Που χρειάζεται η ψυχή μου".
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας ανάποδος ανανάς χρησιμοποιείται ως κωδικός. Πιο παραδοσιακά, έχει χρησιμοποιηθεί για να επιτρέψει σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται να ανταλλάξουν σεξουαλικούς συντρόφους, γνωστό ως swinging, να βρουν ο ένας τον άλλον.
Η εταιρεία λέει ότι η τάση "δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα".
Κάποιοι έχουν αγκαλιάσει την τάση υποστηρίζοντας πως επιτέλους κάτι όμορφο συμβαίνει στην αληθινή κι όχι στην ψηφιακή ζωή. "Το να πέσει κανείς στα δίχτυα μιας καμπάνιας που έχει σχεδιαστεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με το "Pineapple-gate", με όλα τα αστεία και την παιδικότητα που δημιουργεί", έγραψε η κοινωνική σχολιάστρια Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia. Όμως, στον αντίποδα βρίσκονται εκείνοι που υποστηρίζουν ότι είναι ανησυχητικό το να ακουλουθούν όλοι τόσο άμεσα και τυφλά οτιδήποτε προκύπτει από τα social media.
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram