Ο γαλλικός κολοσσός πολυτελείας LVMH (LVMH.PA), ανοίγει νέο κεφάλαιο μετά την εξαγορά του διάσημου εστιατορίου "Chez L'Ami Louis" του Παρισιού, το οποίο ιδρύθηκε το 1924, καθώς ο όμιλος συνεχίζει την προσπάθεια του στον χώρο του lifestyle και της φιλοξενίας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη.
Ο οίκος μόδας φαίνεται να επεκτείνει τώρα το χαρτοφυλάκιο του, καθώς οι πλούσιοι πελάτες έχουν ανάγκη από εμπειρίες, περισσότερο από ρούχα και αξεσουάρ. Έτσι, ο LVMH στρέφεται προς τον ταχέως αναπτυσσόμενο "βιωματικό" τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών.
"Η LVMH θα εργαστεί για να διατηρήσει τον μοναδικό χαρακτήρα και την οικογενειακή ταυτότητα και θα συνεχίσει να υποστηρίζει το γαλλικό savoir-faire και την τεχνογνωσία της", ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, που ελέγχεται από τον δισεκατομμυριούχο Bernard Arnault.
O LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο με βάση το χρηματιστηριακό κεφάλαιο και ένας από τους επίσημους χορηγούς των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, ποντάρει σε μεγάλο βαθμό στην εικόνα του Παρισιού ως παγκόσμιας πρωτεύουσας του γούστου και του στυλ.
Το Chez l'Ami Louis, ένα κλασικό bistrot που βρίσκεται μεταξύ του Centre Pompidou και της Place de la Republique, είναι διάσημο για το fois gras και το ψητό κοτόπουλο. Προς το παρόν δεν έχει αποκαλυφθεί το ποσό που κατέβαλε ο οίκος.
Ο Antoine Arnault, γιος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της LVMH Bernard Arnault, κατέχει από το 2019 μερίδιο στο Laperouse, ένα άλλο διάσημο ιστορικό εστιατόριο του Παρισιού.
Ο όμιλος διαχειρίζεται επίσης ξενοδοχεία και πρόσφατα δήλωσε ότι θα επεκτείνει το εμπορικό σήμα Orient Express -διάσημο για τις υπηρεσίες πολυτελών τρένων- σε σκάφη.
Πηγή: Reuters
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram