Μετά από καριέρα με ορισμένους από τους πιο απαιτητικούς ρόλους στο Χόλιγουντ, στις ταινίες "Motherless Brooklyn", "Fight Club" και "American History X", ο Έντουαρντ Νόρτον άρχισε να εργάζεται στην τηλεόραση.
Ο Έντουαρντ Νόρτον ανέλαβε θέση πίσω από την κάμερα. Η EDO, εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης στοιχείων που ίδρυσε από κοινού με τον οικονομολόγο και επιχειρηματία Ντάνιελ Νάντλερ τον περασμένο χρόνο έχει συνάψει συμμαχίες με τις Netflix, Disney, Amazon, TelevisaUnivision, Nielsen και Paramount Global, μεταξύ άλλων. Βοηθά επίσης διαφημιστές όπως οι εταιρείες State Farm και SoFi να καθορίσουν πώς θα ξοδέψουν τα δολάρια τους.
Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης εθεάθη σε παρουσίαση της Disney σε διαφημιστές και σε συνάντηση της VAB, εμπορικής ομάδας που εκπροσωπεί τα τηλεοπτικά δίκτυα.
Ο Νόρτον και οι συνεργάτες του στοιχηματίζουν ότι τα τηλεοπτικά δίκτυα και οι διαφημιστές που τα υποστηρίζουν θα βρουν νέα αξία σε αυτό που εξετάζει η EDO, σύμφωνα με το Variety.
Η εταιρεία εφαρμόζει τη μηχανική μάθηση στον τρόπο μέτρησης της διαφήμισης στην παραδοσιακή τηλεόραση.
Ενώ οι περισσότερες πίνακες με νούμερα που αφορούν το τηλεοπτικό κοινό εξαρτώνται από τον υπολογισμό του αριθμού των ατόμων που βλέπουν μια εκπομπή ή μια διαφήμιση, η EDO κάνει κάτι εντελώς διαφορετικό: Εξετάζει τη δραστηριότητα αναζήτησης που συνδέεται με την εμφάνιση ενός προγράμματος ή μιας διαφήμισης στην τηλεόραση. Και έχει δημιουργήσει ένα αρχείο συλλέγοντας πληροφορίες για σχεδόν μια δεκαετία.
Η δραστηριότητα αναζήτησης, υποστηρίζει ο Νόρτον, είναι καλύτερος δείκτης για το ενδιαφέρον των καταναλωτών από οποιαδήποτε αξιολόγηση κοινού και μπορεί να διατεθεί άμεσα σε αγοραστές και πωλητές, σε αντίθεση με τα ιδιόκτητα δεδομένα τηλεθέασης που διατηρούνται από streamers ή πληροφορίες καταναλωτών που συλλέγονται από τους γίγαντες της Madison Avenue.
Οραματίζεται, όπως δήλωσε στο Variety μια βιομηχανία στην οποία οι διαφημιστές είναι πολύ πιο συντονισμένοι με την απόδειξη ότι οι διαφημίσεις παρακινούν έναν τηλεθεατή να ψάξει, να απαντήσει και να αγοράσει, αντί να χαίρεται να μαθαίνει πόσοι άνθρωποι απλώς είδαν κάτι.
H EDO δεν είναι η πρώτη επένδυση του Έντουαρντ Νόρτον. Είχε ήδη εμπειρία επενδύοντας σε start-up εταιρείες, όπως οι Uber και η CrowdRise, πλατφόρμα συγκέντρωσης κεφαλαίων που τελικά αγοράστηκε από την GoFundMe.
Όπως υπογράμμισε στο Variety έχει βρει έναν άλλο τρόπο να αφηγείται ιστορίες. Η υποκριτική, το σενάριο και η σκηνοθεσία αντιπροσωπεύουν μια παραδοσιακή διαδρομή προς έναν τέτοιο στόχο, λέει, αλλά η εξεύρεση ενός καλύτερου οικονομικού μοντέλου για τη βιομηχανία του θεάματος είναι ένα άλλο, παρατήρησε.
"Θεωρώ ότι και οι δύο είναι πολύ δημιουργικοί" λέει για τις αναζητήσεις του στα οικονομικά και την ψυχαγωγία. "Η οικοδόμηση μιας εταιρείας είναι μια πολύ δημιουργική πράξη και είναι γεμάτη αφήγηση και επικοινωνία" τόνισε.
Πηγή: ΑΠΕ