Η Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή φλόγα θα ταξιδέψουν η καθεμία με ένα ειδικά κατασκευασμένο μπαούλο Louis Vuitton αυτό το καλοκαίρι χάρη σε τη χορηγία της εταιρίας LVMH.
Η Louis Vuitton κατασκεύασε επίσης μπαούλα για τα μετάλλια, τα οποία ανοίγουν σε περίοπτες προθήκες, με δεκάδες συρτάρια, το καθένα από τα οποία χωράει τρία μετάλλια.
Η μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο -- γνωστή για τα μονογράμματα σε σχήμα λουλουδιών και τις καρό totebags - παρουσίασε τα μπαούλα την Τετάρτη στα εργαστήρια όπου κατασκευάστηκαν λίγο έξω από το Παρίσι.
Η Louis Vuitton κατασκευάζει μπαούλα με τρόπαια από το 1988, αυξάνοντας την προβολή της γαλλικής μάρκας όταν την συνδέει με δημοφιλή αθλητικά γεγονότα, όπως το περσινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι που διεξήχθη στη Γαλλία.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας χορηγίας ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, αρκετές μάρκες της LVMH συμμετέχουν στους Αγώνες, όπως το κοσμηματοπωλείο Chaumet της Place Vendome, το οποίο σχεδίασε τα μετάλλια και η ακριβή εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Berluti, σχεδιάστρια των στολών των γαλλικών ομάδων.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ξεκινούν στις 26 Ιουλίου και ακολουθούνται από τους Παραολυμπιακούς Αγώνες στις 28 Αυγούστου, με τις τελετές έναρξης να παρακολουθούνται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Reuters
Reuters
To μπαούλο είναι η ναυαρχίδα του οίκου
Το μπαούλο της Louis Vuitton είναι εκείνο το αντικείμενο πάνω στο οποίο χτίστηκε η αυτοκρατορία του. Ο Louis Vuitton δαπάνησε 17 ολόκληρα χρόνια τελειοποιώντας το μπαούλο πριν ξεκινήσει την εταιρία του το 1854. Σκοπός του ήταν να βάλει τη δική του σφραγίδα στη μεταφορά αποσκευών. Και το έκανε φτιάχνοντας μια αποσκευή τόσο ανθεκτική όσο το μπαούλο.
Το μότο ήταν απλό και δελεαστικό "πακετάρει με ασφάλεια τα πιο εύθραυστα αντικείμενα". Αμέσως η ελίτ της Γαλλίας τον εμπιστεύτηκε, ανάμεσά τους και η αυτοκράτειρα.
Ο γιός του, Georges Vuitton, εξέλιξε το μοντέλο και εξόπλισε το κάθε μπαούλο με μια μοναδική κλειδαριά ασφαλείας. Η φήμη του εκτοξεύθηκε όταν ο περιώνυμος μάγος Χάρι Χουντίνι προσπάθησε να δραπετεύσει μέσα από ένα μπαούλο που είχε κλειδωθεί με την κλειδαριά της Louis Vuitton. Αυτό και αν είναι μάθημα μάρκετινγκ.
Σήμερα ο οίκος κατασκευάζει και συλλεκτικά μπαούλα που τα επιμελούνται καλλιτέχνες ή αποτελούν ειδικές παραγγελίες.
*Πηγή: Και με πληροφορίες από το πρακτορείο Reuters
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram