Σύμφωνα με το Reuters, η Ισπανική πολυεθνική εταιρεία ένδυσης Inditex, ιδιοκτήτρια του brand ZARA, επεκτείνει την οικονομική μάρκα, Lefties, που εστιάζει στην Gen Z γενιά για να αντιμετωπίσει την αντίπαλό της Shein που ιδρύθηκε από την Κίνα.
Η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας Shein, μιας διαδικτυακής πλατφόρμας αγορών χωρίς φυσικά καταστήματα, ασκεί πίεση σε λιανοπωλητές όπως η Inditex και η Σουηδική H&M λόγω των ανταγωνιστικών τιμών.
Η Zara έχει γίνει λιγότερο ανταγωνιστική ως προς την τιμές από τότε που η Inditex άρχισε να αυξάνει τις τιμές στη βασική της μάρκα για να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους από τον πληθωρισμό και ως μέρος μιας στροφής προς πιο ποιοτικούς πελάτες. Ωστόσο, η ισπανική εταιρεία αυξάνει αθόρυβα το εύρος των οικονομικών brands της.
Η επέκταση της Lefties, η οποία πουλάει τζιν με 17,99 ευρώ, φορέματα για μόλις 7,99 ευρώ (8,64 δολάρια) και τσάντες 5,99 ευρώ, είναι βασικό μέρος αυτής της στρατηγικής. Η Lefties, η οποία ξεκίνησε ως outlet για τα εναπομείναντα κομμάτια της Zara, διαθέτει πλέον καταστήματα σε 17 χώρες, όπως η Αίγυπτος, το Μεξικό, η Ρουμανία, η Σαουδική Αραβία, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η ανάπτυξή της δείχνει ότι η Inditex θέλει να έχει σταθερό πάτημα στην αγορά που αφορά πιο οικονομικές επιλογές, παρόλο που έχει αυξήσει με επιτυχία τα κέρδη της Zara, η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη από την Lefties όσον αφορά τις πωλήσεις και τον αριθμό των καταστημάτων.
Η Lefties αναπτύσσεται στην εγχώρια αγορά της, την Ισπανία, καθώς και στην Πορτογαλία, σε μια εποχή που πολλοί καταναλωτές αναζητούν τις πιο χαμηλές τιμές και η εταιρεία Shein ασκεί έντονη πίεση στους ανταγωνιστές. Στην Ισπανία, όπου η μάρκα Lefties έχει 25 καταστήματα σύμφωνα με τον ιστότοπό της, έχει αυξηθεί από περίπου 3,5 εκατομμύρια πελάτες το 2019 σε 5 εκατομμύρια πελάτες το 2023, τοποθετώντας την ακριβώς πίσω από τη Shein με 5,2 εκατομμύρια πελάτες.
Η Unlisted Shein είναι η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής ταχείας μόδας στον κόσμο με εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 18%, σύμφωνα με την Coresight Research. Στο Instagram και στο TikTok, η Lefties χρησιμοποιεί παρόμοιες στρατηγικές με τη Shein, με μικρο-influencers στις περισσότερες αναρτήσεις της, σε αντίθεση με την υψηλή αισθητική του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Zara.
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram