Την οργή της γνωστής για τα φιλελληνικά της αισθήματα συγγραφέως Βικτόριας Χίσλοπ προκάλεσαν οι εικόνες με την επίδειξη μόδας στο Βρετανικό Μουσείο με φόντο τα Γλυπτά του Παρθενώνα.
"Τι προκλητική δράση. Ξέρουμε ότι δεν καταλαβαίνουν γιατί τα Γλυπτά τόσο σημαντικά για τους Έλληνες. Είναι φοβερή άγνοια από το βρετανικό μουσείο", είπε η Βικτόρια Χίσλοπ και πρόσθεσε: "Ή είναι τόσο χαζοί που δεν έχουν σκεφτεί ότι αυτό είναι προκλητικό ή ήθελαν να κάνουν κάτι και να πουν, ναι τα γλυπτά είναι δικά μας και θα τα κάνουμε ό,τι θέλουμε", είπε στον ΣΚΑΪ.
Αυτή η επιδείξη δείχνει ασέβεια, σχολίασε από την πλευρά της η γραμματέας της βρετανικής επιτροπής για την επανένωση των γλυπτών του Παρθενώνα, Μάρλεν Γκόντγουιν
Η προκλητική εκδήλωση προκάλεσε τη διπλή αντίδραση της υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, η οποία το βράδυ της Κυριακής, δήλωσε για την επίδειξη μόδας που διοργανώθηκε στο Βρετανικό Μουσείο ότι "δεν είμαστε αρνητικοί στη διοργάνωση ντεφιλέ σε αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία. Η μόδα περιλαμβάνεται στη σύγχρονη πολιτιστική και δημιουργική βιομηχανία και μπορεί να συνάδει με τους χώρους αυτούς. Ομως, μείζονα σημασία έχει πού και πώς γίνονται οι εκδηλώσεις αυτές. Στο Βρετανικό Μουσείο τα αριστουργήματα του Φειδία αποτέλεσαν ντεκόρ για το ντεφιλέ. Με τον τρόπο αυτό ευτελίζονται και υποτιμούνται"
"Τα Γλυπτά χρησιμοποιήθηκαν ως απλά διακοσμητικά στοιχεία, χωρίς να υπάρχει η οποιαδήποτε διαλεκτική σχέση της συλλογής με την ελληνική αρχαιότητα, χωρίς να υπάρχει καμία σχέση με τις αξίες, που τα φειδιακά έργα εκπέμπουν και συμβολίζουν. Τα Γλυπτά χρησιμοποιήθηκαν ως σκηνικό, γεγονός που ευτελίζει την οικουμενική τους αξία, την οποία προβάλει το Βρετανικό Μουσείο υιοθετώντας για τον εαυτό του τον χαρακτηρισμό του οικουμενικού μουσείου" υπογράμμισε σε άλλο σημείο.
"Στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης δεν έγινε ποτέ καμία επίδειξη μόδας" όπως χαρακτηριστικά είπε η κυρία Μενδώνη.