"In Women We Trust” ονομάζεται η νέα καμπάνια για την Άνοιξη 2024 του ανανεωμένου brand Donna Karan New York, αποτίνοντας φόρο τιμής στην original καμπάνια της διάσημης σχεδιάστριας για το 1992, μέσα από την οποία απευθυνόταν στη σύγχρονη γυναίκα. 32 χρόνια αργότερα η γυναίκα βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο, με το brand να κάνει μία αναδρομή στα ιστορικά αρχεία, λαμβάνοντας έμπνευση από την επιτυχημένη συνταγή των "7 easy pieces”. Μία καινούρια συλλογή γιορτάζει την κληρονομιά αλλά και το μέλλον του brand Donna Karan, που στοχεύει για ακόμα μία φορά να προσφέρει την προσιτή πολυτέλεια στη σύγχρονη γυναίκα. Αναμφίβολα, για ένα τέτοιο μεγάλο rebranding έπρεπε να επιστρατευθούν τα μεγάλα μέσα, με τις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας να ανήκουν στην ελίτ των supermodels.
Σίντι Κρόφορντ, Λίντα Ευαγγελίστα, Άμπερ Βαλέτα, Σαλόμ Χάρλοου, Καρολίν Μέρφι, Iμάν Χαμάμ, Kάρλι Kλος και Λίγια Κεμπεντέ πόζαραν στον φακό της Άνι Λίμποβιτς σε μία αποθήκη στο Μπρούκλιν, με κομμάτια από τη νέα συλλογή, η οποία από χθες είναι διαθέσιμη. Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό, τα κομμάτια της συλλογής που θα πωλούνται από 159 έως 599 δολάρια και θα είναι διαθέσιμα, πέρα από το επίσημο site, και σε διάφορες άλλες πλατφόρμες, θα αφορούν τις κατηγορίες της ένδυσης, των αξεσουάρ και των υποδημάτων. Πιο αναλυτικά, η συλλογή αποτελείται από κλασικές σιλουέτες με περίτεχνα ντραπέ που κολακεύουν το σώμα και εκσυγχρονισμένα classic κομμάτια που άντλησαν έμπνευση από τις αρχειακές συλλογές, αξιοποιώντας τις διαφάνειες και το σατέν, όπως και τις χρυσές, μεταλλικές λεπτομέρειες.
Διάβασε περισσότερα στο elle.gr