Οι επιβάτες μιας κρουαζιέρας διάρκειας εννέα μηνών έχουν γίνει οι νέοι αστέρες στο TikTok και στο Instagram, με χιλιάδες ανθρώπους να παρακολουθούν το επικό τους ταξίδι και τις ενημερώσεις για την καθημερινή ζωή στο "Serenade of the Seas". Πρόκειται για τη Νάνσι και τον Μάικ Τζέικομπς, ένα ζευγάρι από το Μίσιγκαν των ΗΠΑ που πλέον μετρούν 63.000 ακόλουθους στο TikTok.
Τώρα οι followers τους παρακολουθούν τα δίκτυά τους προκειμένου να ζήσουν μαζί τους τις περιπέτειες των επιβατών στην "Ultimate World Cruise" της Royal Caribbean, "καταβροχθίζοντας" πλάνα από τα αξιοθέατα του ταξιδιού σε περισσότερες από 60 χώρες (!), καθώς και τις απλές και πιο μπανάλ λεπτομέρειες της ζωής στο πλοίο.
Το περιεχόμενό τους κυμαίνεται από ένα δύσκολο ταξίδι στο πέρασμα του Drake μεταξύ του Ακρωτηρίου Χορν και της Ανταρκτικής ως απλές, καθημερινές απορίες.
"Είμαστε micro-διάσημοι, δεν είμαστε διάσημοι-διάσημοι", δήλωσε η Νάνσι στο Reuters στο Βαλπαραΐσο της Χιλής, όπου βρισκόταν το ζευγάρι τη δεδομένη στιγμή. "Για εμάς είναι το ταξίδι της ζωής μας, αλλά δεν ξέραμε ότι τόσοι πολλοί άλλοι άνθρωποι θα ενδιαφέρονταν!", πρόσθεσε ο Μάικ.
@livingphase2 Rocky seas. Weathering through the Drake Passage #UltimateWorldCruise #RoyalCaribbeanWorldCruise #RoyalCaribbeanUltimateWorldCruise #SerenadeOfTheSeas #CruiseTalk #RoyalCaribbean #uwc #LivingPhase2 #fyp #cruising #drakepassage ♬ original sound - MikeandNancyLP2
Δημοσιεύσεις όπως αυτή, με το hashtag "ultimateworldcruise", έχουν συγκεντρώσει πάνω από 360 εκατομμύρια προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τότε που απέπλευσε από το Μαϊάμι στις 10 Δεκεμβρίου.
Σχολιάζοντας την απήχηση των αναρτήσεων του ζεύγους, η Λόρα Τζάκσον, αναπληρώτρια επικεφαλής του ταξιδιωτικού τμήματος των Times και Sunday Times, δήλωσε ότι είναι ο συνδυασμός εξωτικών τοποθεσιών και καθημερινών πραγμάτων που ήταν συναρπαστικός - καθώς και η ταχύτητα και ο όγκος των αναρτήσεων, καθώς τώρα πλέον το δίκτυο στα πλοία είναι επίσης πολύ γρήγορο.
"Θέλουμε να βλέπουμε ανθρώπους να πλένουν τα ρούχα τους, θέλουμε να βλέπουμε ανθρώπους να κάθονται στο κατάστρωμα και να περνούν καλά", είπε. "(Είναι) βασικά ένα δράμα χωρίς δράμα" πρόσθεσε.
Ενώ οι Τζέικομπς έχουν πλέον δεκάδες χιλιάδες οπαδούς, ορισμένοι επιβάτες ήταν ήδη δημιουργοί περιεχομένου. Για παράδειγμα η Amike Oosthuizen από τη Νότια Αφρική, η οποία έχει 285.000 οπαδούς στο TikTok, δημοσιεύει για τα μέρη που επισκέπτεται, τη ρουτίνα του μακιγιάζ της και το φαγητό.
Βέβαια το ταξίδι έχει συναρπαστικούς σταθμούς και δεν το λες και φθηνό. Τα εισιτήρια για να δει κανείς το Μάτσου Πίτσου στο Περού, τον Σινικό Κοραλλιογενή Ύφαλο της Αυστραλίας και το Σινικό Τείχος της Κίνας είναι ένα πακέτο που ξεκινά από περίπου 54.000 δολάρια.
Η Brandee Lake, μια 46χρονη από το Λος Άντζελες που συμμετέχει στο ταξίδι με την οικογένειά της, χαρακτήρισε την εμπειρία "ανεκτίμητη". "Το καλύτερο μιας κρουαζιέρας είναι να πέφτεις για ύπνο και να ξυπνάς σε μια νέα χώρα", πρόσθεσε η συνεπιβάτης των Τζέικομπς. Ένα από τα βίντεό της έχει προβληθεί περισσότερες από 2,7 εκατομμύρια φορές μέχρι στιγμής.
Αν και οι αναρτήσεις έχουν παρομοιαστεί με ριάλιτι, οι οπαδοί που αναζητούν το επόμενο "Big Brother" θα απογοητευτούν, λένε ο Μάικ και η Νάνσι. "Πραγματικά δεν είναι (ριάλιτι), είναι μια ομάδα ανθρώπων που αγαπούν να ταξιδεύουν, που αγαπούν να γνωρίζουν νέους φίλους, να βλέπουν τον κόσμο", δήλωσε ο Μάικ.
Πηγή: Reuters
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram