Στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη παραχώρησε συνέντευξη η Λένα Μαντά. Μεταξύ άλλων, η συγγραφέας μίλησε και για το γεγονός πως ζηλεύει τον σύζυγό της και αναφέρθηκε σε σκηνές ζηλοτυπίας που έχει δημιουργήσει.
Συγκεκριμένα η κυρία Μαντά είπε: "Έχω προκαλέσει σκηνή, γιατί θεώρησα ότι κάποια τον κοίταγε… Δεν θεώρησα, τον κοίταγε! Δεν είμαι τρελή… Τον κοίταγε! Όπου έγινε ένα σκηνικό στο αυτοκίνητο. Μία στο διπλανό αυτοκίνητο τον κοίταγε και χαμογελούσε και στο επόμενο φανάρι, ήταν καλοκαίρι με ανοιχτά παράθυρα, όπως είμαστε σταματημένοι δίπλα, δίπλα, κάνω μία το χέρι μου στον Γιώργο και τον σπρώχνω πίσω, πιάνομαι από το τιμόνι και βγαίνω η μισή έξω από το αυτοκίνητο και της λέω "Εδώ θα σε φυτέψω κανόνισε.
Έφυγε με κόκκινο η γυναίκα, να προσέχουν σε ποιον χαμογελάνε. Τον άνδρα μου δεν θα τον κοιτάξεις γιατί θα σου δώσω το μαλλί στο χέρι. Δεν μου έδινε δικαιώματα, έτσι και μου είχε δώσει δικαιώματα ο άνθρωπος δεν θα ζούσε, να φτάσει στην ηλικία που έφτασε. Θα ξεμάλλιαζα γυναίκα αν χρειαζόταν δεν κωλώνω".
Γιατί κυρία Μαντά;
Η εκ βαθέων εξομολόγηση της κυρίας Μαντά, ίσως λίγο θυμίζει την γκροτέσκ φανταστική φιγούρα της Ρένας Βλαχοπούλου στην ταινία του 1968 " Η Ζηλιάρα". Σε μια σκηνή, με αφορμή την αγορά ενός μπέιμπι-ντολ από την Πιπίτσα, τηλεφωνήτρια της διαφημιστικής εταιρείας όπου εργάζεται ο άντρας της , η Ρένα την ξεμαλλιάζει(!!!).
Αλλά δυστυχώς η κυρία Μαντά είναι υπαρκτός χαρακτήρας. Και ζει ανάμεσά μας το 2024. Και τα σχόλια της δεν αφορούν ακριβώς μια παθιασμένη σύζυγο αλλά μια γυναίκα που μαίνεται εναντίον μιας άλλης γυναίκας.
Βέβαια το αντιφεμινιστικό κρεσέντο της κυρίας Μαντά, το οποίο απευθύνεται σε μια γυναίκα που απειλεί την καταπάτηση της περιουσίας της (του συζύγου της συγκεκριμένα) σε πρώτη ανάγνωση είναι αρκετά προβλέψιμο. Πέρα από ένα είδος "ψευδούς συνείδησης", ο αντιφεμινισμός των γυναικών πηγάζει ακριβώς από τη θέση επισφάλειάς τους σε έναν πατριαρχικό κόσμο, όπου η αξία τους εξαρτάται από την αποδοχή των αντρών.
Όμως η έλλειψη αλληλεγγύης της προς τις άλλες γυναίκες, δεν είναι προβλέψιμη, μάλλον είναι και απαράδεκτη. Ειδικά όταν η στάση της αυτή πηγάζει από την προνομιακή θέση της μας "σωστής", "αξιοσέβαστης", "διαβασμένης", "διανοούμενης" γυναίκας σε αντιπαράθεση με τις αντίπαλες χαζογκόμενες και τις bimbo, τις οποίες βλέπει αφ’υψηλού.