"Πιστεύεις ότι δεν είμαι έτοιμη για κάτι πιο ποπ, ενώ είμαι". Η ατάκα της χορεύτριας (Αριάν Λαμπέντ) στην εισαγωγή των "Άλπεων" έρχεται, δώδεκα χρόνια μετά, να περιγράψει ιδανικά τη δημιουργική φάση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο Γιώργος Λάνθιμος. Διότι, σε μεγάλο βαθμό, το "Poor Things" είναι η ποπ στιγμή του σκηνοθέτη, όντας ταυτόχρονα απόλυτα "λανθιμική", αλλά και κινηματογραφικά ρηξικέλευθη όσο και προσβάσιμη. Συμπτωματικά, την εποχή των "Άλπεων" ο Λάνθιμος διάβασε τα "Χαμένα κορμιά" (Άλισντερ Γκρέι), ένα αντισυμβατικά γραμμένο, ψυχεδελικό γοτθικό αφήγημα, το οποίο ο δημιουργός μεταφέρει τώρα στο σινεμά, έχοντας στα χέρια του το σπουδαία διασκευασμένο σενάριο του Τόνι ΜακΝαμάρα ("Η Ευνοούμενη").
Κεντρική ηρωίδα είναι η Μπέλα (Έμα Στόουν), μια γυναίκα που αυτοκτονεί μονάχα για να βρει τον εαυτό της ξανά ζωντανό, χάρη σε έναν ιδιότροπο γιατρό, ο οποίος την επαναφέρει. Ωστόσο πλέον δεν θυμάται το παραμικρό, έτσι ο επιστήμονας τη θέτει υπό την προστασία του, αγνοώντας ότι εμπόδιο στα σχέδιά του πρόκειται να μπουν ο νεαρός βοηθός του, ένας ερωτύλος δικηγόρος, αλλά και η βούληση της ίδιας της Μπέλα.
Διαβάστε περισσότερα στο athinorama.gr