Θραύση κάνει στο διαδίκτυο η hair stylist Εμ Τσένεϊ καθώς ειδικεύεται στα "περουκίνια", τις μικρές δηλαδή περούκες που χρησιμοποιούσαν παλιότερα οι άνδρες για να κρύψουν τη φαλάκρα τους. Μπορεί ο Πρίγκιπας Ούιλιαμ να ψηφιστηκε πρόσφατα ως ο πιο "Σέξι Φαλακρός", αλλά δεν σημαίνει πως όλοι οι άνθρωποι νιώθουν τόσο άνετα με τη φαλάκρα τους, όσο ο Πρίγκιπας που δεν την κρύβει.
Ιδίως, νεαροί άντρες που διανύουν τη δεκαετία των 20 και των 30 μπορεί να αισθάνονται ιδίαιτερα άβολα. Σε αυτή την ανάγκη απαντά λοιπόν η Εμ που έχει δημιουργήσει τη δική της μέθοδο και κολλάει τα περουκίνια πάνω στο κεφάλι, κατορθώντας ένα αξιοζήλευτο αποτέλεσμα. Στην αρχή δεν της άρεσε πολύ αυτή η ειδίκευση, όμως όταν ανέβασε τα πρώτα βίντεο στο Tik Tok ως legohugs συνειδητοποίησε την απήχηση που είχε η δουλειά της. Μέχρι σήμερα τα βιντεάκια της έχουν προσελκύσει 32 εκ. likes!
Αξίζει να σημειωθεί πως στο TikTok της, κανείς δεν κρύβει το πρόσωπό του. Η Εμ με τον δικό της μοναδικό τρόπο απενεχοποιεί τη διαδικασία. "Αν νιώθετε αμηχανία, αυτά είναι τα πραγματικά σας συναισθήματα και το σέβομαι αυτό", λέει. "Αλλά δεν είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε να ντρέπεται κανείς. Είναι απλώς ο τρόπος με τον οποίο το αντιμετωπίζουμε. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο νομίζω ότι προσελκύω τον κόσμο. Επειδή το αντιμετωπίζω ως κάτι που δεν είναι ντροπιαστικό -γιατί δεν νομίζω ότι είναι- οι άνθρωποι με πιστεύουν".
Και συνεχίζει: "Μερικοί από τους μεγαλύτερους πελάτες μας δεν το λένε καν στις γυναίκες τους. Νιώθουν μεγάλη ντροπή και ενοχές γύρω από αυτό, και το μισώ αυτό. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε πιο προοδευτικοί όσον αφορά τους ρόλους των φύλων".
Έδρα της είναι το κομμωτήριο της μητέρας της στη Γιούτα των ΗΠΑ, όπου η Εμ εξυπητεί 20 έως 30 πελάτες την εβδομάδα, ενώ παράλληλα διδάσκει την τέχνη της. Για τη βέλτιστη συντήρηση, οι πελάτες της έρχονται κάθε δύο έως τέσσερις εβδομάδες για περιποίηση και ανανέωση του χρώματος, ενώ το ίδιο το περουκίνι πρέπει να αντικαθίσταται κάθε δύο έως τρεις μήνες. "Τα μαλλιά τους συνεχίζουν να μεγαλώνουν, ενώ το τουπέ όχι, οπότε πρέπει να κάνεις ένα κούρεμα που να ταιριάζει", εξηγεί.
Οι πελάτες επενδύουν έως και 3.800 δολάρια ετησίως για τη διαχείριση του τουπέ, με την Εμ να βάφει και να κάνει περμανάντ στα μαλλιά τους.
"Οι άνδρες ξοδεύουν τόσα χρήματα για γκολφ, ξοδεύουν τόσα χρήματα για τα αυτοκίνητά τους, ξοδεύουν τόσα χρήματα για φαγητό, για να βγουν έξω για φαγητό, για να κάνουν διασκεδαστικά πράγματα. Είναι απλώς μια μικρή προσαρμογή επειδή δεν ξόδευαν έτσι τα χρήματά τους, αλλά θα το συνηθίσουν", λέει. "Οι γυναίκες ξοδεύουν χιλιάδες και χιλιάδες δολάρια το χρόνο για τα καλλυντικά μας" προσθέτει η ίδια.
Πηγή: People
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram