Η Γκουλνάρα Αντομένε ξέσπασε και ζήτησε επιστροφή χρημάτων, όταν ανακάλυψε πως η θερμοκρασία της πισίνας της είναι 6 βαθμούς χαμηλότερη από αυτή που ζήτησε. Η Αγγλίδα κάτοικος αποφάσισε να επισκεφθεί μαζί με τα παιδιά της μία πολυτελή βίλα στο νησί Λανθαρότε της Ισπανίας και έκλεισε μέσω Booking την διαμονή τους.
Όπως δηλώνει η 40χρονη μητέρα, η θερμαινόμενη πισίνα ήταν ανάμεσα στους βασικούς λόγους που επέλεξε την συγκεκριμένη βίλα, αφού τα παιδιά της λατρεύουν τα παιχνίδια στο νερό.
"Βρήκα την βίλα Casa Dak στο Booking.com, κοίταξα τις φωτογραφίες και την τιμή και έστειλα μερικές ερωτήσεις στον ιδιοκτήτη της βίλας ρωτώντας τι θερμοκρασία είναι η πισίνα. Μου έστειλε μια απάντηση λέγοντας "30-32" βαθμούς. Τον εμπιστεύτηκα και επέλεξα τη βίλα του", δηλώνει η κ. Αντομένε.
Παρά την διαβεβαίωση του ιδιοκτήτη της βίλας ότι η πισίνα φτάνει τους 30-32 βαθμούς κατά τη διάρκεια της ημέρας, η 40χρονη Αγγλίδα ισχυρίζεται ότι παρέμεινε έξι βαθμούς χαμηλότερη από το αναμενόμενο για όλη τη διαμονή τους.
"Φτάσαμε εκεί γύρω στις εννιά το βράδυ και ο ιδιοκτήτης ήταν εκεί. Μου έδειξε την βίλα και την πισίνα. Έφτασα στην πισίνα και ένιωσα ότι ήταν λίγο κρύα. Τον ρώτησα "Πόση είναι η συγκεκριμένη θερμοκρασία;" και είπε ότι ήταν 26 ή 25, αλλά ότι την ημέρα θα έφτανε τα 30 με 32. Τον εμπιστεύτηκα νομίζοντας ότι έκανε κρύο επειδή ήταν βράδυ. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και υπήρχαν μερικά θέματα".
Όταν η οικογένεια προσπάθησε να μπει το πρωί στην πισίνα, η απογοήτευσή τους ήταν μεγάλη: "Άνοιξα το κάλυμμα και η εννιάχρονη κόρη μου πήδηξε μέσα, αλλά έμεινε μόνο για δέκα λεπτά. Βγήκε τουρτουρίζοντας. Τα άλλα παιδιά προσπάθησαν αλλά δεν μπόρεσαν να μπουν μέσα".
Η γυναίκα κάλεσε τον ιδιοκτήτη, ο οποίος την διαβεβαίωσε ότι θα διορθώσει το πρόβλημα την επόμενη ημέρα. Ωστόσο, ο μηχανικός της πισίνας πήγε την 3η ημέρα της διαμονής τους, ισχυρίζεται η 40χρονη Αγγλίδα. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε να αλλάξει κατάλυμα, ωστόσο ήταν υπερβολικά αγχωμένη κατά την διάρκεια των διακοπών της, καθώς δεν ήξερε αν θα λάβει αποζημίωση. Ένιωθε, επίσης, απόρριψη και από την Booking.
"Επικοινώνησα με την πλατφόρμα και μου έλεγαν συνέχεια ότι έπρεπε να επικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη για επιστροφή χρημάτων. Εμπιστεύτηκα την πλατφόρμα τους και σκέφτηκα ότι ο πελάτης θα προστατεύεται ".
Βέβαια, ο ιδιοκτήτης της βίλας δίνει μια άλλη εκδοχή της ιστορίας: " Λυπάμαι για το πρόβλημα, αλλά είναι η ίδια που το δημιούργησε. Δεν έκλεισε το κάλυμμα της πισίνας το βράδυ. Της έστειλα δύο συνεχόμενες ημέρες μηχανικό. Μου έστειλε 80 μηνύματα μέσα σε 3 ημέρες".
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram