Η ταινία- ντοκιμαντέρ της Βάλερι Κοντάκου ήταν η ταινία για την οποία μίλαγαν όλοι στο 25ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (ταινία που απέσπασε επίσης το βραβείο ΠΕΚΚ). Κι αυτό γιατί χάριν στην ταινία της Κοντάκου μάθαμε για τη ζωή της Τσέλι Γουίλσον, μιας γυναίκας που έφτασε μόνη της στη Νέα Υόρκη, χωρίς καν να μιλά τη γλώσσα και με μόλις 5 δολάρια στην τσέπη, για να χτίσει μια ολόκληρη αυτοκρατορία με σινεμά που πρόβαλλαν ταινίες ερωτικού περιεχομένου.
Η Τσέλσι Γουίλσον γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1908 με το όνομα Ραχήλ Σερέρο. Ανήκε στην εβραϊκή κοινότητα της πόλης που αφανίστηκε από τους Γερμανούς Ναζί. Μάλιστα, ήταν η μόνη που κατόρθωσε να επιβιώσει και να ξεφύγει από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Φτάνοντας στην Αμερική δούλευε αρχικά σε καντίνες που διατηρούσαν Έλληνες και πουλούσαν σάντουιτς και φιστίκια. Έπειτα ασχολήθηκε με την παραγωγή, αλλά και με την εισαγωγή ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου στην Αμερική, με μέτρια όμως κέρδη.
Γι' αυτό και έστρεψε το ενδιαφέρον της στις ερωτικές ταινίες για να χτίσει την αυτοκτρατορία της που μετρούσε 5 κινηματογραφικές αίθουσες στην Times Square, όπως το Eros και το Adonis.
Δεινή επιχειρηματίας, έχτισε βήμα βήμα την επιχείρηση της. Μάλιστα έμενε πάνω από τον κινηματογράφο Eros, σ' ένα διαμέρισμα. Εκεί όπου θα την έβλεπε κανείς να κάθεται δίπλα σε μαύρες σακούλες γεμάτες μετρητά, σε φίλους της, αλλά κι εραστές και ερωμένες.
"Η Βασίλισσα του Πορνό" ήξερε να διαπραγματεύεται σκληρά και κανείς δεν τα έβαζε μαζί της. Άλλωστε, από μικρή είχε αναπτύξει το αίσθημα της αυτοσυντήρησης που δεν άφηνε περιθώρια σε τίποτα και κανέναν.
Αργότερα θα άνοιγε και το εστιατόριο της Mykonos, πόλο έλξης για τους διάσημους της εποχής- από τη Σίρλεϊ Μακ Λέιν ως τον Ωνάση και τη Τζάκι.
Τώρα λοιπόν είναι ευκαιρία να γνωρίσουμε τη ζωή της μέσα από το ντοκιμαντέρ της Βάλερι Κοντάκου.