Σε μία συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο περιοδικό Dazed το 2000, η Κέιτ Μος είχε αποκαλύψει πως μία από τις τελευταίες ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες της, ήταν να ποζάρει για τον καλλιτέχνη Λούσιαν Φρόιντ.
Ωστόσο ο καλλιτέχνης – ο οποίος ήταν γνωστός για τις απεικονίσεις του γυμνού σώματος – ήταν απρόθυμος να ζωγραφίσει celebrities. Ο ίδιος μάλιστα είχε δηλώσει πως μέσα από τα μάτια του, οι διάσημοι του φαίνονταν απρόσιτοι. Όταν μάλιστα του ζητήθηκε να απεικονίσει την πριγκίπισσα Νταϊάνα, ο ίδιος αρνήθηκε λέγοντας πως δεν μπορούσε να ξεπεράσει "την λάμψη του glamour” που την περιέβαλε, γιατί ερχόταν σε αντίθεση με τις δικές του ρεαλιστικές προσεγγίσεις.
Παρόλα αυτά, το 2002, ο 80-χρονος τότε καλλιτέχνης, έκανε μία εξαίρεση για το μοντέλο και δέχτηκε να την ζωγραφίσει. Κάπως έτσι, γεννήθηκε μία στενή φιλία μεταξύ τους. Και μάλιστα ο Φρόιντ, όχι μόνο απεικόνισε την, τότε έγκυο, Κέιτ Μος γυμνή, αλλά της έκανε και τατουάζ στο σώμα της. Το πορτρέτο της έλανε σχεδόν 9 μήνες να ολοκληρωθεί. Το μοντέλο πόζαρε καθημερινά πολλές ώρες στον καλλιτέχνη. Eπί εννέα μήνες στις επτάωρες συναντήσεις τους η Μος εμφανιζόταν στο στούντιο του στο Holland Park, μαθαίνοντας από τον καλλιτέχνη "πειθαρχία"· την επέπληττε ακόμη και για πεντάλεπτη καθυστέρηση. Ο πίνακας που προέκυψε δημοπρατήθηκε στου Christie's το 2005 και αποκτήθηκε αντί 3.928.000 λιρών Αγγλίας, ποσού-ρεκόρ για τον καλλιτέχνη εκείνη την εποχή. Ο κατάλογος περιέγραφε το έργο ως "μια ένωση αντιθέτων". Η Μος βέβαια έχει το δικό της μόνιμο αναμνηστικό εκείνων των μηνών, το τατουάζ με τα δύο χελιδόνια που βρίσκεται χαμηλά στην πλάτη της. Σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στην Belfast Telegraph είχε πει: "Εννοώ, είναι πρωτότυπο έργο Freud. Αναρωτιέμαι· πόσα θα πλήρωνε ένας συλλέκτης γι' αυτό; Λίγα εκατομμύρια;".
Την βαθιά αυτή φιλία της Μός με τον Φρόιντ σχέση έχει απαθανατίσει και ο David Dawson, για πολλά χρόνια βοηθός του Φρόιντ στο στούντιό του: η τρυφερή φωτογραφία των δύο, αγκαλιά στο κρεβάτι έναν χρόνο πριν τον θάνατο του Φρόιντ, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε έκθεση φωτογραφίας του Dawson στο Pallant House το 2012.
Η ταινία σε παραγωγή Κέιτ Μος σκηνοθετήθηκε από τον Τζέιμς Λούκας, ο οποίος έχει ήδη στην κατοχή του ένα Όσκαρ για μια μικρού ταινία The Phone Call το 2013. Η Βρετανίδα ηθοποιός Ellie Bamber, (γνωστή για αυτήν ρόλους στο The Serpent and Nocturnal Animals), υποδ΄θεται την Μος και ο Σερ Ντέρεκ Τζορτζ Τζάκομπ (του Murder on the Orient Express) υποδύεται τον Φρόιντ.
Ο ίδιος ο σκηνοθέτης ανέφερε σε συνέντευξή του: "Είμαι ευγνώμων που η Κέιτ μου εμπιστεύτηκε την πολύτιμη και αντισυμβατική ιστορία αγάπης τους".