Μπορεί να συνδιαλέγεται με βασιλείς με τον αρμόζοντα καθωσπρεπισμό που ταιριάζει στον τίτλο της λαίδης -τον οποίο φέρει περήφανα από το 2003-, αλλά και να κάνει παρέα με ανθρώπους από χαμηλότερες κοινωνικές τάξεις γιατί δεν ξεχνάει ποτέ την καταγωγή της. Είναι αυτές οι αντιθέσεις της, όμως, που σε συνδυασμό με το συγκλονιστικό ταλέντο της και την πληθωρική προσωπικότητά της την έχουν κατατάξει στις μεγαλύτερες ηθοποιούς του καιρού μας. Στα 58 χρόνια της καριέρας της η Ελεν Μίρεν αλλάζει ρόλους και περσόνες με ταχυδακτυλουργική επιδεξιότητα και δεν έχει κάνει ποτέ το παραμικρό ερμηνευτικό λάθη.
Και αυτό αποδεικνύει και ο νέος της πρωταγωνιστικός ρόλος. Η ηθοποιός έκανε ακόμη μια φορά εντύπωση ως "Golda" του Γκι Νατίβ,. Η ταινία με την πλήρως μεταμορφωμένη (και με προσθετικά λάτεξ) Έλεν Μίρεν σε Γκόλντα Μέιρ, έκανε πρεμιέρα στις 20 Φεβρουαρίου, στο 73ο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Όπως είπε η βρετανίδα ηθοποιός στη συνέντευξη Τύπου που προηγήθηκε της προβολής "Δεν είναι βιογραφική ταινία, δεν αφορά ολόκληρη τη ζωή της, αλλά ένα μικρό μέρος της, αυτό με τις περισσότερες προκλήσεις".
Η ταινία αφηγείται τα κατακλυσμιαία γεγονότα τριών εβδομάδων και παρακολουθεί τις επιλογές που έπρεπε να κάνει η "Σιδηρά Κυρία" του Ισραήλ κατά τη διάρκεια του πολέμου του Γιομ Κιπούρ, όταν η χώρα της δέχθηκε επίθεση από έναν συνασπισμό αραβικών χωρών - με επικεφαλής την Αίγυπτο και τη Συρία - τον Οκτώβριο του 1973.
Η ισραηλινή πρωθυπουργός (η πρώτη -και, μέχρι σήμερα, μοναδική- γυναίκα πρωθυπουργός του Ισραήλ, η οποία ανέλαβε το τιμόνι της χώρας σε ηλικία 70 ετών, και τρίτη γυναίκα πρωθυπουργός στον κόσμο), που κάπνιζε αρειμανίως και υποβαλλόταν μυστικά σε θεραπεία για λέμφωμα, εμφανίζεται στην ταινία συντετριμμένη από τις απώλειες στη χώρα της, πτυχή που ήθελε να αναδείξει ο σκηνοθέτης.
Η ισραηλινή πρωθυπουργός (η πρώτη -και, μέχρι σήμερα, μοναδική- γυναίκα πρωθυπουργός του Ισραήλ, η οποία ανέλαβε το τιμόνι της χώρας σε ηλικία 70 ετών, και τρίτη γυναίκα πρωθυπουργός στον κόσμο), που κάπνιζε αρειμανίως και υποβαλλόταν μυστικά σε θεραπεία για λέμφωμα, εμφανίζεται στην ταινία συντετριμμένη από τις απώλειες στη χώρα της, πτυχή που ήθελε να αναδείξει ο σκηνοθέτης.