Μια γκαρνταρόμπα που ανήκε σε μια Παριζιάναβγαίνει σε ηλεκτρονική δημοπρασία στον οίκο Christie's, καθώς ξεκίνησε η εβδομάδα Haute Couture στο Παρίσι.
Φίλη του Hubert de Givenchy, του Karl Lagerfeld και άλλων, η ανώνυμη ιδιοκτήτρια που βρίσκεται πίσω από τη δημοπρασία των 116 τεμαχίων συγκέντρωσε μια συλλογή από κομμάτια υψηλής ραπτικής που κυμαίνονται από παιχνιδιάρικα κοκτέιλ φορέματα και κλασικά σύνολα κοστουμιών μέχρι κομψά βραδινά φορέματα.
"Αυτή η πελάτισσα - επέλεξε τα πάντα και φόρεσε τα πάντα. Είναι πολύ οικείο", δήλωσε η δημοπράτρια του οίκου Christie's Camille de Foresta.
Το πιο πολύτιμο αντικείμενο της πώλησης είναι ένα μοβ βελούδινο φόρεμα που σχεδίασε ο Λάγκερφελντ για τον οίκο Chanel για τη χειμερινή συλλογή του 1988.
Εκτιμάται σε 4.000 έως 6.000 ευρώ, το φόρεμα εμπνευσμένο από το Tudor είναι κεντημένο με χρυσή κλωστή και χάντρες από το γαλλικό ατελιέ Lesage και φέρει αφαιρούμενο σατέν γιακά - σήμα κατατεθέν του Lagerfeld.
Η δημοπρασία περιλαμβάνει επίσης αρκετές δημιουργίες του Yves Saint Laurent, μεταξύ των οποίων έναν χιτώνα με χρυσή λαμέ επένδυση και ένα ασορτί παντελόνι, ένα νεύμα στην αγάπη του σχεδιαστή για τη μαροκινή κουλτούρα.
Ένα βελούδινο βραδινό φόρεμα με μπούστο, από τη συλλογή υψηλής ραπτικής του Saint Laurent 1984-1985, διατίθεται επίσης προς πώληση.
"Η πελάτισσα αγαπούσε τον Saint Laurent. Και ξέρετε, όλες οι πελάτισσες της υψηλής ραπτικής, έλεγαν ότι τα ρούχα του Saint Laurent είναι τα πιο άνετα και τα πιο θηλυκά και αισθησιακά", δήλωσε η de Foresta.
Η Παριζιάνα ιδιοκτήτρια φορούσε επίσης κομμάτια του Christian Lacroix, του Gianfranco Ferre για τον Dior και του Valentino, ενώ τα περισσότερα κομμάτια υψηλής ραπτικής αγοράστηκαν τη δεκαετία του 1980 και του 1990.
Η δημοπρασία υψηλής ραπτικής του Christie's - η οποία ξεκίνησε στις 11 Ιανουαρίου και διαρκεί έως τις 25 Ιανουαρίου - προσελκύει κυρίως μουσεία μόδας και διακοσμητικής τέχνης, καθώς και τους ίδιους τους οίκους μόδας που αναζητούν να γεμίσουν τα αρχεία τους.
Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής, η οποία ολοκληρώνεται την Πέμπτη, επιτρέπει σε ένα επίλεκτο κλαμπ κορυφαίων σχεδιαστών να επιδεικνύουν περίτεχνες δημιουργίες, οι οποίες δεν παράγονται μαζικά για τα καταστήματα αλλά τείνουν να πωλούνται σε ιδιώτες πελάτες.
Πηγή: Reuters
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram