Η πρωτότυπη σειρά ντοκιμαντέρ του CNN σε τέσσερα επεισόδια American Style, μια παραγωγή της Vox Entertainment και της Doc Shop Productions εξετάζει την αλλαγή του στυλ της Αμερικής μέσα στις δεκαετίες και πώς αυτό αντανακλά στο πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό κλίμα της εποχής.
Χρησιμοποιώντας αρχειακό υλικό και συνεντεύξεις με γνώστες σε θέματα μόδας και ποπ φιγούρες όπως ο Τιμ Γκαν, η Ντόνα Κάραν, ο Κάρσον Κρέσλεϊ, η Βανέσα Γουίλιαμς, η Μπέβερλι Τζόνσον, ο Ιζαάκ Μιζράχι, η Κρίστι Μπρίνκλεϊ, ο Τζον Βαρβάτος, η Νταϊάν φον Φιούρστενμπεργκ, ο Αντρέ Λεόν Τάλεϊ και πολλοί άλλοι, η σειρά παρουσιάζει τις εμβληματικότερες στιγμές της μόδας και της ποπ κουλτούρας, δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να παρακολουθήσει από προνομιακή θέση την πασαρέλα της αμερικανικής ιστορίας.
Η σειρά ντοκιμαντέρ ερευνά πως το αμερικάνικο μεταβαλλόμενο στυλ στη διάρκεια των δεκαετιών έχει αντικατοπτρίσει το πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό κλίμα κάθε εποχής. Η σειρά, η οποία επίσης παρουσιάζει τις πρώτες κυρίες των ΗΠΑ, Ζακλίν Κένεντι, Μισέλ Ομπάμα και Μελάνια Τραμπ και υπογραμμίζει τις πιο εικονικές στιγμές της μόδας και της ποπ κουλτούρας.
Το πρώτο επεισόδιο, εξετάζει το στυλ των δεκαετιών του '40 και του '50, πώς ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος και το Χόλιγουντ συνέβαλαν στη δημιουργία της μόδας της Αμερικής και την εισαγωγή νέων τάσεων όπως το μπικίνι, το κοστούμι zoot, οι βάτες και το λευκό t-shirt όπως διαδόθηκε από τον Τζέιμς Ντιν.
Το δεύτερο επεισόδιο προβάλλει το στυλ των δεκαετιών του 1960 και του 1970 καθώς η κουλτούρα της νεολαίας αυτονομείται και η μόδα αλλάζει ριζικά, με τις μίνι φούστες, το κρουαζέ φόρεμα, τις ντίσκο εμφανίσεις και το κόμμα των "Μαύρων Πανθήρων".
Τα υπόλοιπα δύο επεισόδια εξετάζουν την ιστορία και το στυλ των δεκαετιών του 1980, του 1990 και του 2000, την άνοδο των super models με τη Σίντι Κρόφορντ, τη Ναόμι Κάμπελ και την Κέιτ Μος και τα στυλ grunge και heroin chic.
Η σειρά ντοκιμαντέρ είναι μία παραγωγή της Vox Entertainment σε συνεργασία με την Doc Shop Productions.
Η μόδα πάντα μιλούσε πολύ για το ποιοι είμαστε. Κάποιος είπε κάποτε ότι μια μεμονωμένη εικόνα μόδας - η σωστή εικόνα - μπορεί να μας πει περισσότερα για μια στιγμή στο χρόνο από ένα ολόκληρο βιβλίο ιστορίας. Μια ματιά ενός κοριτσιού με μίνι φούστα, η φωτογραφία ενός Μαύρου Πάνθηρα, το βλέμμα μιας γυναίκας με ένα έντονο ροζ, πλεκτό... όλα λένε κάτι σε μια στιγμή.
Αλλά η βιομηχανία της μόδας πάντα είχε μια δύσκολη σχέση με τον έξω κόσμο. Το Χόλιγουντ είχε την τάση να θεωρεί τους σχεδιαστές άξιους να δημιουργήσουν μόνο καρικατούρες και αποφεύγει να τους αντιμετωπίζει παρουσιάζει ως περίπλοκους, δημιουργικούς επιχειρηματίες.
Υπάρχουν κάποιοι που αμφισβητούσαν αν η μόδα είναι "πολιτιστικά σημαντική". Διστάζουν να δώσουν είσοδο στη μόδα.
Όμως, η τηλεόραση ήρθε να το διορθώσει όλο αυτό.
Άλλωστε η μόδα πάντα μας συνέδεε σε έναν παγκόσμιο ιστό φιλοδοξιών και ονείρων. Ως άτομα, πάντα γνωρίζαμε ότι αυτό είναι αλήθεια. Τώρα, κινηματογραφιστές και ακαδημαϊκοί, είναι έτοιμοι να το αναγνωρίσουν