"E, να… λίγη γυμναστική, λίγη καλή διατροφή (αλλά να "κλέβουμε" και πότε-πότε), λίγη δημιουργικότητα, και όλα καλά.".
Αυτή ήταν η (χαλαρή και cool όπως πάντα) απάντηση που έδωσε ο Brad Pitt σε beauty editors όταν ρωτήθηκε για μυστικά ομορφιάς στην πρόσφατη παρουσίαση της σειράς περιποίησης που λάνσαρε με την ονομασία "Le Domaine"
Όπως παραδέχτηκε ανοιχτά και ο ίδιος "η αλήθεια είναι επηρεάστηκα από τις πρώην μου- την Γκουίνεθ με το wellness site και το brand "Goop” αλλά και την Τζένιφερ με τη σειρά μαλλιών LolaVie.”
H σειρά περιποίησης που προς το παρόν περιλαμβάνει μόνο τέσσερα gender fluid προϊόντα (for him και for her) παράγεται στο Château Miraval και ως βάση έχει το σταφύλι (το οποίο είναι γνωστό για την αντιοξειδωτική αντιρυτιδική και καταπραϋντική του δράση), το ελαιόλαδο από τους αμπελώνες του, αλλά και δυο ακόμα πατενταρισμένα συστατικά που εντάχθηκαν στην φόρμουλα μετά από χρόνια έρευνας.
H ιστορία του με το Château ξεκίνησε πίσω στο 2012 όταν το αγόρασαν με την πρώην σύζυγό του Αντζελίνα Τζολί και με το know –how του αμπελουργού και οινολόγου Marc Perrin κυκλοφόρησε στην αγορά το γνωστό λαμπερό ροζέ κρασί " Château Miraval”.
O ίδιος παραδέχτηκε ότι εδώ και χρόνια σκεφτόταν να δημιουργήσει μια δική του σειρά περιποίησης και τον είχαν "πλησιάσει" γι’ αυτό τον σκοπό πολλές μεγάλες εταιρείες αλλά για κάποιο λόγο όλο αυτό δεν του φαινόταν σωστό. Όταν όμως ο Perrin του παρουσίασε την ιδέα της κυκλικής παραγωγής (δηλαδή πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα υπολείμματα μετά την παραγωγή του κρασιού) ήταν έτοιμος για το επόμενο βήμα. Ο Πιτ παρόλα αυτά, το πήγε ένα βήμα παρακάτω και ήρθε σε επαφή με τον διάσημο γιατρό γενετικής Dr Nicolas Levy ο οποίος εξειδικεύεται στην προγηρία (μια σπάνια πάθηση πρόωρης γήρανσης σε παιδιά).
Μετά από χρόνια έρευνας, το πατενταρισμένο και ισχυρό αντιγηραντικό συστατικό ProGr3 ενσωματώθηκε στη φόρμουλα των προϊόντων. Το άλλο ισχυρό συστατικό της φόρμουλας είναι το επίσης πατενταρισμένο GSM10. Ένα αντιοξειδωτικό μόριο από τις ποικιλίες σταφυλιών Grenache, Syrah και Mourvedre. Η φόρμουλα συμπληρώνεται με μια μίξη από εκχύλισμα ελαιόλαδου, χαμομηλιού, πράσινου τσαγιού και υαλουρονικού οξέος.
Αρχικά λανσάρει τέσσερα μόνο προϊόντα: Ένα για καθαρισμό, "The Cleansing Emulsion”, ένα σέρουμ, "The Serum”, μια κρέμα "The Cream” και αρχές του 2023 θα λανσαριστεί και ένα fluid ενυδάτωσης "The Fluid Cream” το οποίο θα έχει τις ιδιότητες της κρέμας αλλά σε πιο ελαφριά μορφή για λιπαρές επιδερμίδες. Τα νέα του καλλυντικά είναι συσκευασμένα σε γυάλινα δοχεία και μπουκάλια με ξύλινο καπάκι φτιαγμένο από ανακυκλωμένα βαρέλια κρασιού.
*Την σειρά προς το παρόν θα τη βρείτε στο le-domaine.com αλλά σύντομα θα κυκλοφορήσει και σε μεγάλα καταστήματα ομορφιάς.