Μια νέα εποχή με όχημα την τεχνολογία οραματίζεται ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κι αρχίζει να τη χτίζει βήμα- βήμα. Όπως την ηλεκτρονική μπουτίκ του Meta που θα αρχίσει οσονούπω να λειτουργεί για τις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά, Ταϋλάνδη και Μεξικό. Γιατί και τα virtual ράφια χρειάζονται τα εμπορεύματά τους.
Έτσι, τρεις οίκοι Μόδας σχεδιάσαν outfits για τον Avatar του ιδρυτή του νέου ψηφιακού σύμπαντος. Balenciaga, Prada και Thom Browne φαντάστηκαν έναν Ζάκερμπεργκ- fashion icon που θα έβγαζε επιτέλους το απλό t-shirt και τζιν του για μια κάπως πιο αναβαθμισμένη στιλιστικά εικόνα του εαυτού του, έστω και του ψηφιακού. Μια motor-cross αμφίεση τού επιφύλαξε ο Balenciaga, look που ενθουσίασε τον ίδιο όταν μιλούσε ζωντανά για το πρότζεκτ στο Instagram. Ένα total white look ο οίκος Prada και ένα κοστούμι με πλάγιες ρίγες Thom Browne.
Και παρότι για να αγοράσει κανείς κάποιο ρούχο τους στην πραγματικότητα θα χρειαζόταν μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ, τώρα, στο Metaverse θα μπορείς να σε ντύνεις φιγουρίνι πληρώνοντας από 2.99 δολάρια ως 8.99 δολάρια. Κι ενώ όλοι μιλάνε για "εκδημοκρατισμό" της Μόδας με αυτόν τον τρόπο, ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για έναν κόσμο όχι αληθινό και μια εμπορική ευκαιρία από το πουθενά. Ωστόσο, για τους σχεδιαστές είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσουν χωρίς όρια, ούτε καν βαρύτητα.
Σε ποστ του στο Facebook ο Ζάκερμπεργκ σημείωσε πως ήθελε να προχωρήσει σε αυτό το πρότζεκτ γιατί "τα ψηφιακά αγαθά θα είναι ένας σημαντικός τρόπος για να εκφράσει κάποιος τον εαυτό του στο metaverse και ένα μεγάλο όχημα για την οικονομία των δημιουργών".
Βέβαια, το ζήτημα, όπως και στην κανονική ζωή είναι το mix and match. Έτσι γεννιέται το προσωπικό στιλ. Να χρησιμοποιεί κανείς κομμάτια και εργαλεία διάφορων σχεδιαστών για να βρει τον εαυτό του.
Ακολουθήστε το womantoc στο instagram