ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Mια λέσχη καταναλωτών που δοκιμάζεις καινούργια προϊόντα, δίνεις feedback και η φωνή σου ακούγεται πραγματικά.

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Αν σου αρέσει να βολτάρεις στους δρόμους πέριξ του Συντάγματος, δηλαδή τη γειτονία που συνδέει τη Νίκης με την Μητροπόλεως, σίγουρα θα το έχει πάρει το μάτι σου. Ένα από τα πιο όμορφα κτίρια της Αθήνας που φιλοξενεί μέσα ένα ιδιόμορφο super market.

Συγκεκριμένος αριθμός αγαθών που βρίσκονται παρατεταγμένα σαν να είναι έργα τέχνης και για μια στιγμή νομίζεις πως το Zampple είναι μια gallery επηρεασμένη από την pop art του Andy Warhol. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια καταναλωτική λέσχη, που μπορείς να γίνεις εύκολα μέλος, με πολύ χαμηλό κόστος, να δοκιμάσεις προϊόντα που βρίσκονται ακόμα σε ανάπτυξη. Το πιο βασικό, όμως, που κάνει και το συγκεκριμένο εγχείρημα ακόμα πιο ενδιαφέρον, είναι πως μπορείς να δώσεις feedback στις εταιρείες και να συμμετάσχεις στην εξέλιξη του προϊόντος.

Μιλήσαμε με τη Γεωργία Κόρμπου και μας έλυσε όλες μας τις απορίες για τον καινούργιο και συναρπαστικό τρόπο να αγοράζεις αγαθά.

Ζampple: Ο νέος τρόπος να δοκιμάζεις προϊόντα

Τι ακριβώς είναι το zampple;

Είναι μια μοναδική λέσχη με 3.000 μέλη - καταναλωτές, οι οποίοι κάθε μήνα επισκέπτονται το φυσικό μας κατάστημα στο Σύνταγμα και επιλέγουν κατά βάση 6 προϊόντα που επιθυμούν να πάρουν σπίτι τους για να τα δοκιμάσουν, να τα αξιολογήσουν και αν αξίζουν να τα αγοράσουν ή να τα προτείνουν σε άλλους.

Το σημαντικότερο απ’ όλα, όμως, είναι ότι στα σχεδόν 3 χρόνια που λειτουργεί, έχει φέρει σε επαφή πάνω από 14.000 καταναλωτές με περισσότερες από 120 εταιρίες!

Πως προέκυψε η ιδέα;

Το zampple είναι μια παγκόσμια καινοτομία και 100% ελληνική. Δημιουργήθηκε προκειμένου να φέρει πιο κοντά εταιρίες και καταναλωτές, αλλά και να βελτιώσει (μέσα από τις αξιολογήσεις των καταναλωτών) τα προϊόντα που αγοράζουμε καθημερινά. Παρά το γεγονός ότι η συχνότητα αγοράς προϊόντων από το supermarket είναι κατά βάση πολλαπλάσια από αυτή των ηλεκτρονικών ειδών, των υπηρεσιών ξενοδοχείων, των εστιατορίων, κτλ, δεν υπήρχε ένας αξιόπιστος τρόπος αξιολόγησής τους ενώ το κόστος που απαιτούσε η παραδοσιακή έρευνα για κάτι τέτοιο, ήταν πολύ μεγάλο. Το zampple, συνθέτοντας στοιχεία από το concept του supermarket (συγκεντρώνει όλες τις εταιρίες κάτω από την ίδια στέγη) καταφέρνει να μειώνει το κόστος στο 1/10 για τις εταιρίες, ενώ παράλληλα προσφέρει στους καταναλωτές μοναδικές εμπειρίες και δυνατότητες.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε όλους τους καταναλωτές που δεν πείθονται εύκολα. Σε αυτούς που τους αρέσει να δοκιμάζουν νέα προϊόντα, να λένε τη γνωμη τους ανοιχτά και χωρίς περιορισμούς και να αισθάνονται ότι έτσι συμβάλουν έμπρακτα στη βελτίωση των προϊόντων των εταιριών.

Τι είδους προϊόντα μπορούμε να βρούμε στο zampple;

Στη λέσχη του zampple μπορεί να βρει κάποιος κάθε είδους καταναλωτικό προϊόν, από τρόφιμα και ποτά μέχρι προϊόντα προσώπικής υγιεινής αλλά και φροντίδας σπιτιού. Πρόκειται για προϊόντα σε κανονικό μέγεθος που προέρχονται τόσο από τις μεγαλύτερες πολεθνικές όσο και από τις πιο μικρές οικοτεχνίες. Προϊόντα που μπορεί να βρίσκονται σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής τους: Κωδικοί που ακόμα δεν έχουν λανσαριστεί, που είναι under development και χρειάζονται κατευθύνσεις τόσο σε επίπεδο συσκευασίας όσο και σε επίπεδο σύνθεσης, προϊόντα που μόλις έχουν λανσαριστεί στην αγορά αλλά και προϊόντα που μπορεί να είναι πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά.

Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου ως τώρα; Τι feedback σας δίνουν;

Η ανταπόκριση του κοινού από την πρώτη κιόλας στιγμή μας εξέπληξε θετικά. Αγκάλιασαν με τεράστιο ενθουσιαμό το όλο εγχείρημα και φανταστείτε ότι ακόμα και σήμερα, με την παρούσα οικονομική κατάσταση, κάθε μήνα δεχόμαστε πάνω από 500 νέες αιτήσεις. Για πρώτη φορά αισθάνονται με έμπρακτο τρόπο ότι η φωνή τους αποκτά άλλη δύναμη μιας και μέσα από τις αξιολογήσεις τους συμβάλουν στην προώθηση προϊόντων που πραγματικά αξίζουν αλλά και στην βελτίωση προϊόντων που το χρειάζονται! Από την άλλη όμως νομίζω ότι είναι και λογικό: Ποιος δεν θα ήθελε να επισκέπτεται κάθε μήνα έναν χώρο που μοιάζει περισσότερο με art gallery παρά με supermarket και να παίρνει στο σπίτι του να δοκιμάσει, πολλές φορές πρώτος, προϊόντα που αργότερα μπορεί να τα συμπεριλάβει στην καθημερινότητά του;

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Οι ιδέες που μας κατακλύζουν κατά καιρούς είναι άπειρες, οπότε όρεξη για δημιουργική δουλειά να έχουμε και τα σχέδια δεν τελειώνουν ποτέ! Η αλήθεια είναι ότι από τις πρώτες κιόλας μέρες λειτουργίας της λέσχης, υπήρξε ενδιαφέρον από το καταναλωτικό κοινό που διαμένει στη Βόρειο Ελλάδα. Με αφορμή αυτό, είμαστε στη διαδικασία διερεύνησης και αξιολόγησης τρόπων για να καλύψουμε με τις υπηρεσίες μας και αυτή τη γεωγραφική περιοχή. Τέλος, όπως συνηθίζουμε να λέμε και στα ελληνικά, με τόσο πρωτοποριακές και καινοτόμες ιδέες: «Sky is the limit», οπότε, δεν σας κρύβω, ότι εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση εξαγωγής της ιδέας και στο εξωτερικό.

Περισσότερες πληροφορίες για το Zampple εδώ.

Read Next

18 Δεκ 2025

Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά σε πίστες και μουσικές σκηνές

Καλοί οι κουραμπιέδες, ωραία και τα μελομακάρονα, όμως για πολλούς Έλληνες κάτι λείπει από τις γιορτές δίχως ρεβεγιόν στα μπουζούκια και στα παρεΐστικα στέκια της πόλης, που αλλάζουν τα προγράμματά τους ώστε ν' ανταποκριθούν στην εποχιακή ζήτηση.

18 Δεκ 2025

Η πιο under the radar γαστροταβέρνα της Αθήνας σερβίρει στα Πετράλωνα

Με όνομα που εμπνέεται από τον Ελύτη και γενναιόδωρες μερίδες που τιμούν τα ελληνικά προϊόντα και αναβλύζουν οικειότητα.

Περισσότερα από

Life

18 Δεκ 2025

Στο Smash ‘n Bun, για δύο εξόχως premium burgers

Από σήμερα, 18 Δεκεμβρίου, έως και τις 3 Ιανουαρίου, οι λάτρεις του μπιφτεκόψωμου θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν δυο ξεχωριστά limited burger στο δημοφιλές σποτ του Κολωνακίου.

17 Δεκ 2025

Οι κορυφαίες ιατρικές έρευνες του 2025

Οι 9 πιο σημαντικές κλινικές δοκιμές του 2025, σύμφωνα με το επιστημονικό περιοδικό JAMA.

17 Δεκ 2025

Αν σου φαίνεται καλό το 'Ριφιφί', δες κι αυτές τις 6 σειρές

Οργανωμένες ληστείες, ενδιαφέροντες χαρακτήρες και πλοκή που σε συνεπαίρνει.

17 Δεκ 2025

"Όλα είναι μπροστά": Στην παρουσίαση του νέου δίσκου της Νατάσσας Μποφίλιου και του Μανώλη Φάμελλου

Ο Μπλε Παπαγάλος πλημμύρισε από ζεστασιά, αγαπημένα τραγούδια και την ξεχωριστή μαγεία μιας νέας συνεργασίας.

17 Δεκ 2025

Η νύχτα στον Πειραιά γίνεται κόκκινη αυτή την Παρασκευή

Αυτή την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου, έως τις 23:00, τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, δημιουργώντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα.

17 Δεκ 2025

Φυσική κατάσταση: Έρευνα αποκαλύπτει σε ποια ηλικία είσαι στο peak σου

Μια μεγάλη σουηδική μελέτη δείχνει πότε αρχίζει η πτώση σε αντοχή και δύναμη και γιατί η κίνηση αξίζει σε κάθε ηλικία.

17 Δεκ 2025

Η Grey Goose super premium βότκα γιόρτασε τη νέα καμπάνια MINAS "Humans"

Δημιουργίες του Οίκου MINAS και Grey Goose κοκτέιλ σε ένα μοναδικό πάρτι στην Πέτρινη αποθήκη του Πειραιά.

17 Δεκ 2025

Όσπρια στο γιορτινό τραπέζι; Ναι! Ιδέες για να τα βάλεις από το πρώτο dip μέχρι το κυρίως πιάτο

Όσπρια στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι σου, σε ρόλο πρωταγωνιστή: κρεμώδη dips, σαλάτες και κυρίως πιάτα για κάθε τύπο καλεσμένου.

17 Δεκ 2025

Ένα κυριακάτικο, γιορτινό brunch, στον χώρο του Tales in Tiles στο Κουκάκι

Στο Tales in Tiles_Experience Store, παρέα με τo DIMY την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου, 11:00 – 18:00

17 Δεκ 2025

Το "σημείο καμπής" της γήρανσης: Αυτή είναι η ηλικία που το σώμα "δεν επανέρχεται" το ίδιο εύκολα

Το σώμα χάνει σταδιακά την ανθεκτικότητά του, αλλά κάπου υπάρχει ένα σημείο καμπής που αλλάζει τον ρυθμό.