ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το χρονικό μίας προαναγγελθείσας σεξουαλικής παρενόχλησης

Ένα συνηθισμένο απόγευμα στο γραφείο και ενώ είχαν φύγει όλοι οι υπόλοιποι συνεργάτες, η Άννα Κ. ήθελε να είχε φύγει ήδη...

Το χρονικό μίας προαναγγελθείσας σεξουαλικής παρενόχλησης

Ένα συνηθισμένο απόγευμα στο γραφείο και ενώ είχαν φύγει όλοι οι υπόλοιποι συνεργάτες, η Άννα Κ. ήθελε να είχε φύγει ήδη κι αυτή όταν ο προϊστάμενος της Τάκης Ν. ακούμπησε το δεξί του χέρι στο δικό της - και κάνοντας μία γκριμάτσα - με το άλλο χέρι έψαχνε το στήθος της. Το γραφείο ήταν πολύ ψηλά στον τελευταίο όροφο, τρία επί τρία μ’ ένα μικρό παράθυρο, απ’ όπου έβλεπες μόνο σύννεφα. Δεν τους έβλεπε κανείς την ώρα που της είπε «φίλα με» κι αυτή έπρεπε να τον φιλήσει.

Η Άννα Κ. έγινε έξω φρενών. Από μέσα της όμως, γιατί εξωτερικά συνέχισε να φοράει ένα πλατύ χαμόγελο, που δήλωνε μία ηθελημένη άγνοια της συνέχειας. Ας πούμε πως αυτό ήταν όλο κι όλο.

Από τη μία ως την άλλη άκρη του γραφείου βρίσκονταν τρεις επίπεδες οθόνες με εργονομικά πληκτρολόγια, το σκάνερ και μία κονσόλα με αναμμένα κουμπάκια. Τα καλώδια, ένας φάκελος με χαρτιά και δύο ψηφιακά τηλέφωνα. Στην άκρη ένα βαρύ γυάλινο μελανοδοχείο με μεταλλικό καπάκι.

Καθότανε σταυροπόδι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή της, το φόρεμα της ήταν μέχρι το γόνατο και διακρίνονταν τα πόδια της. Είχε στ’ αλήθεια ωραία, μακριά πόδια. Για ένα λεπτό χασμουρήθηκε, όταν ένιωσε στον ώμο της και πάλι το χέρι του.

«Μην με αγγίζεις» ψέλλισε μετά. Άνοιξε την πόρτα και κάλεσε το ασανσέρ.

Με το άλλο τράβηξε το κεφάλι της προς το μέρος του. Κι έπειτα έκλεισε ξαφνικά με την παλάμη του το στόμα της και τη φίλησε στο λαιμό. Απαλά, πολύ απαλά. Και μίλαγε. Επαναλάμβανε τις ίδιες κινήσεις, την καλόπιανε, ενώ την Άννα Κ. της φαινόταν πως την απειλούσε, έτσι όπως την κράταγε πάνω του σφικτά, σχεδόν άγρια. Τα χέρια του γλίστρησαν κάτω από τα μαλλιά της αγγίζοντας το ζεστό της δέρμα.

Το θρόισμα της κουρτίνας στο παράθυρο της αποσπούσε την προσοχή, για μια στιγμή ήθελε να τη ράψει στην πλάτη της και να εξαφανιστεί πετώντας πάνω από τα ψηλά κτίρια. «Μην με αγγίζεις» ψέλλισε μετά. Άνοιξε την πόρτα και κάλεσε το ασανσέρ. Μάλλον αυτή να ήταν η τελευταία μέρα που δούλεψε σε αυτή την εταιρία. Αφού δεν ενέδωσε στο ερωτικό παιχνίδι του προϊσταμένου, δεν έχει θέση πια εκεί μέσα σύμφωνα με τον άγραφο νόμο του εργασιακού παιχνιδιού. Αύριο κιόλας θα αρχίσει να αναζητά τη νέα της δουλειά.

Ο προϊστάμενος Τάκης Ν. θέλησε να κάνει κατάχρηση της ελάχιστης έστω «εξουσίας» που κατέχει. Ίσως επειδή αυτή για κάποιους θεωρείται το μεγαλύτερο αφροδισιακό. Όμως στον έρωτα δεν υπάρχουν εξουσιαστές και εξουσιαζόμενοι.

Το χρονικό μίας προαναγγελθείσας σεξουαλικής παρενόχλησης
Η Άντζελα Ζιούτη γεννήθηκε το 1968 στη Θεσσαλονίκη

Η Άντζελα Ζιούτη γεννήθηκε το 1968 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στη σχολή Oικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Έχει εργαστεί στη διαφήμιση, στην εκπαίδευση και ως υπευθ. πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων σε μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις. Άρθρα της κοινωνικού ενδιαφέροντος δημοσιεύονται συχνά στο διαδίκτυο,ενώ αρθρογραφούσε καθημερινά σε πρωινή εφημερίδα Free press μεγάλης κυκλοφορίας της Θεσσαλονίκης. Σήμερα αρθρογραφεί στην καθημερινή εφημερίδα ΕΘΝΟΣ. Εμφανίστηκε στα γράμματα με το έργο: «Ο Θεός κατοικεί σε ουρανοξύστη, 31 ποιήματα της πόλης»,Παρατηρητής, 1999, Θεσσαλονίκη (ποίηση) Ακολούθησαν:“Η Αρχιτεκτονική των σιωπηλών ημερών”, Ελληνικά Γράμματα, 2003, Αθήνα (ποίηση) “Ο ήλιος στο πάτωμα”, Φερενίκη, 2009, Αθήνα (μυθιστόρημα), “Μαύρη πέτρα” (Θεατρκό έργο) 2015, “Ο άνθρωπος που μιλούσε με τα αγάλματα”, Γαβριηλίδης, 2017 Αθήνα (ποίηση). Mιλάει Γερμανικά και Αγγλικά . Επί σειρά ετών υπηρέτησε ως γεν. Γραμματέας της Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων Βορείου Ελλάδος. Είναι μέλος της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης. Βραβεύτηκε από το Φιλολογικό σύλλογο Παρνασσό (Β' βραβείο Ποίησης 2000), τη Νέα Κίνηση Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης (Γ' βραβείο Ποίησης 1999) την Ένωση Συγγραφέων Λογοτεχνών Ευρώπης (Α' βραβείο Ποίησης 2001) κ.ά.Είναι παντρεμένη με τον Πυρηνικό γιατρό Δημήτρη Γρηγοράκη κα ζει στη θεσσαλονίκη.

Photo: Unsplash

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

21 Οκτ 2025
21 Οκτ 2025

Τι πρέπει να προσέχεις αν χρησιμοποιείς έλαια στο skincare σου

Τα έλαια στο πρόσωπο δεν είναι μόδα, είναι εργαλείο. Και όπως κάθε εργαλείο, δουλεύουν άψογα όταν ξέρεις πότε, πόσο και ποιο.

Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Ορθοπεδικός αποκαλύπτει: Οι 3 απλές ασκήσεις που μειώνουν τον πόνο στη μέση στο σπίτι

Μάθε πώς να ανακουφίσεις τη μέση σου με απλές κινήσεις, ενδυνάμωση κορμού και χαλαρωτικό περπάτημα, σύμφωνα με ειδικούς.

21 Οκτ 2025

Πόση πρωτεΐνη κρύβεται σε ένα αυγό; Τι λένε οι διατροφολόγοι

Μάθε πόση πρωτεΐνη περιέχει κάθε μέγεθος αυγού και πώς να την εκμεταλλευτείς καθημερινά.

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.

21 Οκτ 2025

Στο Σταυρού του Νότου με την Ιουλία Καραπατάκη

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η δημοφιλής ερμηνεύτρια επιστρέφει, τον Νοέμβριο, στην Κεντρική Σκηνή.

21 Οκτ 2025

Τα νέα πρόσωπα που θα εμφανιστούν στο "Euphoria"

Η δημοφιλής εφηβική σειρά του Σαμ Λέβινσον ενηλικώνεται για τον τρίτο κύκλο επεισοδίων της.

21 Οκτ 2025

Lorenzo Antinori, τι σημαίνει να 'τρέχεις' το κορυφαίο μπαρ του πλανήτη;

Μία κουβέντα με τον Ιταλό γευσιπλάστη, με αφορμή τον θρίαμβο του Bar Leone στα The World's 50 Best Bars 2025.

20 Οκτ 2025

"Δεν το ’χω σήμερα": Η μικρή επανάσταση της παρουσίας απέναντι στο άγχος και το "πρέπει"

Μάθε πώς να μένεις παρούσα με τα συναισθήματά σου και να απελευθερώνεσαι από την πίεση του "πρέπει".

20 Οκτ 2025

Φθινοπωρινό restart: Το fitness πρόγραμμα που κρατά την Άννα Βίσση πάντα σε φόρμα

Η Άννα Βίσση δείχνει πώς ξαναμπαίνεις σε φόρμα με ενέργεια και πειθαρχία

20 Οκτ 2025

Ο Juergen Teller ισχυρίζεται ότι είναι "φυσιολογικός άνθρωπος" αλλά οι φωτογραφίες του σίγουρα δεν είναι

Το Ίδρυμα Ωνάση μετέτρεψε ένα παλιό εργοστάσιο στο Ρέντη σε μια εντυπωσιακή κοιτίδα πολιτισμού και το επισκεφτήκαμε για να δούμε τη νέα έκθεση του εμβληματικού Γερμανού φωτογράφου.